globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 21:19 | Nahoru | #44221
Vyresme ten zadek Wilbersem 642 competition. Plne nastavitelny. Z vyroby nastaveny ptimo na zakaznika dle vahy ridice a preferenci / stylu jizdy. Vyjde na 998€ vc dph s "hydrostelem" na predpeti (pri nastavovani predpeti c klicrm je to pak o 199€ levnejsi). Se stavitelnou vyskou a "hydrostelem" pak 1067€ vc. Dph. Co rikas? Vnitrky na tvuj rocnik zatim nemaji.

Naposledy editováno 17.12.2018 21:21:44

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 21:23 | Nahoru | #44222
Lazyfucker> To bylo na mě ? Jestli jo, tak platí co jsem psal, měnit nechci, to prostě musí jít upravit a kdybych už teda jako měnil, tak bych šel do Vohlins anebo komplet WP Race (za 100k+ ) Ale věřím, že to půjde upravit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 21:49 | Nahoru | #44223
Lazyfucker> ten Wilbers 642 je fakt dobrej a cena vyborna. Mozna po nem taky nekdy sahnu. Ted jsem vytopil raketu za prepacko a helmu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 22:21 | Nahoru | #44224
Petta> uka škopek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 22:34 | Nahoru | #44225
Petta> z čeho soudíš, že Andreani za to nestojí a Wilbers 642 je fakt dobrej ? Nijak to nerozporuju, jen by mě zajímal zdroj informací, zkušenosti, něco prostě ...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 22:38 | Nahoru | #44226
Tak pánové, až budem jezdit na elektrických motorkách, tak pro pamětníky tady bude vibrační vesta, abychom prý měli ten správný feeling

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 22:48 | Nahoru | #44227
Attim> To si snad už dělaj prdel ne ?!
E: ještě že je mi tolik kolik mi je...

Naposledy editováno 17.12.2018 22:50:41

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 23:01 | Nahoru | #44228
Velebnosti chce se mi blejt

(reakce na) Milovníci Italských krásek

17.12.2018 v 23:22 | Nahoru | #44229
Tifone> To musí bejt nějaká provokace

Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 05:43 | Nahoru | #44230
Co kdyby jsme tomu mysliteli zahráli V2 orchestr, pak by ho takový pi...ny přešli.... uzivejme si ještě pár let motocyklů co znějí jako rajská hudba, neb jednoho dne bude vše kolem tiché....a ten den se blíží....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 06:09 | Nahoru | #44231

strakon píše: Petta> uka škopek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 06:16 | Nahoru | #44232
Attim> kdyz jsem mel HS821, resil jsem podvozek. Tyhle cartridge jsem jsem mel objednany, nastesti se mi to povedlo pak zrusit. Neni to buhvi co, rozsah nastaveni je malej. Asi bys nebyl spokojenej..
A ten Wilbers? Co si pamatuju, tak vyhral 2 testy a kdyz jsem to tenkrat resil, neco jsem si nacet od lidi, co ho maji.. Nemci ho maji v oblibe.. osobni zkusenost z Wilbersem nemam samo, ale jeden kolega ano. Ne se 642, ale mozna neco povi, jestli to bylo slapnuti vedle..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 07:33 | Nahoru | #44233
Petta> pěkný barvičky na škopíku

Wilbers moc dobrá volba, měl jsem jen pružiny vepředu a nějaký obyčejnější tlumič na Scrambleru a oproti originálu to bylo úplně jiný svezení. Doporučení na Wilbers jsem dostal i v TSS, ti to řešili v Německu

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 08:00 | Nahoru | #44234
Já vám (a to myslím bez nadsázky) opravdu závidím ten cit pro podvozek. I když točím točítkama jak vzteklý, nepoznám sebemenší rozdíl. Vrchol všeho bylo, když se mi na centrálu povolila aretační matka a úplně se mi povolila zadní pružina. SAG se mi úplně rozhodil a stejně jsem si lebedil, jak to krásně funguje. Až při pohledu na zadní gumu jsem zjistil, že je něco hodně špatně.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 08:33 | Nahoru | #44235
Palomoto> diky, za tu cenu jsem ji tam nemohl nechat😁

Jsem rad, ze jsi se ozval kvuli tomu Wilbersu..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 08:59 | Nahoru | #44236
PetrS>... Hele, já bych to zase tak "amatérsky" neviděl. Už jen když uděláš repasi odpružení... Jezdíš, dojedeš do servisu a za dva dny na to znovu sedneš po servisu tlumičů, poznáš to zcela jistě. Je to velkej rozdíl na kterej si při postupný degradaci oleje a všechno vevnitř zvykáš průběžně. Ve chvíli kdy je to udělaný cejtíš změnu.
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 09:09 | Nahoru | #44237
PetrS> Jj,aby to nebylo jako s lepším palivem v nádrži.
Nebo s autem když odjíždím ze servisu,kde mi hodinu tlačli do hlavy,jak moc to opravili. První dojmy jsou v hlavě,placebo jak prase a po chvíli jízdy se vrátím do reality a cítím,že je to přinejhorším stejný...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 09:09 | Nahoru | #44238
Attim> koupě zadního tlumiče nevychází ekonomicky tak hrozně, když započítáš že pokud bys zase prodával motorku, tak tlumič prodáš zvlášť zhruba za půlku. Mně osobně je sympatičtější revalve a nová zadní pružina. Napsal bych třeba sem link , poslat tlumič do UK nevychází nijak špatně, a v anglii jsou na tyhle věci v podstatě levnější a maj s tím víc zkušeností.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 09:09 | Nahoru | #44239
I když sem měl ten pocit po repasi taky,tak sem si stejně trochu nebyl jistej,jestli to není tim,že to vim...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 09:17 | Nahoru | #44240

zmulin píše: I když sem měl ten pocit po repasi taky,tak sem si stejně trochu nebyl jistej,jestli to není tim,že to vim...


... Tak já nevím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 09:44 | Nahoru | #44241

t_freedom píše: PetrS>... Hele, já bych to zase tak "amatérsky" neviděl. Už jen když uděláš repasi odpružení... Jezdíš, dojedeš do servisu a za dva dny na to znovu sedneš po servisu tlumičů, poznáš to zcela jistě. Je to velkej rozdíl na kterej si při postupný degradaci oleje a všechno vevnitř zvykáš průběžně. Ve chvíli kdy je to udělaný cejtíš změnu.
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá



Proto píšu, že vám ten cit závidím, já prostě nepoznám nic. Nechal jsem si několikrát dělat podvozek na svoji váhu, dělám pravidelně (max. 20 mth repase) a jediné, co jsem poznal, byly tvrdší pružiny (tam byl rozdíl ale tak velký, že mi to po 15 mth zničilo spodní patky na předních vidlicích). Teď mám tovární WP naladěný u švýcarského specialisty a asi to funguje, ale když jsem zkoušel zatočit točítkama, nic se nezměnilo. Vrchol pro mě byla ta povolená zadní pružina (šlo téměř o celý rozsah) a kromě orvaný zadní gumy jsem nepoznal ani ťuk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 09:49 | Nahoru | #44242
Petta> pěkný, kdo to vyrábí?

Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 09:59 | Nahoru | #44243
Taky poznám na podvozku prd, ale např. rozdíl na Raptoru a Xtra Raptoru jsem poznal hned, to byla hned první věc, která byla na Xtra lepší, ale abych poznal nějaký nedostatek třeba na Attimově SD, to teda určo ne éé

Naposledy editováno 18.12.2018 10:06:02

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 10:59 | Nahoru | #44244

strakon píše: Petta> pěkný, kdo to vyrábí?



AGV, ja uz nic jinyho asi nekoupim. Jeste Shoei byla dobra..
Byla za polovinu, to proste musis..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 11:59 | Nahoru | #44246

t_freedom píše: PetrS>... Hele, já bych to zase tak "amatérsky" neviděl. Už jen když uděláš repasi odpružení... Jezdíš, dojedeš do servisu a za dva dny na to znovu sedneš po servisu tlumičů, poznáš to zcela jistě. Je to velkej rozdíl na kterej si při postupný degradaci oleje a všechno vevnitř zvykáš průběžně. Ve chvíli kdy je to udělaný cejtíš změnu.
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá



ja delal letos servis - prvni od roku 2002 - olej byl stale jeste olej, z jedne nohy trosku spinavej, druhej dokonce cistej...
jedinej rozdil co jsem zaznamenal jsou silnejsi pruziny
utrzena hadice = neni zadnej utlum. kdyz mi u TL z expanzky utekl dusik, tak jsem to taky poznal. ale menil jsem loni, stary (starsi nez 2002) bitubo kde byl misto dusiku nafoukanej vzduch za fungl novy bitubo.. a prislo mi to spis horsi....

ostatne k tomu co kdo citi a neciti - u andreaniho mi tvrdili totez co pise PetrS, tady to mas zadara, me to stalo pres 20k :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 12:12 | Nahoru | #44247

Petta píše: Attim> kdyz jsem mel HS821, resil jsem podvozek. Tyhle cartridge jsem jsem mel objednany, nastesti se mi to povedlo pak zrusit. Neni to buhvi co, rozsah nastaveni je malej. Asi bys nebyl spokojenej..
A ten Wilbers? Co si pamatuju, tak vyhral 2 testy a kdyz jsem to tenkrat resil, neco jsem si nacet od lidi, co ho maji.. Nemci ho maji v oblibe.. osobni zkusenost z Wilbersem nemam samo, ale jeden kolega ano. Ne se 642, ale mozna neco povi, jestli to bylo slapnuti vedle..



rozsah nastaveni? jakoze utahnes neco na max a porad je to malo? a z ceho tak soudis?

ja jsem andreani kartridze videl rozebrany a mereny na dynu... neni tam rozdil proti otevrenym kratridzim ohlins... ono tam vlastne neni moc co hledat... nastaveni je stejne spis o nastaveni hi-speed ventilu ktere se ale neladi tima klikatkama....

kouknu se co je zac ten wilbers, ale ten ohlins je ttx - coz je podle me jedinej duvod proc menit tlumic - ze je twin tube.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 12:25 | Nahoru | #44248
assassin> já třeba poznal tvrdší pružiny jen tak, že mi vidle konečně nechodily nadoraz pak byl ještě citelně znát rozdíl mezi OEM šajze zadkem od sachsu a TTXem od ohlinsu, to bylo jak sednout na jinou motorku Hlavně ty gumy pak vypadají celkem k světu...
Ex jezdila na daytone s vidlema, kde jedna byla OK a na druhé byly přehozené podložky na valvingu... poznala prd a ještě si zajela best lap

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 12:30 | Nahoru | #44249
...https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/ducati/sef-ktm-stefan-pierer-ducati-by-nam-vyhovovala-40641.html tak doufam ze se tohle vlakno prejmenuje..na vlakno s poradnym nazvem KTM...jasny meine Freunde

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 12:33 | Nahoru | #44250
assassin> ano, rozsah je mensi, hlavne komprese a jednotlivy kliky jsou daleko od sebe.. öhlins je ma jemnejsi nastaveni. spatne se to nastavuje.. mluvim o tehle:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist