kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.12.2018 21:21:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Petta> uka škopek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A ten Wilbers? Co si pamatuju, tak vyhral 2 testy a kdyz jsem to tenkrat resil, neco jsem si nacet od lidi, co ho maji.. Nemci ho maji v oblibe.. osobni zkusenost z Wilbersem nemam samo, ale jeden kolega ano. Ne se 642, ale mozna neco povi, jestli to bylo slapnuti vedle..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Wilbers moc dobrá volba, měl jsem jen pružiny vepředu a nějaký obyčejnější tlumič na Scrambleru a oproti originálu to bylo úplně jiný svezení. Doporučení na Wilbers jsem dostal i v TSS, ti to řešili v Německu
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá
Nebo s autem když odjíždím ze servisu,kde mi hodinu tlačli do hlavy,jak moc to opravili. První dojmy jsou v hlavě,placebo jak prase a po chvíli jízdy se vrátím do reality a cítím,že je to přinejhorším stejný...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: PetrS>... Hele, já bych to zase tak "amatérsky" neviděl. Už jen když uděláš repasi odpružení... Jezdíš, dojedeš do servisu a za dva dny na to znovu sedneš po servisu tlumičů, poznáš to zcela jistě. Je to velkej rozdíl na kterej si při postupný degradaci oleje a všechno vevnitř zvykáš průběžně. Ve chvíli kdy je to udělaný cejtíš změnu.
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá
Proto píšu, že vám ten cit závidím, já prostě nepoznám nic. Nechal jsem si několikrát dělat podvozek na svoji váhu, dělám pravidelně (max. 20 mth repase) a jediné, co jsem poznal, byly tvrdší pružiny (tam byl rozdíl ale tak velký, že mi to po 15 mth zničilo spodní patky na předních vidlicích). Teď mám tovární WP naladěný u švýcarského specialisty a asi to funguje, ale když jsem zkoušel zatočit točítkama, nic se nezměnilo. Vrchol pro mě byla ta povolená zadní pružina (šlo téměř o celý rozsah) a kromě orvaný zadní gumy jsem nepoznal ani ťuk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.12.2018 10:06:02
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: PetrS>... Hele, já bych to zase tak "amatérsky" neviděl. Už jen když uděláš repasi odpružení... Jezdíš, dojedeš do servisu a za dva dny na to znovu sedneš po servisu tlumičů, poznáš to zcela jistě. Je to velkej rozdíl na kterej si při postupný degradaci oleje a všechno vevnitř zvykáš průběžně. Ve chvíli kdy je to udělaný cejtíš změnu.
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá
ja delal letos servis - prvni od roku 2002 - olej byl stale jeste olej, z jedne nohy trosku spinavej, druhej dokonce cistej...
jedinej rozdil co jsem zaznamenal jsou silnejsi pruziny
utrzena hadice = neni zadnej utlum. kdyz mi u TL z expanzky utekl dusik, tak jsem to taky poznal. ale menil jsem loni, stary (starsi nez 2002) bitubo kde byl misto dusiku nafoukanej vzduch za fungl novy bitubo.. a prislo mi to spis horsi....
ostatne k tomu co kdo citi a neciti - u andreaniho mi tvrdili totez co pise PetrS, tady to mas zadara, me to stalo pres 20k :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Attim> kdyz jsem mel HS821, resil jsem podvozek. Tyhle cartridge jsem jsem mel objednany, nastesti se mi to povedlo pak zrusit. Neni to buhvi co, rozsah nastaveni je malej. Asi bys nebyl spokojenej..
A ten Wilbers? Co si pamatuju, tak vyhral 2 testy a kdyz jsem to tenkrat resil, neco jsem si nacet od lidi, co ho maji.. Nemci ho maji v oblibe.. osobni zkusenost z Wilbersem nemam samo, ale jeden kolega ano. Ne se 642, ale mozna neco povi, jestli to bylo slapnuti vedle..
rozsah nastaveni? jakoze utahnes neco na max a porad je to malo? a z ceho tak soudis?
ja jsem andreani kartridze videl rozebrany a mereny na dynu... neni tam rozdil proti otevrenym kratridzim ohlins... ono tam vlastne neni moc co hledat... nastaveni je stejne spis o nastaveni hi-speed ventilu ktere se ale neladi tima klikatkama....
kouknu se co je zac ten wilbers, ale ten ohlins je ttx - coz je podle me jedinej duvod proc menit tlumic - ze je twin tube.
Ex jezdila na daytone s vidlema, kde jedna byla OK a na druhé byly přehozené podložky na valvingu... poznala prd a ještě si zajela best lap