paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 08:00 | Nahoru | #1
Já vám (a to myslím bez nadsázky) opravdu závidím ten cit pro podvozek. I když točím točítkama jak vzteklý, nepoznám sebemenší rozdíl. Vrchol všeho bylo, když se mi na centrálu povolila aretační matka a úplně se mi povolila zadní pružina. SAG se mi úplně rozhodil a stejně jsem si lebedil, jak to krásně funguje. Až při pohledu na zadní gumu jsem zjistil, že je něco hodně špatně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 08:59 | Nahoru | #2
PetrS>... Hele, já bych to zase tak "amatérsky" neviděl. Už jen když uděláš repasi odpružení... Jezdíš, dojedeš do servisu a za dva dny na to znovu sedneš po servisu tlumičů, poznáš to zcela jistě. Je to velkej rozdíl na kterej si při postupný degradaci oleje a všechno vevnitř zvykáš průběžně. Ve chvíli kdy je to udělaný cejtíš změnu.
Na Laverdě se mě utrhla hadice od expanzky a cesta domů rychlostí větší než 130km/h byla fakt peklo... Hlavně když člověk nevěděl co to na každým hrbu udělá

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.12.2018 v 09:09 | Nahoru | #3
PetrS> Jj,aby to nebylo jako s lepším palivem v nádrži.
Nebo s autem když odjíždím ze servisu,kde mi hodinu tlačli do hlavy,jak moc to opravili. První dojmy jsou v hlavě,placebo jak prase a po chvíli jízdy se vrátím do reality a cítím,že je to přinejhorším stejný...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist