kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ty mam na gsu a opravdu nevypadaji nijak endurove, na silnici jsou ale vyborne. Na Scramblera bych rekl je primo povinnost dat spuntove pneu, jinak to bude takova bezpohlavni motorka
Jj, aspoň něco trochu jak uvažoval původně. Ale ještě lepší by byl Anlas Capra X a nebo TKC80. Případně nějaký Motoz. Ale je fakt, že na silnici to pak moc na palbu není
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Jj, aspoň něco trochu jak uvažoval původně. Ale ještě lepší by byl Anlas Capra X a nebo TKC80. Případně nějaký Motoz. Ale je fakt, že na silnici to pak moc na palbu není
I pneu s hrubym vzorkem dokazi drzet na silnici velice dobre, scrambler je spis imidzovka se kterou se da jet lehky teren, pro palbu na silnici jsou jine motorky a sviznou jizdu zvladne i s hrubym vzorkem. Navic Zmulda zajisti svojimi parametry tak dokonaly pritlak vzorku pneu k silnici ze neni sance aby uklouzly