bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 21:26 | Nahoru | #38101
Tak v servisnim manualu pisou, ze mas varit 10 minut. Na to sem nemel srdce. Jen mi hlava nebere, ze se hladina nedorovnala z te nadrzky. Byla uplne mimo varici okruh/studena. Spravny postup je nalit pres chladic. Nechat probublat. A po vystydnuti uz by si mela sama cucnout z nadrzky mezi valcema. Pak jen dolit onu nadrzku na rysku. Jako by byla necim odriznuta od zbytku okruhu. Tak me napadla prave bublina.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 21:28 | Nahoru | #38102
FiZzeR> musis prece vajcem jak MacGyver

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 21:33 | Nahoru | #38103
Gonzo> Tak to dolej naplno do chladiče, nádržku bych neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 21:40 | Nahoru | #38104
Presne to i udelam. Jen me stve, ze neznam duvod zaseru.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 21:47 | Nahoru | #38105
Gonzo> jestli se to nehřeje, srát na to. Díky zatce na chladíči se právě Duckny daj dolet dobře bez velkýho zavzdušnění

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 22:05 | Nahoru | #38106
Já se z toho musím vypsat...….. tak doufá, že vás s tím nebudu srát

Akorát jsem se vrátil z vyjížďky a vyměnily jsme si s kámošem motorky.
Takže se mi naskytlo si vyzkoušet novou Ducati SS. Vzali jsme to na mojí oblíbenou trasu plnou suprových zatáček a s parádním povrchem.
Motorka je to nádherná s úžasným podvozkem a stopu si drží naprosto dokonale . V porovnání s Raptorem má skvělej posaz a hlavně nemá člověk kolena u uší. Štítek je taky fajn a nad 150 se za něj dá docela schovat a to mám přes 180cm.
ale …………..
Z motoru jsem docela zklamaný a po těch pár kilometrech jsem si zase rád vzal zpátky Raptora. Je to ta pravá Ducati , kde motor pod 3500 otáček nefunguje , klepe se s hrká. Jen ještě navíc jsem měl z ní pocit , že mi zadní kolo jede kamsi z podprdele pryč
Nad 4 tis. už šlape suprově i když se musí pořádně točit.
Je to taková hodná Italská Honda
Určitě bych ji za Raptora nevyměnil , i když je to nový , pětkrát dražší a hlavně Ducati
No prostě jestli zase budu kupovat Ducati , tak určitě sáhnu po starších modelech bez elektronických píčovin a qickschiftru ( ani nevím jak se to píše) , kterej mě tam teda parádně sral

Jo a ještě jsem zapomněl. Ta motorka neskutečně topí pod prdel , takže po 20Km jsem si říkal , že je fajn ,že už mám dost dětí , protože už jiný mít nebudu moct



Naposledy editováno 01.08.2018 22:07:05

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 22:11 | Nahoru | #38107

Honzatuu píše:
No prostě jestli zase budu kupovat Ducati , tak určitě sáhnu po starších modelech bez elektronických píčovin a qickschiftru ( ani nevím jak se to píše) , kterej mě tam teda parádně sral



Vždyť ho můžeš vypnout, nebo prostě používat spojku . Tak vo co gou ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 22:17 | Nahoru | #38108

Honzatuu píše: Já se z toho musím vypsat...….. tak doufá, že vás s tím nebudu srát

Je to ta pravá Ducati , kde motor pod 3500 otáček nefunguje , klepe se s hrká.



Nechapu, ze u motorky, kterou prezentuji jako univerzal i na kazdodenni dojizdeni, konecne ten motor nenaladi, aby fungoval i v nizsich otackach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 22:18 | Nahoru | #38109
Honzatuu> Nehledě na to, že dneska topila úplně každá motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 22:19 | Nahoru | #38110
Frennky> tohle byl fakt extrém. Po usednutí na Raptora byla teplota rozkroku OK.
Jinak vypnout se to dá , ale sere mě to tam.
Jsem prostě staromilec a zpátečník

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 22:38 | Nahoru | #38111

FiZzeR píše: Čus prdi, máte někdo někoho zdatného přes opravy moto chladičů?
Dík

chčije ti to na lamele? jak to chceš opravit? Zda to může/nesmí být vidět?

Naposledy editováno 01.08.2018 22:38:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 22:57 | Nahoru | #38112

kulik píše: chčije ti to na lamele? jak to chceš opravit? Zda to může/nesmí být vidět?



Chčije to z ohromný koule tekutýho kovu. Co je pod ní nevím, chtěl jsem se nejdřív poradit s odborníkem než na to vezmu dremel.
Vidět to asi bude, nemám s tím problém.

Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 23:01 | Nahoru | #38113
Tsi kjavo, co to je za vyvřelinu? Bojim

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 23:05 | Nahoru | #38114
Honzatuu> ty ses jak Libor
Me teda QS hrozne vyhovuje, je to uplne pecka zvlášť kdyz brzdis z velky rychlosti treba do vracaku, spojku vubec neresis, jen to skopnes klidne z 6 na 1 a motorka to pobere. Ale jinak to nepouzivam uplne vzdycky, zda se mi, ze úplně nejlip to funguje v kalupu. Pokud jedu nekde na pohodu, radim normalne.

Jinak co se týká nepouzitelnosti Ducati pod 4trpm, jsi dalsi, kdo to potvrzuje. Je to pro me zvláštní, ze za tu dobu nebyli schopni to vychytat...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 23:59 | Nahoru | #38115

FiZzeR píše: Chčije to z ohromný koule tekutýho kovu. Co je pod ní nevím, chtěl jsem se nejdřív poradit s odborníkem než na to vezmu dremel.
Vidět to asi bude, nemám s tím problém.


Co jsi to koupil? Nebo je to u Italů standart? Past vedle pasti....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 04:36 | Nahoru | #38116
Attim> Problém je v tom , že jsem se do Ducati zamiloval v dobách , kdy to byla chrastící a dunící příšera. Když jsem na ni poprvé sednul na Ducati dni v Mostě (někdy kolem 22let) , tak jsem z toho byl hotovej kolik dní.
Tyhle hodný kámošky už nejsou to do čeho jsem se zamiloval. I když vypadají skvěle , tak to tam není

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 05:54 | Nahoru | #38117

Honzatuu píše: Attim> Problém je v tom , že jsem se do Ducati zamiloval v dobách , kdy to byla chrastící a dunící příšera. Když jsem na ni poprvé sednul na Ducati dni v Mostě (někdy kolem 22let) , tak jsem z toho byl hotovej kolik dní.
Tyhle hodný kámošky už nejsou to do čeho jsem se zamiloval. I když vypadají skvěle , tak to tam není



Máš to někde k podpisu?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 07:17 | Nahoru | #38118

Attim píše: Honzatuu> ty ses jak Libor
Me teda QS hrozne vyhovuje, je to uplne pecka zvlášť kdyz brzdis z velky rychlosti treba do vracaku, spojku vubec neresis, jen to skopnes klidne z 6 na 1 a motorka to pobere. Ale jinak to nepouzivam uplne vzdycky, zda se mi, ze úplně nejlip to funguje v kalupu. Pokud jedu nekde na pohodu, radim normalne.

Jinak co se týká nepouzitelnosti Ducati pod 4trpm, jsi dalsi, kdo to potvrzuje. Je to pro me zvláštní, ze za tu dobu nebyli schopni to vychytat...



Oni tomu říkají charisma, takže to nikdy nevyladí... je to trochu smutné u takové značky. A spíš to lidi kupují, že chci mít tu krásnou ducati. Ale víc v tom poslední dobou nevidím.

Naposledy editováno 02.08.2018 07:19:45

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 07:23 | Nahoru | #38119
Díky požadavkům na minimální,nebo žádný vibrace škubání a já nevim co ještě,maj za chvilku elektromotorky cestu otevřenou.2V se točení vysoko,4V jedou už od spolu...To už je tady jak u aut.Benziny i diesely makaj vlastně ve stejnejch otáčkách a rozdíl je už jenom v barvě tankovací pistole a zvuku motoru...
Já nevim,nejsem žádnej megastřelec a u Amazonky sem byl rád,když sem smazal poserproužek i vepredu,ale když sem se svez na novým Monsteru,Multistradě,tak sem byl nadsenej jak to funguje a to sem byl zvyklej,ze můj 3V dole neskube.Asi že mi stačí ,ze to jede jako čert,krásně to brzdí a zatáčí a je to pocitově lehoučký pod prdelí..

E:jo a po městě se dá jet normálně kolem 2,5 3tis a nic neskube.Jenom to prostě netáhne a nemůžu chtít žádnou velkou akceleraci..V nižších otáčkách chtěj jezdit stejně jen vrazi motorů a ty co chtěj CBF1000...

Naposledy editováno 02.08.2018 07:27:33

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 07:38 | Nahoru | #38120
FiZzeR> to už ti na tom teče chladič, nebo co je to za peklo?

Naposledy editováno 02.08.2018 07:43:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 07:39 | Nahoru | #38121
zmulin> spíš jde o to, že jiní to umí udělat a Ducati to hold neumí. Chápu, že tohle spektrum se neřeší u lehny. Ale třeba u MTS mě to dost zklamalo. Má to 1260 ccm, variabilní časování ventilů, elektronický plyn, plno elektroniky. Ale nefunguje to do tech 4000to, což je u velké cestovní motorky průser. Podvozek, brzdy fungovalo dobře, ale ten motor je katastrofa na průběh výkonu a krouťáku. ( a to neberu v potaz tu spotřebu oleje 0,5-1l /1000km)

Její konkurent KTM nemá žádné variabilní časování ventilů a ten motor je schopný pracovat už od 2000 pokud jde člověk rozumně na plyn. To u MTS vůbec nešlo...

Ale chápu, že se na Ducati nesmí říct nic špatného, protože to někteří berou moc osobně. Přiznejme si, že by v tomhle měla Ducati zapracovat a začít ty motoru pořádně odladit. Nebo je to snad italská lenost?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:06 | Nahoru | #38122
dakarista> není... Zapomínate na jeden zásadní fakt.
Velkoobjem, dvouval, emise, síla od spodku, hlučnost. To jsou požadavky jak kdybyste chtěli pravýho ortodoxního žida, jen tak trochu modlícího se na koberečku směrem k východu
A k tomu všemu má Ducati asi jeden z nějpropracovanějších accessories marketů... Proč by to dělala v základu? Kup si jednotku s mapou, vejfuky, otevři to, zacáluj 3500€ a uvidíš jaký to bude eňo ňuňo.
Proč si dělat starosti s homologacema a odlaďováním na hranu limitů, když to udělají pro EU perfektně, motor sice dole cuká, ale co si pak majitel udělá v doplňcích už EU nezajímá.A naopak, ještě ho to bude nutit udělat kšeft.
Je to můj osobní názor. Neříkám že to tak je, ale ruku bych za to možná do ohně dal. Můj monster byl to samý, hned jak se otevřel byl to jinej motor, takže oni to umí a zjevně to dokážou.
A viz. HonzaTuu, mě konzum v motorkách taky nebaví... Tak jak se postupně staly auta uniformní, stanou se i motorky. Ducati pozlátkou "nagelovanýho krásnýho chuligána" ztratila vyjetím posledního SF1098... Diavel je sice silnej a umí jet, ale ten posez... Scrambler je jen pro ty "nagelovaný" a kapoty pro mě osobně nejsou. Zvuk všeho v originále prachbídnej a ceny začínají být úplně mimo vesmír.
Kdepak, já už vám zamávám max. z roku 2010... A níž

Naposledy editováno 02.08.2018 08:25:53

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:27 | Nahoru | #38123

t_freedom píše: Diavel je sice silnej a umí jet, ale ten posez...


Proto musis ten posez zmenit

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:29 | Nahoru | #38124
A dvousvice uz se odspodu celkem sbira. Predchozi motor byl to prave peklo

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:37 | Nahoru | #38125
Chcete jezdit od tisíce otáček? kupte si Hadleje a toho druhýho - volové.

Naposledy editováno 02.08.2018 08:42:14

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:40 | Nahoru | #38126

Gonzo píše: A dvousvice uz se odspodu celkem sbira. Predchozi motor byl to prave peklo


Přesněéé motory na MTS do r.2012 nechtěly jet do cca 3500 na moji současné MTS r.v.2013(dvousvíce) běžně jedu okolo 2500. plynulé rozjetí není problém. Chceš "vystřelit"? stačí si podřadit.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:46 | Nahoru | #38127

t_freedom píše: dakarista> není... Zapomínate na jeden zásadní fakt.
Velkoobjem, dvouval, emise, síla od spodku, hlučnost. To jsou požadavky jak kdybyste chtěli pravýho ortodoxního žida, jen tak trochu modlícího se na koberečku směrem k východu
A k tomu všemu má Ducati asi jeden z nějpropracovanějších accessories marketů... Proč by to dělala v základu? Kup si jednotku s mapou, vejfuky, otevři to, zacáluj 3500€ a uvidíš jaký to bude eňo ňuňo.
Proč si dělat starosti s homologacema a odlaďováním na hranu limitů, když to udělají pro EU perfektně, motor sice dole cuká, ale co si pak majitel udělá v doplňcích už EU nezajímá.A naopak, ještě ho to bude nutit udělat kšeft.
Je to můj osobní názor. Neříkám že to tak je, ale ruku bych za to možná do ohně dal.


Nevim no. Velkoobjem, dvouvec, emise, sila a hlavne ochota normalne fungovat od spodku... KTM to umi. A taky muzes utratit tisice EUR, ale nemusis. Proste uz z fabriky to jde.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:51 | Nahoru | #38128
Můžu posoudit jen z 959, je to trochu i o jízdních režimech, škubání v nízkých otáčkách v režimu Race je znatelný, proto ve městě, při popojíždění, v silnym provozu dávám sport a bez problémů jedu v městě legální rychlostí i na trojku...QS se přece vůbec nemusí používat, tak nechápu, jak mohl vadit, pilot může řadit, jak je zvyklej...., jinak po instalaci slip on koncovky od Akrapa motor slušně táhne od 3t.otáček, daleko líp oproti originálu, což taky může mít pozitivní vliv na neškubání. Naopak po osmi tisících už se mu moc nechce a docela vibruje, 959 při couračkách topí, ale Sportka ještě víc...., i proto preferuju jízdu do 25 st.

Naposledy editováno 02.08.2018 08:55:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:52 | Nahoru | #38129

zmulin píše: Díky požadavkům na minimální,nebo žádný vibrace škubání a já nevim co ještě,maj za chvilku elektromotorky cestu otevřenou.2V se točení vysoko,4V jedou už od spolu...To už je tady jak u aut.Benziny i diesely makaj vlastně ve stejnejch otáčkách a rozdíl je už jenom v barvě tankovací pistole a zvuku motoru...
Já nevim,nejsem žádnej megastřelec a u Amazonky sem byl rád,když sem smazal poserproužek i vepredu,ale když sem se svez na novým Monsteru,Multistradě,tak sem byl nadsenej jak to funguje a to sem byl zvyklej,ze můj 3V dole neskube.Asi že mi stačí ,ze to jede jako čert,krásně to brzdí a zatáčí a je to pocitově lehoučký pod prdelí..

E:jo a po městě se dá jet normálně kolem 2,5 3tis a nic neskube.Jenom to prostě netáhne a nemůžu chtít žádnou velkou akceleraci..V nižších otáčkách chtěj jezdit stejně jen vrazi motorů a ty co chtěj CBF1000...



To jsem asi jezdil na jiným Monsteru. Tenhle rozhodne kolem 3tis nefungoval, skubal, protestoval.
K tomu elektro a benzin vs nafta, to je uplne jina debata o emisich a narizeni, ktere vyrobci musi plnit. Z toho to všechno plyne, proste neni a do budoucna nebude mozny honit vykon otackama, protože to znamená vic paliva a vic emisi. Takze se bude vic preplnovat, ochuzovat smes a vic chladit.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:56 | Nahoru | #38130
t_freedom> Jo no vidíš na zvuk jsem málem zapoměl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist