kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Nejvic nejvetsi...stoji v garazi a seda na ni prach...nic to nestoji, takze zkusenosti zatim bezva...:)
Ale jsem rad, ze tam neco je, sehnal jsem zatim roigo vejfuk a pak tech par kravin, clip on riditka, ukazatel rychlosti, rad bych kratsi plyn...proste tak nejak poupravit...
u origo vejfuku je dobry ze je myslim titanovej a asi i dobrej na vykon. Kratsi plyn muzes zkusit z R6 2006
//www.1000rr.net/threads/r6-1-6-turn-throttle-tube-install-lots-of-pics.70442/
nesel mi vlozit link
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: u origo vejfuku je dobry ze je myslim titanovej a asi i dobrej na vykon. Kratsi plyn muzes zkusit z R6 2006
//www.1000rr.net/threads/r6-1-6-turn-throttle-tube-install-lots-of-pics.70442/
nesel mi vlozit link
Bezva dekuji...
Ten vyfuk, neni to az u 954? Bojim se, ze 929 je klasika nerez...
Puvodne jsem myslel, ze to bude 954, ale je to 929, tak viz i ten rychlopal nvm, zda bude sedet...