paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 10:50 | Nahoru | #1
No a jen pár slov k novýmu Ondrovu Vévodovi.

Nikdy bych nečekal, že jde "vyhladit" 1300ccm motor takhle do jemna. Žádný škubání, žádný odmlouvání... 4.kvalt, 60km/h 2,8trpm po městě - při přidání plynu rázuje, ale nic co by naznačovalo vysloveně nevoli - přeleze přes 3trpm a otočení na plnej tahne jak lokomotiva...od 3,5trpm lze jet na každej kvalt bez problému. Posez maličko vyšší, ale vůbec ne nepřirozeně, ani trochu to není motard posez - VŮBEC! Čistej posez na naháči. Odpružení střední rolety a díry krásně přeplouvá, fakt pohodlný, ale pevný a jistý v zatáčkách...agilní (na tak velkou mašinu až překvapivě)fakt "kolobrnda" na kličkování mezi auty - opravdu mě tohle dostalo. Brzdy dnešní standard, hustej zákus. Kdybych hledal naháče s kouloidním motrem - asi bych neváhal. Klobouk dolů před ním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.8.2018 v 11:34 | Nahoru | #2
t_freedom> a přitom ten motor nemá žádné DVT a i přesto funguje. U Adventury to je ještě hladší, jak má posazený výkon trochu níž
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist