kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja myslel r6r treba a ta je tu odkdy? 2008?
Na okruhu fakt nevim, na kvalitnim povrchu bude ta stabilita spis plus, ale v provozu proste pusobi jako kdyz nezataci - vzhledem k tomu, ze jsem nedavno kousek jel na tuonou co ma tomasd tak jestli to zprovoznim tak se muzes svezt a reknes to same, protoze tuono zataci jeste ochotneji nez to upravene tele...
A jaký na tom máš gumy? To by taky mohlo hrát určitou roli... R6r je od 2006 a myslim že od toho roku kdy supersporty dostali usd vidle a radiální třmeny jsou pořád tak nějak konkurenceschopný, pak už se ten vývoj moc nikam neposouval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: A jaký na tom máš gumy? To by taky mohlo hrát určitou roli... R6r je od 2006 a myslim že od toho roku kdy supersporty dostali usd vidle a radiální třmeny jsou pořád tak nějak konkurenceschopný, pak už se ten vývoj moc nikam neposouval
Pilot power 2ct. Jasne, ze dat dozadu 190/55 ktera neni v tp by pomohlo, je teda otazka jestli by se vesla.
Ale nebudu na to kupovat novy gumy, kdyz na tom nejezdim