globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 07:21 | Nahoru | #38071
Honzatuu> Přesně. Starou vránu typu GPZ na ně. Klasický vidle, úzký diagonální gumy, jednopístkový plovoucí třmeny,...a byl by zase chvíli klid

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 07:35 | Nahoru | #38072
Honzatuu> Přesně!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 07:57 | Nahoru | #38073

Honzatuu píše: Je to prachsprostá rozmlsanost
Holt je pálí dobrý bydlo.
Bych je na půl roku posadil na Bandita a to by si potom doma mlaskali



Ty nám ale přeješ věci. Stačí že sis ty sám namlouval jak je to vpohodě

Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 10:11 | Nahoru | #38074
Tak koukám, že bylo v noci nějak víc chytrejch kalíšků...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 10:50 | Nahoru | #38075
honzabiker> jsou starý vrány a starý vrány... Na GPZ jsem něco odjezdil a zrovna ta, nebyla jízdně úplně marná. Brzdy dost na prd ale podvozek a rám docela, na tehdejší dobu, šel. Mít dnes tu GPZ s turbem stále v garáži asi bych v tom prachy rád měl uložený.
Minulou sezónu jsem se projel na bahení pumpě a Bol 'd oru (85) nebrzdí to, kroutí se to, měkký to je jak břišáky ajťáka... To už je fakt hrůza.
Nejlepší na tom je, že třeba zrovna Bol d' or byl svýho času sporťák od Hondy... Holt nároky se mění.

Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 10:59 | Nahoru | #38076
Já si furt nejsem úplně jistej s tema ulozenkama.Mozna ta Laverda jeste trochu,ale zas to nebyla žádná kultovka.D16ka stojí furt taky stejný mega jako stala a je jich cimdal min.
Jediná co se na tom dá dobre jezdit je asi Sportka 1000.Tu sem viděl před lety na minimu za 135k žlutou s par km,což znamenalo par let jezdit a o kilo dráž prodat potom..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 11:06 | Nahoru | #38077
Petta> Tak to je daný asi i vejskou.Ja si na SD pripadal jak na relativně normálním nahaci,na kteryho se vejdu HM je k motardu určitě blíž,s čímž přeci souvisí i pozice blíž u riditek.Na me malinký a ze to nemá velký zdvihy asi moc majitelů zas netrápí,když to maj jen na silnici.Jeste ný na nej šel dat podvozek z MTS 1100.Ten ma tusim zdvihy tak o 2cm vyšší ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 12:14 | Nahoru | #38078
zmulin> HM opravdu moc motardovy posez nemá a to jsem měl EVO SP, kde na tom oproti klasice trochu zapracovali. Nejel jsem na ničem, co by mělo tak divnou geo jako HM, hlavně ta řidítka divně u těla a nepřirozeně nízko.

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 12:32 | Nahoru | #38079
Projekt pro třídu Moto2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 13:13 | Nahoru | #38080
PetrS> No neměl sem ho,jen sem na tom seděl a řídítka bych si na tom určitě o pár cm zvedl,ale řek bych,že je to k motardu určitě blíž,než naháč s rovnějšim posedem jako SD.Že by se to hodilo na motardovou trať,ale rozhodně netvrdim...Tam by se to stejně rozpadlo


zas na druhou stranu,kdo se má o pravý supermoto starat a vydržet na tom delší cestu..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 13:21 | Nahoru | #38081
[quote=Frennky]Projekt pro třídu Moto2



Maj to krásný.Teď ještě nějaký výsledky viď konečně...
Přitom si měl tak pěkně vyzdobenou garáž,kde už mohly bejt i plakáty aktuálních pohárů

Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 13:23 | Nahoru | #38082
S tvoji vyskou si fakt asi musis na tom sd pripadat jinak. Prvni hym mel 165/145 mm, tusim, evo sp 195/185, tak nejak a vyssi riditka o 2 cm a stejne to bylo malo. Kdyby mel hym jeste vyssi riditka, bylo trochu podobny, ale nic to nemeni na tom, ze pravej nahac sd neni, coz se mi libi. Ted jsem se na nej byl podivat a pekna masina to fakt neni..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 14:00 | Nahoru | #38083
t_freedom> V podstatě nešlo o útok na GPZ... byla jen použita jako zástupce biků z osmdesátek.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 14:56 | Nahoru | #38084
zmulin> Jak moc divná ta geo je, šlo nejlíp poznat, když jsem chtěl udělat stoppie. V tu chvíli to bylo jak chopper a měl jsem víckrát přední kolo ve smyku než zadní kolo ve vzduchu. Oproti klasickému SD 990 se určitě víc sedělo jak na hajzlu, ale ta řidítka byla opravdu hrozně divná.

Pravý supermoto na silnici nepatří : )

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 15:05 | Nahoru | #38085
[quote=Frennky]Projekt pro třídu Moto2



Hezke Akorat ze pojedou s motorem z Anglie Triumph dodava od pristiho roku motory vsem tymum v Moto2 a bude to lehce upravena 765 z aktualniho Street Triple RS.

Naposledy editováno 31.07.2018 15:05:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 15:07 | Nahoru | #38086
[quote=Frennky]Projekt pro třídu Moto2



Moto2 je třída-netřída. Letos ještě jedou všichni motory Honda a příští rok už pojedou 3 vál Triumph. Takže MV jen tak na1/2

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 15:08 | Nahoru | #38087
_Hans_> byl jsi rychlejší

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 15:09 | Nahoru | #38088
_Hans_, Tifone > Zajímavé info. Děkuji O Hondě jsem věděl, o Triumphu nikoliv.

Naposledy editováno 31.07.2018 15:12:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 15:59 | Nahoru | #38089

_Hans_ píše: Hezke Akorat ze pojedou s motorem z Anglie Triumph dodava od pristiho roku motory vsem tymum v Moto2 a bude to lehce upravena 765 z aktualniho Street Triple RS.



No zas tak lehce to asi nebude, kdyz to RS ma nakejch 120hp+. A Nynejsi moto2 cca 150?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 16:12 | Nahoru | #38090

dejf. píše: No zas tak lehce to asi nebude, kdyz to RS ma nakejch 120hp+. A Nynejsi moto2 cca 150?



z toho objemu půjde vydolovat 150ps asi celkem v pohodě

(reakce na) Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 16:41 | Nahoru | #38091

dejf. píše: No zas tak lehce to asi nebude, kdyz to RS ma nakejch 120hp+. A Nynejsi moto2 cca 150?



Viz www.redbull.com/us-en/triumph-engine-moto2-2019

Upravena hlava, titanovy ventily kvuli vyssim otackam. Jiny prevodovy pomer na jednicce, zavodni antihoppingova spojka. Alternator s nizssim vykonem. Zavodni ECU od Magneti Marelli. A upravena vika motoru.

Nekde jsem cetl, ze vysledny vykon by mel byt cca 135 koni :)

Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 17:59 | Nahoru | #38092
A mají mít větší objem cca700 CCM.

Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 18:14 | Nahoru | #38093
Objem je 765ccm.
Co jsem cetl, max otacky zvedli na 14000, takze tech 135+ps to asi mit muze

Naposledy editováno 31.07.2018 18:22:44

Milovníci Italských krásek

31.7.2018 v 20:23 | Nahoru | #38094
Čas 1:38 takhle dopadneme všichni

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 12:12 | Nahoru | #38095
Tak pristi rok bude nejen SD GT, ale i novy eRko, ale nejsem si jistej, jestli to vylepsili..

Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 13:02 | Nahoru | #38096
Nový Rko bude spíš až pro rok 2020 a to hlavně díky platnosti Euro5. Takže čekejme (obecně, nejen u KTM) další zvětšení výfukových bandasek, chladičů a s tím spojenou vyšší hmotnost...

Naposledy editováno 01.08.2018 13:03:39

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 18:52 | Nahoru | #38097
poradite? u diavela mi sakla pumpa, pretesneno. Napln nemrzky je necelych 2,5 litru. Dolil jsem pres viko na chladici litr a pul s tim, ze si pripadny zbytek okruh natahne z vyrovnavaci nadrzky (ktera zustala plna). Nastartoval jsem, pockal na sahary, nechal varit asi 5 minut kvuli bublinam a hladina vyrovnavaci nadrzky se ani nehla. Kde muze byt chyba? Na diagramu ta nadrzka pro jistotu vubec neni, ale pocitam, ze bude svedena nekde do hadice 6.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 18:55 | Nahoru | #38098

Petta píše: Tak pristi rok bude nejen SD GT, ale i novy eRko, ale nejsem si jistej, jestli to vylepsili..

me trochu stve ze v tom neni klasickej motor jaky maji lc8..jinak by se mi to libilo jako nastupce meho stareho sd 990

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 20:46 | Nahoru | #38099
Gonzo> má dvě hadičky nebo jen jednu?
Nemá smysl nechat spouštět sahary, stačí chvíli protáčet. Pokud má expanzka jen jeden přívod je dobrý při tom protáčení otevřít víčko. Dukárny mají většinou víčko na chladiči, takže se to dá nalejt většinou bez velkýho zavzdušnění. Jak si přišel na to že to zavzdušněný stále je?

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

1.8.2018 v 21:11 | Nahoru | #38100
Čus prdi, máte někdo někoho zdatného přes opravy moto chladičů?
Dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist