kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Ale ty nové super naked se přeci neliší jen tou el., ne? Ta se dá vypnout (i když nechápu, proč by to někdo dělal, dokud ho to vyloženě nebude brzdit). Ta motorka jako celek prostě funguje daleko líp. Proto nechápu, proč vám tak strašně vadí, že nový SF nebo Tuono je tak dobrý bike a že byste si ho kvůli tomu nekoupili. Tam směrovala moje otázka, co vás tak přitahuje na nefunkční technice.
Dvouval versus ctyrval prece neni nefunkcni versus funkcni, nebo podle Tebe jo? Klidne at ma motorka nejnovejsi geo, brzdy, super hyper vypocitany prepakovani. Ale at je to dvouval bez ele nebo V-ckovej ctyrval bez ele. Neco takovyho se prave naposled obejvilo v generaci SF.
DrDNA01 píše: Dvouval versus ctyrval prece neni nefunkcni versus funkcni, nebo podle Tebe jo? Klidne at ma motorka nejnovejsi geo, brzdy, super hyper vypocitany prepakovani. Ale at je to dvouval bez ele nebo V-ckovej ctyrval bez ele. Neco takovyho se prave naposled obejvilo v generaci SF.
z tohodle to vyzniva, ze ten zasadni rozdil je "bez ele" - to je ale otazka par kliknuti.
DrDNA01 píše: Dvouval versus ctyrval prece neni nefunkcni versus funkcni, nebo podle Tebe jo? Klidne at ma motorka nejnovejsi geo, brzdy, super hyper vypocitany prepakovani. Ale at je to dvouval bez ele nebo V-ckovej ctyrval bez ele. Neco takovyho se prave naposled obejvilo v generaci SF.
O tom imho vůbec nepsal. Navíc, SF1098S měl nějakou první verzi kontroly trakce, takže fakt ta elektronika tak vadí ? Navíc když se dá stále zcela povypínat ?