paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 14:33 | Nahoru | #1
Zmulin: tomu zacatku tveho příspěvku moc nerozumim. Vidlice ktere maji konstrukci na podobne urovni jako vidlice drahých kol stoji sami o sobe vic nez to kolo.

Ano enduro je pro srovnání asi snazší - nebo mozna MX at to nekomplikujeme homologaci.
Kroska a drahe enduro kolo je z hlediska konstrukce a složitosti temer identnicka zalezitost. Odlišuje se to jen motorem.

Kroska vs elektrokolo - obojí uz ma motor, je fakt, ze ten elektromotor je jednodussi. Ceny srovnatelné.
Ano mozna potom to e-kolo vypada drazsi, ale jsou na nem kvuli hmotnosti použité technologie o kterych se te krosce za 250k nezda. Osad krosku karbonovejma kolama, vsechny alu odlitky výměn za frezovane dily (ideálně jeste karbon ram, kdyby neco takoveho existovalo) a uvidis na jakou částku se to vyšplhá, pokud na mx stroj pouzijes identické technologie/materialy

Ja neříkám, ze kolo neni módní zalezitost. Jen rikam, ze tam ty ceny nejsou uplne vycucany z prstu - ostatne pokud nekomu prijde, ze kolo za 250 se da v pohode vyrobit za čtvrtinu ceny, protoze na nem nic neni... tak to muze zkusit, nejspis je tam obrovskej prostor pro zbohatnutí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 14:41 | Nahoru | #2
assassin> ony jsou hodně drahý komponenty. Já bych si třeba dokázal představit že vidlice a tlumiče by mohly bejt levnější vzhledem k tomu že jsou jen od dvou firem a vyráběný ve velkym množství, stejně tak přehazovačky. Ale zas do toho nevidím zdaleka tolik abych tvrdil že na tom bůhvíjak rejžujou. Ostatně nějak vydělávat musej, aby to odvětví bylo životaschopný.
Zas je pravda že přesnost a titěnost dílů taky dělá svoje, jak na výrobu tak montáž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 14:58 | Nahoru | #3

assassin píše: Zmulin: tomu zacatku tveho příspěvku moc nerozumim. Vidlice ktere maji konstrukci na podobne urovni jako vidlice drahých kol stoji sami o sobe vic nez to kolo.

Ano enduro je pro srovnání asi snazší - nebo mozna MX at to nekomplikujeme homologaci.
Kroska a drahe enduro kolo je z hlediska konstrukce a složitosti temer identnicka zalezitost. Odlišuje se to jen motorem.

Kroska vs elektrokolo - obojí uz ma motor, je fakt, ze ten elektromotor je jednodussi. Ceny srovnatelné.
Ano mozna potom to e-kolo vypada drazsi, ale jsou na nem kvuli hmotnosti použité technologie o kterych se te krosce za 250k nezda. Osad krosku karbonovejma kolama, vsechny alu odlitky výměn za frezovane dily (ideálně jeste karbon ram, kdyby neco takoveho existovalo) a uvidis na jakou částku se to vyšplhá, pokud na mx stroj pouzijes identické technologie/materialy

Ja neříkám, ze kolo neni módní zalezitost. Jen rikam, ze tam ty ceny nejsou uplne vycucany z prstu - ostatne pokud nekomu prijde, ze kolo za 250 se da v pohode vyrobit za čtvrtinu ceny, protoze na nem nic neni... tak to muze zkusit, nejspis je tam obrovskej prostor pro zbohatnutí





Souhlas.

Nesmíme zapomenout, že ono není kolo jako kolo. Firmy jako TREK, SPECIALIZED, CANNONDALE jsou giganti, kteří mají svůj vývojový team, lidi na design, inženýry a svůj vývoj. Třeba to jejich slavné FSR (Spešl). To je čtyřčepové uložení zadní stavby. S konkurenčním SCOTTEM vysoudili nemalé peníze za okopírování v době platnosti patentu. Při tom by stačilo na rám dát samolepku by Specialized, ale to by Scott asi neustál. Tyhlety kola fungujou, vypadají a je za nima spousta práce několik let vývoje. Pak je to spousta firem (CTM, YT, CANYON atd.) kteří objednávají rámy v Číně, na to věšej komponenty, ale tam se o nějakých geometeriích, pokud je zrovna neokopírujou od někoho věhlasného, nemůžeme bavit. To YT JEFFsey už je asi jakž takž, ale pamatuju doby, kdy se ta jejich adní stavba žvejkala pod náporem obyčejného šlapání..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist