kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Attim> Já zatim teoretizuju.Jestli to bude menší než minulej sf s moc ultimativnim posedem,tak mě to nezajímá ani jako ojetina.To bych radši tvůj SD,na tom se dá vyjet nádrž v jednom kuse i po malejch silnicích.Stejne jako na M1200 třeba prave.Ten okruh je otázka.Kdyz hobby,tak třeba jo,ale kdyby mě to jakoze chytlo,tak se to radši budu učit na GSXR750
Ty budeš na moderních motorkách mít asi obecně problém, dělaj se spíš menší než větší, je to takovej nešvar doby no...SD je třeba proti Tuonu prostornější, byť ne o moc, ale tam je spíš videt, že SD nevznikl z kapoty. Čili novej SF bude asi blíž k Tuonu než k SD.
Okruh jsem právě myslel hobby, kupovat to jako okruhovku nemá asi úplně smysl. Ale právě zajet na volný nebo 2x za rok s agenturou, to je přesně ten správnej univerzál.
A mimochodem, 750 je zavodnickej objem ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Attim> Já zatim teoretizuju.Jestli to bude menší než minulej sf s moc ultimativnim posedem,tak mě to nezajímá ani jako ojetina.To bych radši tvůj SD,na tom se dá vyjet nádrž v jednom kuse i po malejch silnicích.Stejne jako na M1200 třeba prave.Ten okruh je otázka.Kdyz hobby,tak třeba jo,ale kdyby mě to jakoze chytlo,tak se to radši budu učit na GSXR750
Ten posed bude asi cajk, jako starej to nebude, od pohledu to má rudla vysoko jak cenduro Na druhou stranu je fakt, že Pani je malá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: A mě se ten nový Stréc líbí moc Jediné co bych na něm změnil jsou ty posrané tří paprskové kola
No a laufn by byl jasný
Tak pro tebe je socka s petipaprskem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: zmulin> A tebe nějak nasral Strakoň???
to ne,ten je hodnej
Frennky píše: Na gule dobrý https://www.novinky....seznam.cz [/quote]
To potrebuju k televizi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Attim> Já zatim teoretizuju.Jestli to bude menší než minulej sf s moc ultimativnim posedem,tak mě to nezajímá ani jako ojetina.To bych radši tvůj SD,na tom se dá vyjet nádrž v jednom kuse i po malejch silnicích.Stejne jako na M1200 třeba prave.Ten okruh je otázka.Kdyz hobby,tak třeba jo,ale kdyby mě to jakoze chytlo,tak se to radši budu učit na GSXR750
750 na okruh je blbost, bud 600 nebo 1000, nic mezi tim. A da se v klidu zustat na sestce, rozdil na kolo u zavodniku je kolem 2s.
Ma to jedinej duvod, na okruhu se driv nebo pozdejc budes chtit s nekym pomerovat nebo si dat sranda zavod. A to pomerovani jde dost blbe kdyz mas stroj kterej je jinej nez maj ostatni, a v zavodech jsou vypsany tridy 600 a 1000. No a kdyz uz mas draze zaplacenej den nebo dvouden s agenturou, chces z toho mit co nejvic.
Rec je o velkejch okruzich, na malym je naopak celkem jedno na cem tam jezdis.
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Stev píše: 750 na okruh je blbost, bud 600 nebo 1000, nic mezi tim. A da se v klidu zustat na sestce, rozdil na kolo u zavodniku je kolem 2s.
Ma to jedinej duvod, na okruhu se driv nebo pozdejc budes chtit s nekym pomerovat nebo si dat sranda zavod. A to pomerovani jde dost blbe kdyz mas stroj kterej je jinej nez maj ostatni, a v zavodech jsou vypsany tridy 600 a 1000. No a kdyz uz mas draze zaplacenej den nebo dvouden s agenturou, chces z toho mit co nejvic.
Rec je o velkejch okruzich, na malym je naopak celkem jedno na cem tam jezdis.
Se 750 můžeš do litrů, každopádně důvod pro koupi na okruh moc nevidím