kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Ze třeba na gixeru budu hned rychlejší a na Duc mi to bude chvíli trvat asi souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Co se GP týče, ducati kralovala na akceleraci a topspeedu, a pořád vedou, ale už i tady se ten rozdíl zmenšil a o to to teď mají těžší, ono je to dobře vidět na letošní sezoně...Kde Dovi sbíral čas bylo na brzdách, pak pomaličku "středem" zatáčky a vypálit z ní ven, letos si stěžuje že nemůže brzdit jak by potřeboval...A bohužel jak moc jim to nezatáčí bylo vidět krásně v posledním závodu, pomalý zatáčky vypouštěli vždycky, ale tam kde suzuki nebo honda zatáčku zavřela a utáhla, tam ducny jely pomale venkem a malovaly na asfalt, a to myslím rychlejší pasáže.
A k těm šestkám, "moderní" se dá považovat od cca roku 2005, kde byl plus mínus u všech výrobců zlom a od tý doby ty motorky na vývoji zůstaly skoro bez změn, postupem let se měnily věci na podvozku atd, ale ta hlavní kostra je prakticky stejná. U hondy, yamahy, suzuki...snad jediná kawa měla větší upgrade.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Blbý je, že vždycky když mu ta hladinka klesne, tak se k těm blbostem vrátí
Když jsem mu to napsal já, tak to už něco znamená a třeba si z toho něco vezme...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Blbý je, že vždycky když mu ta hladinka klesne, tak se k těm blbostem vrátí
Právě že supersport je blbost, střízlivej se snažim uvažovat jakž takž racionálně a to mi vždycky vyjde, že to nepotřebuju ale jako chtěl bych no, o tom žádná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Když jsem mu to napsal já, tak to už něco znamená a třeba si z toho něco vezme...
Uvidíme za rok no třeba, ale musim se přiznat že k5/6 se mi designově až tak nelíbí, a kdybych si kupoval ss tak hlavně kvůli designu ale jako kousnul bych to samozřejmě, kdyby byla dobrá nabídka
Johnny83 píše: Uvidíme za rok no třeba, ale musim se přiznat že k5/6 se mi designově až tak nelíbí, a kdybych si kupoval ss tak hlavně kvůli designu ale jako kousnul bych to samozřejmě, kdyby byla dobrá nabídka
K5 se nekupuje kvůli designu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Právě že supersport je blbost, střízlivej se snažim uvažovat jakž takž racionálně a to mi vždycky vyjde, že to nepotřebuju ale jako chtěl bych no, o tom žádná
rodinu, sporta, krosku, motarda a segru nemuzes zvladnout aby to k necemu bylo, jestli jo financne tak casove urcite ne.
Podle me mas co delat uz jenom s rodinou a monsterem a motardem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Právě že supersport je blbost, střízlivej se snažim uvažovat jakž takž racionálně a to mi vždycky vyjde, že to nepotřebuju ale jako chtěl bych no, o tom žádná
Sbk je to nej rozhodnuti, vsak jsem tak ucinil ja preci...:D
Tedy zahradni trakturek, casem to bude treba K1...
E: tak a je to...
Naposledy editováno 31.10.2020 18:53:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše:
Podle me mas co delat uz jenom s rodinou a monsterem a motardem
...a to ještě ségra v rodině není...a ani zdaleka nic netuší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: rodinu, sporta, krosku, motarda a segru nemuzes zvladnout aby to k necemu bylo, jestli jo financne tak casove urcite ne.
Podle me mas co delat uz jenom s rodinou a monsterem a motardem
Mně se obecně nedostává času na to co všechno bych chtěl stihnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Že? Kam se hrabou ty špagáty... Sorry v tomto tématu, ale musel jsem...
Ale no taaaaak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Jenže moderní 600 je tak max do 5ti let věku a ne od 2000 jak se tu psalo.Ta úplně moderní si ale poradi i se cryrvalem z toho 2000...
Ja myslel r6r treba a ta je tu odkdy? 2008?
Na okruhu fakt nevim, na kvalitnim povrchu bude ta stabilita spis plus, ale v provozu proste pusobi jako kdyz nezataci - vzhledem k tomu, ze jsem nedavno kousek jel na tuonou co ma tomasd tak jestli to zprovoznim tak se muzes svezt a reknes to same, protoze tuono zataci jeste ochotneji nez to upravene tele...
Naposledy editováno 31.10.2020 19:15:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Ale no taaaaak
Twl člověk mu pochvali tu japoskou mrdku a už si vyskakuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja myslel r6r treba a ta je tu odkdy? 2008?
Na okruhu fakt nevim, na kvalitnim povrchu bude ta stabilita spis plus, ale v provozu proste pusobi jako kdyz nezataci - vzhledem k tomu, ze jsem nedavno kousek jel na tuonou co ma tomasd tak jestli to zprovoznim tak se muzes svezt a reknes to same, protoze tuono zataci jeste ochotneji nez to upravene tele...
A jaký na tom máš gumy? To by taky mohlo hrát určitou roli... R6r je od 2006 a myslim že od toho roku kdy supersporty dostali usd vidle a radiální třmeny jsou pořád tak nějak konkurenceschopný, pak už se ten vývoj moc nikam neposouval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: No právě, vim, a spokojenost zatim?
Nejvic nejvetsi...stoji v garazi a seda na ni prach...nic to nestoji, takze zkusenosti zatim bezva...:)
Ale jsem rad, ze tam neco je, sehnal jsem zatim origo vejfuk a pak tech par kravin, clip on riditka, ukazatel rychlosti, rad bych kratsi plyn...proste tak nejak poupravit...
E: pismenko
Naposledy editováno 31.10.2020 20:00:21
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: A jaký na tom máš gumy? To by taky mohlo hrát určitou roli... R6r je od 2006 a myslim že od toho roku kdy supersporty dostali usd vidle a radiální třmeny jsou pořád tak nějak konkurenceschopný, pak už se ten vývoj moc nikam neposouval
Pilot power 2ct. Jasne, ze dat dozadu 190/55 ktera neni v tp by pomohlo, je teda otazka jestli by se vesla.
Ale nebudu na to kupovat novy gumy, kdyz na tom nejezdim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Nejvic nejvetsi...stoji v garazi a seda na ni prach...nic to nestoji, takze zkusenosti zatim bezva...:)
Ale jsem rad, ze tam neco je, sehnal jsem zatim roigo vejfuk a pak tech par kravin, clip on riditka, ukazatel rychlosti, rad bych kratsi plyn...proste tak nejak poupravit...
u origo vejfuku je dobry ze je myslim titanovej a asi i dobrej na vykon. Kratsi plyn muzes zkusit z R6 2006
//www.1000rr.net/threads/r6-1-6-turn-throttle-tube-install-lots-of-pics.70442/
nesel mi vlozit link
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Pilot power 2ct. Jasne, ze dat dozadu 190/55 ktera neni v tp by pomohlo, je teda otazka jestli by se vesla.
Ale nebudu na to kupovat novy gumy, kdyz na tom nejezdim
To jsem se chtěl právě zeptat, já myslel že už to má 190/55 standard...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Freedom: Libore mas to hezky,jenom technická.Proc jsou ty svislý trámy v presahu a neni to kratší jakoze z boku cistej trojúhelník a co na tom bude za střechu ?
moc merozumím... jakože jdou pod ten pričnej dolů?
...aby kotvy co držej ten příčnej trám, byly spíš namáhaný na tah, než ohyb .