globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:51 | Nahoru | #1
Můžu posoudit jen z 959, je to trochu i o jízdních režimech, škubání v nízkých otáčkách v režimu Race je znatelný, proto ve městě, při popojíždění, v silnym provozu dávám sport a bez problémů jedu v městě legální rychlostí i na trojku...QS se přece vůbec nemusí používat, tak nechápu, jak mohl vadit, pilot může řadit, jak je zvyklej...., jinak po instalaci slip on koncovky od Akrapa motor slušně táhne od 3t.otáček, daleko líp oproti originálu, což taky může mít pozitivní vliv na neškubání. Naopak po osmi tisících už se mu moc nechce a docela vibruje, 959 při couračkách topí, ale Sportka ještě víc...., i proto preferuju jízdu do 25 st.

Naposledy editováno 02.08.2018 08:55:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:59 | Nahoru | #2
VikousS4> od 20°C do 25°C . pod dvacet je zima a nad dvacet už horko
Tak už chápu ty kilometry
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist