globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 07:06 | Nahoru | #38251
Petta> Jo tak to by mě hodně potěšilo coby zákazníka standartního modelu na kterýho serou

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 08:07 | Nahoru | #38252

_Hans_ píše: JirkaS2> Njn. Kdyz oni se v marketingovych materialech k DVT prave chlubi tim, ze vyhladili spodek, ale zaroven mohli na vrchu pridat 10 koniku Jestli je 160 koni u cestovniho endura adekvatni je jina diskuze

Na druhou stranu obcas se i vyrobce muze vydat spatnou cestou. Honda sveho casu mela VTEC a ten nasadila jen do VFR800 a dal v tom potom nepokracovala. Jenze ten VTEC narozdil od DVT mel jen dva stavy on/off. DVT umoznuje plynulou zmenu casovani, takze tam se da pomerne dost carovat. Teoreticky by vlastne pro snizeni spotreby toho oleje stacilo zmenit mapu DVT Uvidime do budoucna jak se bude nebo nebude DVT sirit.



Jak psali předemnou, je to tím časování proč to bere olej. A jak píšeš, dá se s tím dvt čarovat, ale to by musela ducati chtít

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 08:17 | Nahoru | #38253

Petta píše: zmulin> jiny pristup v tom, ze kdyz upravce zavodnich motoru prisel na to, kde je chyba a zacal si spatny dil vyrabet sam a zaroven poslal echo do bmw, tak jeste ten tyden u nej bylo 5 lidi od bmw i se sefem odd.



Smutné. To v BMW asi nemaj moc kvalitní "inžinýry"

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 09:20 | Nahoru | #38254

Tifone píše: Smutné. To v BMW asi nemaj moc kvalitní "inžinýry"



Tak jako stane se... Husqvarna taky udělala model sekačky s nejakou vadou,kuli který museli všechny stahovat z trhu a divili se,když jim typek od Valmezu oznámil,ze je to zbytečný,ze uz to odstranil,tak jim vlastně prodal nápad
Aby to souviselo s motorkama,tak pro ně teda i driv testoval krosky/endura..
Prej to probíhalo zhruba tim stylem- tady to mas a támhle někde tomu nakládej,co to vydrží 😀

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 09:20 | Nahoru | #38255

Tifone píše: Smutné. To v BMW asi nemaj moc kvalitní "inžinýry"


Ale aspon se to promitne do seriovy vyroby a maji zajem to resit. Kdyz nasel problem u F3, aby nepadaly ventily, tak absolutne zadny zajem od Italu. To o necem svedci.. Jinak je to fuk, co koupis, sere se vsechno. Neverim tomu, ze bude za dvacet let jezdit tolik soucasnych motorek jako ted masin z devadesatych..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 10:21 | Nahoru | #38256

Attim píše: Tady to vypada jak agitka prodejce Ducati😄

Ja se dneska svezl na Liborovy Laverde 750. To je motorka z doby, kdy slovo ergonomie jeste nemelo zadnej vyznam. Po 100km bych z toho byl totalne rozbitej. Psat, ze to nejede by nebylo uplne pravda, holt je to 750 z konce devadesatek. Je to takovy trochu jalovy, do 6tis se moc nedeje, pak to jako zacne neco delat a kdyz uz to vypada, ze to konecne zatahne, tak zasahne omezovac a radis. A znova dokola. Kdyz se to drzi mezi 6 a 9krpm tak se s tim da celkem svižně, ale jakmile se motor dostane pod 6k, tak je treba rychle podradit. Jsem teda ted uz trochu zvyklej na SD, takze ten pocit je tim samozřejmě zkreslenej. Takovy predjizdeni je ale treba radne v hlave naplanovat, zkontrolovat otacky, kvalt, polohu plynu, rychlost predjizdeneho subjektu a kdyz to vsechno klapne, je mozny se do toho pustit😄



...ještě rosný bod a teplotu motoru
Hele přiznávám, není to nejpohodlnější motocykl a už vůbec ne jednoduchej na jízdu. Ale emoce to má... a po přesednutí z SD na cokoli jinýho, to prostě nepojede nic. To je hroznej urychlovač částic. Ta agilita motoru na jakejkoli kvalt a jakýkoli otáčky mě úplně rozsekala … jestli někdo tady touží mít něco s hutným zátahem odspodu, není asi aktuálně nic lepšího. Na to nemá ani to zázračný Tuono APCR, ten spodek nemá...

A k tomu oleji u DVTV kecy kecy kecy… Jakože vyřešili spotřebu benzínu a chod motoru tím, že to žere 0,5 až (dle výrobce dokonce) 1l oleje na 1000km? Tomu opravdu chcete uvěřit. ? Smířit se s tím ? Proboha probuďte se... mě žere vzduchový SSo 0,5 -07 (a když ho fest trápím tak 1l) na 1000km a všichni se mi posmívají, že maj umaštěný plexiskla když za mnou jedou (tenhle vzducháč měl v době zrodu psanou spotřebu oleje běžně 0,5l). A vy si chcete koupit "prémiovou" Multinu za půl míče a budete žít s tím, že to žere 0,5l /100km oleje u vodníka...a ještě vám prodejce nasere na hlavu ikdyby to mělo bejt 1l ???? ...a kdyby náhodou někomu žrala 1,2l tak to bude furt ještě dobrý ? ..jsme v 21. století? Prostě navrhli blbý tolerance na kroužkách, nebo nastavili nedobře to časování …
A vsadím se, že v dalších létech to odstraněj, ale neveřím že prohlásej první série těhlech motorů za "problémový"...žádná svolávačka. Mám Ducatky rád, hlavně starý, z důvodů co se tu omílaj furt... ale co člověk za tu vyšší cenu (a u doplňků tuplovaně) někdy musí zkousnout … viz problémy s odstínama barev, při objednání rozbitýho plastu, kdy vám prodejce řekne, že rozdíl nevidí a že je to stářím barvy (u 2letý mašiny). Špájovi v servise opravěj ulomenej držák SPZ tak, že po 20klm upadne znovu - protože se nakoukli, že uchycovací deska je ruplá taky (oprava 12tCZK). Jestli kdy budu mít novou motorku, fakt si nejsem jistej bude-li to Ducati, neříkám tak ani tak... ale začínám to buzíctví a slaďování značky do Audi mainstreamu nýst dost nelibě.
Ale co by kdo po mě chtěl, když průměr věku mejch motorek je cca. 17let

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 10:50 | Nahoru | #38257
No a jen pár slov k novýmu Ondrovu Vévodovi.

Nikdy bych nečekal, že jde "vyhladit" 1300ccm motor takhle do jemna. Žádný škubání, žádný odmlouvání... 4.kvalt, 60km/h 2,8trpm po městě - při přidání plynu rázuje, ale nic co by naznačovalo vysloveně nevoli - přeleze přes 3trpm a otočení na plnej tahne jak lokomotiva...od 3,5trpm lze jet na každej kvalt bez problému. Posez maličko vyšší, ale vůbec ne nepřirozeně, ani trochu to není motard posez - VŮBEC! Čistej posez na naháči. Odpružení střední rolety a díry krásně přeplouvá, fakt pohodlný, ale pevný a jistý v zatáčkách...agilní (na tak velkou mašinu až překvapivě)fakt "kolobrnda" na kličkování mezi auty - opravdu mě tohle dostalo. Brzdy dnešní standard, hustej zákus. Kdybych hledal naháče s kouloidním motrem - asi bych neváhal. Klobouk dolů před ním

Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 11:15 | Nahoru | #38258
Ted odjizdi zbytky motorkaru z MotoGP, teda az na jednu, tu nakladaji na odtahovku, smutny manik (vypada ze cizinec) u ni. BMW S1000RR. Shit happens

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 11:34 | Nahoru | #38259
t_freedom> a přitom ten motor nemá žádné DVT a i přesto funguje. U Adventury to je ještě hladší, jak má posazený výkon trochu níž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 11:52 | Nahoru | #38260
dakarista> jak píšu, všechny čest ...NIKDO aktuálně nemá kulervoucí dvouvál jako KTM... z boků a zezadu je to krásnej bajk… a asi bych mu odpustil časem i ten předek... nebo bych tam plácnul světlo z monstera ne kecám... (jako, upřímně, ten designér co vymyslel píču místo světla, musel mít tedy super koule min jako ten co to odsouhlasil a nechal jít do sériovky )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 13:57 | Nahoru | #38261
t_freedom> jako nebejt ta KTM 1290 SUPER DUKE GT a nebo KTM 1290 Super Adventure S tak ošklivá(hnusná),tak bych ji snad i zkusil . potom co píšeš

Naposledy editováno 06.08.2018 14:01:28

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:01 | Nahoru | #38262
Tifone> Hm, nebyl ten 1290 motor taky nějak průserovej? A přístup KTM k reklamacím se tu taky tuším v jednom vlákně celkem skrznaskrz probíral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:09 | Nahoru | #38263

Attim píše: Tady to vypada jak agitka prodejce Ducati😄

Ja se dneska svezl na Liborovy Laverde 750. To je motorka z doby, kdy slovo ergonomie jeste nemelo zadnej vyznam. Po 100km bych z toho byl totalne rozbitej. Psat, ze to nejede by nebylo uplne pravda, holt je to 750 z konce devadesatek. Je to takovy trochu jalovy, do 6tis se moc nedeje, pak to jako zacne neco delat a kdyz uz to vypada, ze to konecne zatahne, tak zasahne omezovac a radis. A znova dokola. Kdyz se to drzi mezi 6 a 9krpm tak se s tim da celkem svižně, ale jakmile se motor dostane pod 6k, tak je treba rychle podradit. Jsem teda ted uz trochu zvyklej na SD, takze ten pocit je tim samozřejmě zkreslenej. Takovy predjizdeni je ale treba radne v hlave naplanovat, zkontrolovat otacky, kvalt, polohu plynu, rychlost predjizdeneho subjektu a kdyz to vsechno klapne, je mozny se do toho pustit😄



Už máš zajeto?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:11 | Nahoru | #38264
Tifone> SD GT nemá pro letošní rok ještě to pičoidní světlo, ale ani iphone místo budíků. Ten mě přijde designově docela OK, dobře, není to Ducati, ale běž se na tom svézt. Mě se to taky moc nelíbilo, ale po zkušební jízdě jsem to přestal řešit. Úplně.

FiZzeR> snad se něco dělo u prvních modelů v roce 2014, teď jsme o 4 roky dál. Nevím, jak rozsáhlý to byl problém, ale prolezl jsem zahraniční fóra a kolem 1290 motoru se nic v podstatě neřeší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:13 | Nahoru | #38265
blackbiker> no jasný, mám nakrouceno 1500, první servis hotovej. Je to fakt návykový; sám jsem zvědav, jak mi to bude časem sedět, jestli se něco změní, jestli mi bude připadat výkonu moc, nebo to bude problémový, uvidíme. Zatím se bavim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:14 | Nahoru | #38266

Attim píše: Tifone> SD GT nemá pro letošní rok ještě to pičoidní světlo, ale ani iphone místo budíků. Ten mě přijde designově docela OK, dobře, není to Ducati, ale běž se na tom svézt. Mě se to taky moc nelíbilo, ale po zkušební jízdě jsem to přestal řešit. Úplně.

FiZzeR> snad se něco dělo u prvních modelů v roce 2014, teď jsme o 4 roky dál. Nevím, jak rozsáhlý to byl problém, ale prolezl jsem zahraniční fóra a kolem 1290 motoru se nic v podstatě neřeší.



Příští rok bude SD GT 2.0

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:23 | Nahoru | #38267

Attim píše: blackbiker> no jasný, mám nakrouceno 1500, první servis hotovej. Je to fakt návykový; sám jsem zvědav, jak mi to bude časem sedět, jestli se něco změní, jestli mi bude připadat výkonu moc, nebo to bude problémový, uvidíme. Zatím se bavim



Hele já jsem na to strašně chytlavý a nedám na ní dopustit. Tu motorku už nemám, ale nemůžu na ní říct špatné slovo co se týká kvality a spolehlivosti. Navíc, jak jsi psal ta tvá je o 4 roky dál. Je to skutečně "BEAST" ten krouťák je úžasný. Komu je to málo, tak ten si může nechat dát komplet od akrapa, race mapu a čekat další skok, protože ta motorka pak je ještě lepší odspodu.

PS: co čtvrtek Most?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:28 | Nahoru | #38268

blackbiker píše: Příští rok bude SD GT 2.0



Ještě aby vyřešili aby se tam vešli dva lidi a bude to super

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:28 | Nahoru | #38269
Ano,takže zapomeneme na první kousky pravděpodobně semtam problemovejch 1290 a budeme ho chválit,páč uz to vyladili.
A řešil to někdo z fabriky?NE
A myslíte,ze bude 1260 DVT momentálně jeste problemová? Pochybuju
Nehledě na to,že kazdej motor potřebuje i trochu jinej přístup jezdce...myslim,ze je to tak i dobře,nebo bysme se z toho posrali a řešili už jen kapoty/displeje a barvy ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:37 | Nahoru | #38270
Attim> ne dík to byl jen blábol jsem zatím mooooc spokojenej s tím co mám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:50 | Nahoru | #38271
zmulin> Tobě se někdo vysral do kabelky nebo co ? Že seš tak vznětlivej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:50 | Nahoru | #38272

blackbiker píše: PS: co čtvrtek Most?



Ty jo nevim. Šéf má dovolenou, časove je to dost na pytel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:53 | Nahoru | #38273

Tifone píše: Attim> ne dík to byl jen blábol jsem zatím mooooc spokojenej s tím co mám



To je vždycky jen otázka úhlu pohledu. Právě nové věci dělají svět zajímavějším (pokud teda nejsi Libor ) Dokud si něco nezkusíš sám osobně, budeš spokojenej třeba i s čoprem. Prostě proto, že jsi nikdy na ničem jiným nejel. Však za to nic nedáš, zkus to, fakt doporučuju

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 14:56 | Nahoru | #38274

Attim píše: Ty jo nevim. Šéf má dovolenou, časove je to dost na pytel



Škoda chtěl jsem vidět tu tvojí mrchu. Většina lidí vzhled KTM nedává, ale já ho žeru. Je to takový neotesaný bastl a třeba zrovna to nový píča světlo je super.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 15:19 | Nahoru | #38275
Attim> Asi.Serete mě těma kecama.Všude samej krám,ale Ducati si nemůže dovolit chybku
Asi si koupim to GSXS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 15:33 | Nahoru | #38276
Attim> Ale jel než jsem koupil MTS tak jsem zkoušel pár vybranejch biků a dokonce i KTM1190. Ale zatím jsem asi nedozrál posunout se dál. Nejdřív se musím zlepšit v jízdě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 15:48 | Nahoru | #38277

Tifone píše: Attim> Ale jel než jsem koupil MTS tak jsem zkoušel pár vybranejch biků a dokonce i KTM1190. Ale zatím jsem asi nedozrál posunout se dál. Nejdřív se musím zlepšit v jízdě.



Je veliký rozdíl mezi motory 1190 a 1290...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 16:20 | Nahoru | #38278

dakarista píše: Je veliký rozdíl mezi motory 1190 a 1290...



Decka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 16:48 | Nahoru | #38279

FiZzeR píše: Decka



takhle to zní blbě.......dva simsoni

Naposledy editováno 06.08.2018 17:40:08

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 17:02 | Nahoru | #38280
dakarista> v době mého výběru jiný nebyl než 1190
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist