paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 08:59 | Nahoru | #1
PetrS>... Hele, já bych to zase tak "amatérsky" neviděl. Už jen když uděláš repasi odpružení... Jezdíš, dojedeš do servisu a za dva dny na to znovu sedneš po servisu tlumičů, poznáš to zcela jistě. Je to velkej rozdíl na kterej si při postupný degradaci oleje a všechno vevnitř zvykáš průběžně. Ve chvíli kdy je to udělaný cejtíš změnu.
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 09:44 | Nahoru | #2

t_freedom píše: PetrS>... Hele, já bych to zase tak "amatérsky" neviděl. Už jen když uděláš repasi odpružení... Jezdíš, dojedeš do servisu a za dva dny na to znovu sedneš po servisu tlumičů, poznáš to zcela jistě. Je to velkej rozdíl na kterej si při postupný degradaci oleje a všechno vevnitř zvykáš průběžně. Ve chvíli kdy je to udělaný cejtíš změnu.
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá



Proto píšu, že vám ten cit závidím, já prostě nepoznám nic. Nechal jsem si několikrát dělat podvozek na svoji váhu, dělám pravidelně (max. 20 mth repase) a jediné, co jsem poznal, byly tvrdší pružiny (tam byl rozdíl ale tak velký, že mi to po 15 mth zničilo spodní patky na předních vidlicích). Teď mám tovární WP naladěný u švýcarského specialisty a asi to funguje, ale když jsem zkoušel zatočit točítkama, nic se nezměnilo. Vrchol pro mě byla ta povolená zadní pružina (šlo téměř o celý rozsah) a kromě orvaný zadní gumy jsem nepoznal ani ťuk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 11:59 | Nahoru | #3

t_freedom píše: PetrS>... Hele, já bych to zase tak "amatérsky" neviděl. Už jen když uděláš repasi odpružení... Jezdíš, dojedeš do servisu a za dva dny na to znovu sedneš po servisu tlumičů, poznáš to zcela jistě. Je to velkej rozdíl na kterej si při postupný degradaci oleje a všechno vevnitř zvykáš průběžně. Ve chvíli kdy je to udělaný cejtíš změnu.
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá



ja delal letos servis - prvni od roku 2002 - olej byl stale jeste olej, z jedne nohy trosku spinavej, druhej dokonce cistej...
jedinej rozdil co jsem zaznamenal jsou silnejsi pruziny
utrzena hadice = neni zadnej utlum. kdyz mi u TL z expanzky utekl dusik, tak jsem to taky poznal. ale menil jsem loni, stary (starsi nez 2002) bitubo kde byl misto dusiku nafoukanej vzduch za fungl novy bitubo.. a prislo mi to spis horsi....

ostatne k tomu co kdo citi a neciti - u andreaniho mi tvrdili totez co pise PetrS, tady to mas zadara, me to stalo pres 20k :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist