kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: fireblader_puvodni> to o gripu pneumatik si delas legraci, ze? O jakem padani do zatacek na rychlych silnicich ala dalnice mluvis? Ty davas na dalnici koleno ? Jasne ze ti nemusi cenduro sedet, stejne jako mnoha lidem nesedi SUV ale zrovna to vysoke sezeni je na te motorce super, kdyz jde o mnohahodinovou jizdu. Nicmene busu bych k cenduru neprirovnaval, to jsou jine svety.
Myslím, že cibus to dovysvětlil přesně. Tahle polemika je mimo. Přeš se o něco co nebylo napsáno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dobre pilotovat SS je relativne tezka vec. Ne nadarmo ta kategorie prodejne strada.
Nejvic mne otevrela oci zkusenost s kamosem. Oba jsme jezdili stejneho Farose na dromu +/- stejne casy. Na jeden vylet jel sveho Farose a ja ve dvou maleho pujceneho Stroma, protoze jsem byl bez motky. Sice jsem ufrezoval stupacky, ale v Jesenikach jsem ho rozemlel na sutr. Ostre vracaky a ne vzdy idealni povrch toho Farose uplne vygumovaly. Pro SS potrebujes rychlejsi tahlou peknou zatacku. Takovych moc neni.
O rovinach a dromu se nebavim, tam je to jasne. V zatackach na bezne silnici bych vzdycky vsadil na rovna riditka. I na ta “cendurova.” :)