globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 11:39 | Nahoru | #46111

PetrS píše: Taky moc nerozumím tomu, co vás přitahuje na nefunkční technice, ať už tomu říkáte jakkoliv.



při jízdě na silnici je ta technika celkem jedno pro většinu lidí. Jestli to při jízdě navíc rachtá nebo cuká, je záležitost osobních preferencí :)

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 11:41 | Nahoru | #46112
Tak nebo tak, až to vyleze, (myslim tim SF V4) budu to nutně potřebovat. Jestli to bude fungovat jako Tuono V4, na nádrži to bude mít nápis DUCATI, nebo to zdědí něco vlastností z PANI V4S, bude to porno a bude to stát za to. Na rozdíl od starýho SF se s tím bude dát normáně projet "padesátka" nerozbije mi to vajca a bude to sexy. Co víc si přát? Akorát počítám, že esko bude z 469tis. a sociál o kilo míň.

No nic, prodám ledvinu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 11:44 | Nahoru | #46113

PetrS píše: Tak vy (nemyslím konkrétně tebe) tu "brečíte", že se na tom nedá normálně jezdit, že tomu před každou zatáčkou poskakuje zadní kolo, že se na tom musí opatrně, aby tě to hned v druhém vinglu nezahodilo. Pokud to tak opravdu je, tak je to pro mě nefunkční technika a nechápu, jak si to na tom můžete užívat.



Ja nikde nebrecim. Ja mam naopak nefalsovanou radost, kdyz se mi obcas ten vingl podari projet "spravne" bez vsech elektronickejch pomocniku. Na KITTovi by to znamenalo, ze budu muset jet vetsinu trasy o polovinu rychleji a stejne me to za chvilku bude nudit.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 11:48 | Nahoru | #46114

Stev píše: při jízdě na silnici je ta technika celkem jedno pro většinu lidí. Jestli to při jízdě navíc rachtá nebo cuká, je záležitost osobních preferencí :)



pro vetsinu lidi jo, ale tady jsou jen strelci na bestiich

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 11:53 | Nahoru | #46115

DrDNA01 píše: Ja nikde nebrecim. Ja mam naopak nefalsovanou radost, kdyz se mi obcas ten vingl podari projet "spravne" bez vsech elektronickejch pomocniku. Na KITTovi by to znamenalo, ze budu muset jet vetsinu trasy o polovinu rychleji a stejne me to za chvilku bude nudit.



otazka je, jestli je to domenka nebo zkusenost... ja jsem se zatim nikdy na "lepsi" motorce (na te ktera proste jede pri stejne snaze vsude rychleji/jisteji) nenudil - naopak se snazim si je nepujcovat, vim, ze bych ji pak potreboval...

ono je to spis takovy legracni, jak se tu na jednu stranu vyzdvihuji racing brzdy a zlaty vidle, ktery davaji moznost jet poradnou kudlu proti japonske rozpoctovce, ale kdyz se najde bajk co na nem jde jet zase o kus rychleji na na vobmrembovany a zvohlinsovany duc, tak tam chybi charakter a je to nuda...

Naposledy editováno 25.01.2019 11:54:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 11:53 | Nahoru | #46116

assassin píše: to je celej on

pokud u jedne motorky piseste ze zataci, jede kam ma, zrychluje
a druha pocukava, kmita riditkama, taha kola smykem a pilot kterej na te prvni normalne jezdi se na tehle druhe musi "naucit" ....

tak je evidentne mezi tema motorkama rozdil, kterej Petr s nadsazkou pojmenoval.



Je to kazdyho volba. Ale ja osobne nechci jezdit od 200 navrch na normalnich silnicich jen proto, abych se z vyjizdky nevratil znudeny. Me prijde, ze cim vic klikatek, tim vyssi rychlost k dosazeni stejne odmeny.

A navic Fogy ten muj moturek dovedl k jedenacti titulum taky bez klikatek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 11:56 | Nahoru | #46117

DrDNA01 píše: Je to kazdyho volba. Ale ja osobne nechci jezdit od 200 navrch na normalnich silnicich jen proto, abych se z vyjizdky nevratil znudeny. Me prijde, ze cim vic klikatek, tim vyssi rychlost k dosazeni stejne odmeny.

A navic Fogy ten muj moturek dovedl k jedenacti titulum taky bez klikatek.



idelani cas prestoupit k W650 (napsal bych jawu 350, ale to uz by bylo asi moc )

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 11:58 | Nahoru | #46118

assassin píše: otazka je, jestli je to domenka nebo zkusenost... ja jsem se zatim nikdy na "lepsi" motorce (na te ktera proste jede pri stejne snaze vsude rychleji/jisteji) nenudil - naopak se snazim si je nepujcovat, vim, ze bych ji pak potreboval...

ono je to spis takovy legracni, jak se tu na jednu stranu vyzdvihuji racing brzdy a zlaty vidle, ktery davaji moznost jet poradnou kudlu proti japonske rozpoctovce, ale kdyz se najde bajk co na nem jde jet zase o kus rychleji na na vobmrembovany a zvohlinsovany duc, tak tam chybi charakter a je to nuda...



Nebud demagog. Az na par vyjimek tu lidi potrebujou Bremba a Vohlinsy ze stejneho duvodu, jako Ty nebo ja. Lestime si tim ego a svalujem to na lepsi jizdni vlastnosti, pripadne zaruku investice. Rozdil ale malo kdo z nas pozna. (A ja se hlasim, ze ja naladeny Showy od Vohlinsu nepoznam. Poznam jen totalne vycvachtanej tlumic od zrepasovanyho..:))

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:07 | Nahoru | #46119

assassin píše: idelani cas prestoupit k W650 (napsal bych jawu 350, ale to uz by bylo asi moc )



To je zase demagogie. Jeste jednou. Treba na te 916, nebo 998 neni nic spatne. Maji vykon, maji kroutak, nekrouti se. Drzi stopu a brzdi. Jen Ti proste elektronika nepomaha s krocenim zle zeny. W650 se krouti, nejede a nebrzdi (edit: v porovnani s modernima motorkama).

Naposledy editováno 25.01.2019 12:10:10

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:07 | Nahoru | #46120

Poznam jen totalne vycvachtanej tlumic od zrepasovanyho..:))



nepoznáš...to už se tady taky probíralo … je to jen placebo a tvá víra...

Naposledy editováno 25.01.2019 12:07:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:08 | Nahoru | #46121

DrDNA01 píše: Je to kazdyho volba. Ale ja osobne nechci jezdit od 200 navrch na normalnich silnicich jen proto, abych se z vyjizdky nevratil znudeny. Me prijde, ze cim vic klikatek, tim vyssi rychlost k dosazeni stejne odmeny.

A navic Fogy ten muj moturek dovedl k jedenacti titulum taky bez klikatek.



Foggy byl král. Rád jsem to sledoval. Ale stejně tehdy ty 2V1000 vs. 4V750 byly trochu neporovnatelné. Vyústilo to v SP1 a SP2 a hned bylo všechno jinak. Další zvyšování obsahů bylo jen hledáním "neexistujícího" optima.

Já mám Ducati nekriticky rád. Děsně mě ty motky baví a líbí se mně. Poslední 2-3 roky se na nich tak trochu poplácávám, abych po nákupu GSXR zjistil, že na okruh bude stejně nejlepší bezcharakterní 4V.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:15 | Nahoru | #46122
Ale ty nové super naked se přeci neliší jen tou el., ne? Ta se dá vypnout (i když nechápu, proč by to někdo dělal, dokud ho to vyloženě nebude brzdit). Ta motorka jako celek prostě funguje daleko líp. Proto nechápu, proč vám tak strašně vadí, že nový SF nebo Tuono je tak dobrý bike a že byste si ho kvůli tomu nekoupili. Tam směrovala moje otázka, co vás tak přitahuje na nefunkční technice.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:15 | Nahoru | #46123
cibus> ...on to tu nikdo nerozporuje … pokud se bavíme o nářadí k dosahování špičkovejch časů za minimálních starostí a nákladů … jednoznačně...

Napíše-li tu někdo že je to super, nejlepší, dokonalá motorka ...není to jistě kvůli tomu že je nejrychlejší, nejsilnější a nejlepší na světě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:19 | Nahoru | #46124

PetrS píše: Ale ty nové super naked se přeci neliší jen tou el., ne? Ta se dá vypnout (i když nechápu, proč by to někdo dělal, dokud ho to vyloženě nebude brzdit). Ta motorka jako celek prostě funguje daleko líp. Proto nechápu, proč vám tak strašně vadí, že nový SF nebo Tuono je tak dobrý bike a že byste si ho kvůli tomu nekoupili. Tam směrovala moje otázka, co vás tak přitahuje na nefunkční technice.



Ten pocit, jakej jseš krutostřelec, když se to pod tebou kroutí, smykuje zadek do zatáčky a máš furt heft nadoraz To ti dokonalej bajk nedá, protože je až moc dokonalej a má limity mnohem dál než rozpočtovka. Ve zkratce víc zábavy v menší rychlosti a za míň peněz (teda, většinou )

Naposledy editováno 25.01.2019 12:20:49

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:24 | Nahoru | #46125

PetrS píše: Ale ty nové super naked se přeci neliší jen tou el., ne? Ta se dá vypnout (i když nechápu, proč by to někdo dělal, dokud ho to vyloženě nebude brzdit). Ta motorka jako celek prostě funguje daleko líp. Proto nechápu, proč vám tak strašně vadí, že nový SF nebo Tuono je tak dobrý bike a že byste si ho kvůli tomu nekoupili. Tam směrovala moje otázka, co vás tak přitahuje na nefunkční technice.



Dvouval versus ctyrval prece neni nefunkcni versus funkcni, nebo podle Tebe jo? Klidne at ma motorka nejnovejsi geo, brzdy, super hyper vypocitany prepakovani. Ale at je to dvouval bez ele nebo V-ckovej ctyrval bez ele. Neco takovyho se prave naposled obejvilo v generaci SF.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:25 | Nahoru | #46126

t_freedom píše: twl, nojo...a nejlepší muzika je ta, kterou poslouchá nejvíc lidí, že jo ? Třeba to byla Britney, nebo ten chuj s růžovejma ádama na 848 ne? ...nevíc a nejlepší motorka je vždy ta co nejvíc frčí... takže Honda


Někdy mě tvá demagogie fakt udivuje
Tady na italomrdnim vlákně bych fakt čekal, že uplně nejlepčí naked od Ducati, jak je tu opěvovanej, bude prostě více zastoupenej. Tím víc, když už o V4 nakedu všichni ví, jak to bude funkční a rychlý a tím pádem vlastně celý nahovno a že SF1098 je ta správná motorka, puristická, pro ty, kdo vědí, kdo umí. Možná, že těch je prostě jen málo, nevím, nebo tomu fakt nerozumím.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:27 | Nahoru | #46127
DrDNA01> Jak Tuono tak nový SF je V4, ne? Takže ti tam vadí jen ta el. co se dá vypnout?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:28 | Nahoru | #46128

DrDNA01 píše: Dvouval versus ctyrval prece neni nefunkcni versus funkcni, nebo podle Tebe jo? Klidne at ma motorka nejnovejsi geo, brzdy, super hyper vypocitany prepakovani. Ale at je to dvouval bez ele nebo V-ckovej ctyrval bez ele. Neco takovyho se prave naposled obejvilo v generaci SF.



z tohodle to vyzniva, ze ten zasadni rozdil je "bez ele" - to je ale otazka par kliknuti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:31 | Nahoru | #46129
Attim> no vzhledem k tomu, že se velkej dělal fakt pár let, jich obecně nebylo tolik… vůbec k poměru monsterů, 998, 999 atd... a asi to taky nebyl úplně žádanej model (přecijen byla Ducati spojená hodně se zmrzlinama)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:33 | Nahoru | #46130

DrDNA01 píše: Dvouval versus ctyrval prece neni nefunkcni versus funkcni, nebo podle Tebe jo? Klidne at ma motorka nejnovejsi geo, brzdy, super hyper vypocitany prepakovani. Ale at je to dvouval bez ele nebo V-ckovej ctyrval bez ele. Neco takovyho se prave naposled obejvilo v generaci SF.



O tom imho vůbec nepsal. Navíc, SF1098S měl nějakou první verzi kontroly trakce, takže fakt ta elektronika tak vadí ? Navíc když se dá stále zcela povypínat ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:34 | Nahoru | #46131

t_freedom píše: nepoznáš...to už se tady taky probíralo … je to jen placebo a tvá víra...



nejdriv je to vase fajnovy odpruzeni strasne znat, proti tem konkurencnim rozpoctovejm jebkam a pak je to proti modernim strojum zase dobry v tom ze ji mas plny ruce uz pri malejch rychlostech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:35 | Nahoru | #46132

t_freedom píše: Attim> no vzhledem k tomu, že se velkej dělal fakt pár let, jich obecně nebylo tolik… vůbec k poměru monsterů, 998, 999 atd... a asi to taky nebyl úplně žádanej model (přecijen byla Ducati spojená hodně se zmrzlinama)


No vidíš, tohle se dá normálně pochopit. Ne ty výblitky o Britney nebo růžových teniskách ... Přesto ale, zase taková rarita to není, k dispozici jsou pořán, ano nejsou levné, ale typicky u tebe bych čekal, že takovou bestii bys úplně potřeboval mít (...i když teda má TC, že...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:36 | Nahoru | #46133

assassin píše: nejdriv je to vase fajnovy odpruzeni strasne znat, proti tem konkurencnim rozpoctovejm jebkam a pak je to proti modernim strojum zase dobry v tom ze ji mas plny ruce uz pri malejch rychlostech


No a taky mě udivuje, že takoví jezdci co potřebují krotit ty bestie nepoznají nic na podvozku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:38 | Nahoru | #46134

assassin píše: nejdriv je to vase fajnovy odpruzeni strasne znat, proti tem konkurencnim rozpoctovejm jebkam a pak je to proti modernim strojum zase dobry v tom ze ji mas plny ruce uz pri malejch rychlostech



já vždy tvrdil, že moje zlato od Showy třeba nemám šanci poznat … ale myslím si, že jsem poměrně jasně poznal zrepasovanej podvozek... na čež se tu zase sneslo plno relativizace, placeba atd.,.. ale už se nehádádm...vůbec ani trochu... a myslím si svý...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:41 | Nahoru | #46135

Attim píše: No vidíš, tohle se dá normálně pochopit. Ne ty výblitky o Britney nebo růžových teniskách ... Přesto ale, zase taková rarita to není, k dispozici jsou pořán, ano nejsou levné, ale typicky u tebe bych čekal, že takovou bestii bys úplně potřeboval mít (...i když teda má TC, že...)



taky jsem nedávno psal že ybch ho třeba chtěl... ALE
- nedám kvůli tomu S4RS pryč
- a mít v mým případě 4 motorky, je trochu ...no řekněme přepych...
Ale už jsem k němu nějak našel cestu...

Jasněže je to motorka šílená...no... ale právě proto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:42 | Nahoru | #46136

Attim píše: No a taky mě udivuje, že takoví jezdci co potřebují krotit ty bestie nepoznají nic na podvozku...



to bylo rejpnuti do me, to jsem tvrdil ja, libor a spol mi oponovali, ze poznaj.

a rekl bych ze i tam je trochu nepochopeni... i kdybych zaznamenal zmenu 2-3kliknuti, jak poznam, ze se to zmenilo k lepsimu?

tohle ma totiz strasne velkej psychologickej efekt, klidne nekomu na trati pritvrdim podvozek o par kliknuti a on se vrati, ze super, ted ze je to lip kontrolovatelny takhle tvrdsi... jen ja mu rekl, ze mu to pritahuju a povolil jsem to... atd....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:44 | Nahoru | #46137

t_freedom píše: já vždy tvrdil, že moje zlato od Showy třeba nemám šanci poznat … ale myslím si, že jsem poměrně jasně poznal zrepasovanej podvozek... na čež se tu zase sneslo plno relativizace, placeba atd.,.. ale už se nehádádm...vůbec ani trochu... a myslím si svý...



a zlepsilo se to jo? dal bys rychlejsi cas v moste? nebo na dube?

jinak ti to neberu, ja vymenu oleje nepoznam...

Naposledy editováno 25.01.2019 12:45:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:46 | Nahoru | #46138

assassin píše: a zlepsilo se to jo? dal bys rychlejsi cas v moste?



...v Mostě mě určitě neomezuje 3-4roky nedělaný odpružení...

neber...

ale abych ti aspoň trochu odpověděl... mně osobně přišlo, že to po udělání obojího chodilo plynule společně … nevím jestli ten olej řídne , nebo se zahušťuje... vliv mohlo asi mít, že jsme do vidlí dali řídší olej... uznávám.... ale s nastavením jsme v tý době nic nedělali...

Naposledy editováno 25.01.2019 12:50:28

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:46 | Nahoru | #46139

t_freedom píše: ...v Mostě mě určitě neomezuje 3-4roky nedělaný odpružení...



ja fakt nevim, se ptam....

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.1.2019 v 12:50 | Nahoru | #46140
Tááák vypínám ten kepl, vyzrážím k domovu, hodím kluka na kroužek a tradá na výlet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist