paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 11:16 | Nahoru | #1
assassin> A to by mě zajímalo,v čem sou tlumiče na kolech dál,než u motorek???

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 11:30 | Nahoru | #2

zmulin píše: assassin> A to by mě zajímalo,v čem sou tlumiče na kolech dál,než u motorek???



to by mě taky zajímalo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.2.2020 v 11:38 | Nahoru | #3

zmulin píše: assassin> A to by mě zajímalo,v čem sou tlumiče na kolech dál,než u motorek???



V konstrukci. Uzavřené kartridge s pozicne závislým tlumenim, změnou zdvihu atd atd ...

U motorek do 250tis je bezne jen uplne obycejnej píst s dirkou, zadne planzety.

Tlumice z kol z kategorie co se tu propira jsou vnitrni konstrukci podobne treba tlumici TTX - a to je zas kategorie motorek 500tis nebo spis vic....

Treba fox vidlice maji uzavřenou kartridz fit - vidlice s uzavřenou kartridzi je treba ohlins fgr - vidlice s “nadobkou” - kolik motorek ma takovou vidli? Asi 4 superbiky co se motaji nekde nad hranici 3/4mega...

Naposledy editováno 12.02.2020 11:41:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist