kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Attim> Já zatim teoretizuju.Jestli to bude menší než minulej sf s moc ultimativnim posedem,tak mě to nezajímá ani jako ojetina.To bych radši tvůj SD,na tom se dá vyjet nádrž v jednom kuse i po malejch silnicích.Stejne jako na M1200 třeba prave.Ten okruh je otázka.Kdyz hobby,tak třeba jo,ale kdyby mě to jakoze chytlo,tak se to radši budu učit na GSXR750
Ty budeš na moderních motorkách mít asi obecně problém, dělaj se spíš menší než větší, je to takovej nešvar doby no...SD je třeba proti Tuonu prostornější, byť ne o moc, ale tam je spíš videt, že SD nevznikl z kapoty. Čili novej SF bude asi blíž k Tuonu než k SD.
Okruh jsem právě myslel hobby, kupovat to jako okruhovku nemá asi úplně smysl. Ale právě zajet na volný nebo 2x za rok s agenturou, to je přesně ten správnej univerzál.
A mimochodem, 750 je zavodnickej objem ?