globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 08:53 | Nahoru | #76051
drippera> Eště aby to nebylo lehký,když to má jen poloviční baterku,než normální kolo,co někam dojede...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 09:46 | Nahoru | #76052
drippera> sem ten krám našel za cca 187tis.
píčovina

Naposledy editováno 12.02.2020 09:47:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 09:52 | Nahoru | #76053

drippera píše: Tak vám to tu zase trošku zaseru. Co vy na to? Nové TURBO LEVO SL! Váha plus mínus 18kg! To je raketa. Cenovka cca 230tis.

Fox pyčo!

ja mam tedy kolo rad ale tohle je strasna chujovina ta cena..co na tom je ram,dve kola riditka..ale dokud se najde nejakej blb co ty prachy za to da..tak proc ne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 09:53 | Nahoru | #76054

Tifone píše: drippera> sem ten krám našel za cca 187tis.
píčovina



To jsi ale našel špatně kamaráde. To není COMP Carbon, ale EXPERT. Rozdíl je v pohonu, podvozku a karbonových kolech..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 09:53 | Nahoru | #76055

VikousS4 píše: drippera> Vzteklina?



Ne ne, domorodec ju otrávil. Schválně. Chodila mu na slepice..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 09:55 | Nahoru | #76056
A elektrokolo pro relativne mladeho cloveka je uplne picovina..jezdi to kolem me klukovi 18nact tlustej jak dobytek a ma elektriku..a pak na fb strasny fotky jako ze sport...to bych se posral..ale jooo ted je to in..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 09:56 | Nahoru | #76057

GeorgePanek píše: ja mam tedy kolo rad ale tohle je strasna chujovina ta cena..co na tom je ram,dve kola riditka..ale dokud se najde nejakej blb co ty prachy za to da..tak proc ne..



Tady se hlásí jeden blb.

Na tom elektrickém je v podstate to same jak na motorce ne? U klasického se to lisi v motoru - kterej blb da tolik penez za dve kola, vidlice, ram a motor?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 09:56 | Nahoru | #76058

GeorgePanek píše: A elektrokolo pro relativne mladeho cloveka je uplne picovina..jezdi to kolem me klukovi 18nact tlustej jak dobytek a ma elektriku..a pak na fb strasny fotky jako ze sport...to bych se posral..ale jooo ted je to in..



No samozřejmě. Však to není žádná novinka. Já to dostal na jeden den abych to otestoval a něco k tomu napsal. Chcete článek? Má jenom tři A4 stránky!

Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 09:59 | Nahoru | #76059
Drippera: asi ani nemusis, ja bych si stejne koupil santu a kdyz by nebylo dost penez v prasatku tak YT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 10:01 | Nahoru | #76060

assassin píše: Tady se hlásí jeden blb.

Na tom elektrickém je v podstate to same jak na motorce ne? U klasického se to lisi v motoru - kterej blb da tolik penez za dve kola, vidlice, ram a motor?

aaa potrefena husa...ne nechtel jsem nikoho urazit..mazdej ma to sve ja na kole jezdim taky ale staci mi normalni ktery koupim z jedny vejplaty..jinak srovnavat kolo a motorku..dilove no nevim za ty prachy je tam toho trochu vic..ale jak pisu kazdej ma neco ja zase delam blbosti se skutrama..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 10:04 | Nahoru | #76061

drippera píše: No samozřejmě. Však to není žádná novinka. Já to dostal na jeden den abych to otestoval a něco k tomu napsal. Chcete článek? Má jenom tři A4 stránky!

nastesti delam tak ze mam volno i v tydnu protoze o vikendu se k nam do jizerek uz pomalu nikdo nevejde jak se rozmohlo to elektro jezdeni...ale takova je doba,jak jsem psal u cloveka v duchodu to chapu u mladeho cloveka ne..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 10:17 | Nahoru | #76062

GeorgePanek píše: aaa potrefena husa...ne nechtel jsem nikoho urazit..mazdej ma to sve ja na kole jezdim taky ale staci mi normalni ktery koupim z jedny vejplaty..jinak srovnavat kolo a motorku..dilove no nevim za ty prachy je tam toho trochu vic..ale jak pisu kazdej ma neco ja zase delam blbosti se skutrama..



No na motorce je par dilu navic, ale treba tlumice kola a motorky se nedaji moc srovnat - kolo je o několik tříd dal.

A urážení se neboj, me je celkem fuk co si o drahejch kolech mysli ti co na nich nejezdi/nejeli - mel jsem to kdysi stejne.
Ono ja na kole nejezdim po silnici do hospody a na blbnutí na trati ti proste kolo z jedny výplaty nestaci - teda je to otazka, ja bych si svyho casu svoje kolo z jedny výplaty koupil

Naposledy editováno 12.02.2020 10:18:40

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 10:39 | Nahoru | #76063

assassin píše: No na motorce je par dilu navic, ale treba tlumice kola a motorky se nedaji moc srovnat - kolo je o několik tříd dal.

A urážení se neboj, me je celkem fuk co si o drahejch kolech mysli ti co na nich nejezdi/nejeli - mel jsem to kdysi stejne.
Ono ja na kole nejezdim po silnici do hospody a na blbnutí na trati ti proste kolo z jedny výplaty nestaci - teda je to otazka, ja bych si svyho casu svoje kolo z jedny výplaty koupil

jak jsem psal ja nic neodsuzuji..viz moji elefanti..kazdy ma to sve..zrovna ja jsem clovek co zije konickama..a uzivam si.takze to chapu..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 10:42 | Nahoru | #76064

drippera píše: To jsi ale našel špatně kamaráde. To není COMP Carbon, ale EXPERT. Rozdíl je v pohonu, podvozku a karbonových kolech..



kolo jako kolo
E: na obojím musíš šlapat jak chuj

Naposledy editováno 12.02.2020 10:55:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 10:42 | Nahoru | #76065
drippera> předpokládám, že to s tou liškou seklo když slyšela kolik ten verk stál

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 10:53 | Nahoru | #76066
drippera> měl bys ho koupit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 10:55 | Nahoru | #76067

Honzatuu píše: drippera> předpokládám, že to s tou liškou seklo když slyšela kolik ten verk stál



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 11:16 | Nahoru | #76068
assassin> A to by mě zajímalo,v čem sou tlumiče na kolech dál,než u motorek???

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 11:30 | Nahoru | #76069

zmulin píše: assassin> A to by mě zajímalo,v čem sou tlumiče na kolech dál,než u motorek???



to by mě taky zajímalo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 11:38 | Nahoru | #76070

zmulin píše: assassin> A to by mě zajímalo,v čem sou tlumiče na kolech dál,než u motorek???



V konstrukci. Uzavřené kartridge s pozicne závislým tlumenim, změnou zdvihu atd atd ...

U motorek do 250tis je bezne jen uplne obycejnej píst s dirkou, zadne planzety.

Tlumice z kol z kategorie co se tu propira jsou vnitrni konstrukci podobne treba tlumici TTX - a to je zas kategorie motorek 500tis nebo spis vic....

Treba fox vidlice maji uzavřenou kartridz fit - vidlice s uzavřenou kartridzi je treba ohlins fgr - vidlice s “nadobkou” - kolik motorek ma takovou vidli? Asi 4 superbiky co se motaji nekde nad hranici 3/4mega...

Naposledy editováno 12.02.2020 11:41:58

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 12:04 | Nahoru | #76071

Honzatuu píše: drippera> předpokládám, že to s tou liškou seklo když slyšela kolik ten verk stál



A teho kocura dostal aby byl=kocůr v trůbě

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 12:06 | Nahoru | #76072

drippera píše: Tak vám to tu zase trošku zaseru. Co vy na to? Nové TURBO LEVO SL! Váha plus mínus 18kg! To je raketa. Cenovka cca 230tis.

Fox pyčo!



18kg???Parádní váha Já po ránu zvedám cca 24kg než sa vyščím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 12:53 | Nahoru | #76073

assassin píše: V konstrukci. Uzavřené kartridge s pozicne závislým tlumenim, změnou zdvihu atd atd ...

U motorek do 250tis je bezne jen uplne obycejnej píst s dirkou, zadne planzety.

Tlumice z kol z kategorie co se tu propira jsou vnitrni konstrukci podobne treba tlumici TTX - a to je zas kategorie motorek 500tis nebo spis vic....

Treba fox vidlice maji uzavřenou kartridz fit - vidlice s uzavřenou kartridzi je treba ohlins fgr - vidlice s “nadobkou” - kolik motorek ma takovou vidli? Asi 4 superbiky co se motaji nekde nad hranici 3/4mega...



Nojo,ale ten podvozek na motorku nebude zas o tolik dražší.Když kouknu na tenhle,tak si ho z pultu odnesu taky skoro za 60kKč a to ten motorkovej musí vydržet podstatně víc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 13:10 | Nahoru | #76074

zmulin píše: Nojo,ale ten podvozek na motorku nebude zas o tolik dražší.Když kouknu na tenhle,tak si ho z pultu odnesu taky skoro za 60kKč a to ten motorkovej musí vydržet podstatně víc.



Ty fgr vidle jsou 100+ tusim....

To, ze neco nadimenzuju na 2x vetsi sily, neznamena, ze to je dvakrat drazsi. Bikova vidlice je dimenzovana na 100kg misto 300kg stroj, ale nema třetinovou hmotnost... ta hmotnost je to co zasadne ovlivnuje cenu - jsou na to použité jine materialy, jine technologie...

V motocyklových vidlicich levnějších motorek (ala monster) jsou vnitřnosti podobne tem ve vidlicich supermarketovych kol...

Naposledy editováno 12.02.2020 13:11:06

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 13:22 | Nahoru | #76075
assassin> Ta předchozí verze textu byla lepčí. Znělo to tak odborněji.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 13:27 | Nahoru | #76076

assassin píše: V konstrukci. Uzavřené kartridge s pozicne závislým tlumenim, změnou zdvihu atd atd ...

U motorek do 250tis je bezne jen uplne obycejnej píst s dirkou, zadne planzety.

Tlumice z kol z kategorie co se tu propira jsou vnitrni konstrukci podobne treba tlumici TTX - a to je zas kategorie motorek 500tis nebo spis vic....

Treba fox vidlice maji uzavřenou kartridz fit - vidlice s uzavřenou kartridzi je treba ohlins fgr - vidlice s “nadobkou” - kolik motorek ma takovou vidli? Asi 4 superbiky co se motaji nekde nad hranici 3/4mega...


FGR nemá v sérii snad nic. HP4 Race... Cena vidlic je asi 10 000 Euro.

Naposledy editováno 12.02.2020 13:31:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 13:32 | Nahoru | #76077

assassin píše: Ty fgr vidle jsou 100+ tusim....

To, ze neco nadimenzuju na 2x vetsi sily, neznamena, ze to je dvakrat drazsi. Bikova vidlice je dimenzovana na 100kg misto 300kg stroj, ale nema třetinovou hmotnost... ta hmotnost je to co zasadne ovlivnuje cenu - jsou na to použité jine materialy, jine technologie...

V motocyklových vidlicich levnějších motorek (ala monster) jsou vnitřnosti podobne tem ve vidlicich supermarketovych kol...



Vidle nevim,mrknul sem jen na nějaký TTX for SBK,nebo co tam psali a co stojí kol 30ti.Podobný to bude asi i u vidlí fgr ani nevim co je,ale jestli jde o motorkovou,tak se určitě najde levnější ekvivalent.
Nemůže něco vážit jen 3x tolik,jestli je to na 3x větší váhu.Tam přeci není přímá úměra a navíc to nemá ani shodný rozměry.
Ve finále se to kolo dá nejlíp stejně asi srovnat s nějakym endurem,ať sme i u stejnýho určení.To navíc stojí +- stejně,podvozek se u něj taky dá "přeplanžetovat".Obojí jednoduchej stroj pro zábavu v lese.Enduro je mnohem složitější stroj,než ten bicigl s kalkulačkou a slabou baterkou.Twoe třístovka v kole za 250 jakože v novym čupr modelu v době,kdy už všichni krměj šestikilama

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 13:57 | Nahoru | #76078
zmulin> Enduro je složitější stroj, taky je na světě jen jedna firma co se jejich výrobou dlouhodobě uživí. I když to je vlastně s otazníkem, není to tak dlouho co bylo ktm před krachem a bůhví jak by skončili bez silničních modelů.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 14:33 | Nahoru | #76079
Zmulin: tomu zacatku tveho příspěvku moc nerozumim. Vidlice ktere maji konstrukci na podobne urovni jako vidlice drahých kol stoji sami o sobe vic nez to kolo.

Ano enduro je pro srovnání asi snazší - nebo mozna MX at to nekomplikujeme homologaci.
Kroska a drahe enduro kolo je z hlediska konstrukce a složitosti temer identnicka zalezitost. Odlišuje se to jen motorem.

Kroska vs elektrokolo - obojí uz ma motor, je fakt, ze ten elektromotor je jednodussi. Ceny srovnatelné.
Ano mozna potom to e-kolo vypada drazsi, ale jsou na nem kvuli hmotnosti použité technologie o kterych se te krosce za 250k nezda. Osad krosku karbonovejma kolama, vsechny alu odlitky výměn za frezovane dily (ideálně jeste karbon ram, kdyby neco takoveho existovalo) a uvidis na jakou částku se to vyšplhá, pokud na mx stroj pouzijes identické technologie/materialy

Ja neříkám, ze kolo neni módní zalezitost. Jen rikam, ze tam ty ceny nejsou uplne vycucany z prstu - ostatne pokud nekomu prijde, ze kolo za 250 se da v pohode vyrobit za čtvrtinu ceny, protoze na nem nic neni... tak to muze zkusit, nejspis je tam obrovskej prostor pro zbohatnutí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 14:41 | Nahoru | #76080
assassin> ony jsou hodně drahý komponenty. Já bych si třeba dokázal představit že vidlice a tlumiče by mohly bejt levnější vzhledem k tomu že jsou jen od dvou firem a vyráběný ve velkym množství, stejně tak přehazovačky. Ale zas do toho nevidím zdaleka tolik abych tvrdil že na tom bůhvíjak rejžujou. Ostatně nějak vydělávat musej, aby to odvětví bylo životaschopný.
Zas je pravda že přesnost a titěnost dílů taky dělá svoje, jak na výrobu tak montáž.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist