paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

3.5.2024 v 07:42 | Nahoru | #1
Vždyď je to jako s autama. Každej je napřed chlapák, co si sám rozhodne, tím svým pořádným klackem , jakej kvalt si tam dá! Pak někde v práci jezdí chvíli automatem a zjistí, že je to vlastně mnohem lepší. Já bych to na cesťáku během dovolený celkem ocenil a ani na projetí kolem komína by mi to nevadilo. A do terénu bych bral hned to co má assa, bez váhání. A i jako trialku. Řadička na motorkách časem asi zmizí.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2024 v 08:28 | Nahoru | #2

PetrL3 píše: Vždyď je to jako s autama. Každej je napřed chlapák, co si sám rozhodne, tím svým pořádným klackem , jakej kvalt si tam dá! Pak někde v práci jezdí chvíli automatem a zjistí, že je to vlastně mnohem lepší. Já bych to na cesťáku během dovolený celkem ocenil a ani na projetí kolem komína by mi to nevadilo. A do terénu bych bral hned to co má assa, bez váhání. A i jako trialku. Řadička na motorkách časem asi zmizí.



Tak auto už si neumím bez automatu představit. Tam mě bavilo řadit tak před 30ti lety. Ale na motorce mě to naopak baví.
Ale ano ,souhlasím ,že si to příznivce najde.

Naposledy editováno 03.05.2024 08:30:20

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2024 v 09:05 | Nahoru | #3

PetrL3 píše: Vždyď je to jako s autama. Každej je napřed chlapák, co si sám rozhodne, tím svým pořádným klackem , jakej kvalt si tam dá! Pak někde v práci jezdí chvíli automatem a zjistí, že je to vlastně mnohem lepší. Já bych to na cesťáku během dovolený celkem ocenil a ani na projetí kolem komína by mi to nevadilo. A do terénu bych bral hned to co má assa, bez váhání. A i jako trialku. Řadička na motorkách časem asi zmizí.


Na krátký trasy není automat potreba, sle na velký jezdeni je super. Pro jelita, jako jsem já, je lepší i při závodění v zatackach a v terénu bych enduro bral hned v automatu, ale chtěl bych i funkční packu spojky, bez toho mne ro nešlo. Takže Rekluse stačí a systém co ma MV je asi taky super věc. Máš tam řazení, spojku, ale nemusíš to pouzivat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2024 v 09:47 | Nahoru | #4

PetrL3 píše: Vždyď je to jako s autama. Každej je napřed chlapák, co si sám rozhodne, tím svým pořádným klackem , jakej kvalt si tam dá! Pak někde v práci jezdí chvíli automatem a zjistí, že je to vlastně mnohem lepší. Já bych to na cesťáku během dovolený celkem ocenil a ani na projetí kolem komína by mi to nevadilo. A do terénu bych bral hned to co má assa, bez váhání. A i jako trialku. Řadička na motorkách časem asi zmizí.



No ja si to o tom terenu myslel taky. Ale naposledy me od hodne skaredyho konce zachranilo to, ze jsem vymacknul spojku (na zadni brzdu jsem v tu chvili nedosahnul a plyn jsem taky nemohl zavrit). I tak to byl polet a kotrmelce. Ja bych na Enduro/MX motorku bez spojky a s brzdou na noze nechtel. Jeste se da mit misto spojky brzdu. Pak to clovek zahamtne (tak jsem to mel na Surronu), ale na noze bez spojky mi to v tuto chvili prijde sebevrazedny)..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist