kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: Vždyď je to jako s autama. Každej je napřed chlapák, co si sám rozhodne, tím svým pořádným klackem , jakej kvalt si tam dá! Pak někde v práci jezdí chvíli automatem a zjistí, že je to vlastně mnohem lepší. Já bych to na cesťáku během dovolený celkem ocenil a ani na projetí kolem komína by mi to nevadilo. A do terénu bych bral hned to co má assa, bez váhání. A i jako trialku. Řadička na motorkách časem asi zmizí.
No ja si to o tom terenu myslel taky. Ale naposledy me od hodne skaredyho konce zachranilo to, ze jsem vymacknul spojku (na zadni brzdu jsem v tu chvili nedosahnul a plyn jsem taky nemohl zavrit). I tak to byl polet a kotrmelce. Ja bych na Enduro/MX motorku bez spojky a s brzdou na noze nechtel. Jeste se da mit misto spojky brzdu. Pak to clovek zahamtne (tak jsem to mel na Surronu), ale na noze bez spojky mi to v tuto chvili prijde sebevrazedny)..