globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 07:23 | Nahoru | #1
Díky požadavkům na minimální,nebo žádný vibrace škubání a já nevim co ještě,maj za chvilku elektromotorky cestu otevřenou.2V se točení vysoko,4V jedou už od spolu...To už je tady jak u aut.Benziny i diesely makaj vlastně ve stejnejch otáčkách a rozdíl je už jenom v barvě tankovací pistole a zvuku motoru...
Já nevim,nejsem žádnej megastřelec a u Amazonky sem byl rád,když sem smazal poserproužek i vepredu,ale když sem se svez na novým Monsteru,Multistradě,tak sem byl nadsenej jak to funguje a to sem byl zvyklej,ze můj 3V dole neskube.Asi že mi stačí ,ze to jede jako čert,krásně to brzdí a zatáčí a je to pocitově lehoučký pod prdelí..

E:jo a po městě se dá jet normálně kolem 2,5 3tis a nic neskube.Jenom to prostě netáhne a nemůžu chtít žádnou velkou akceleraci..V nižších otáčkách chtěj jezdit stejně jen vrazi motorů a ty co chtěj CBF1000...

Naposledy editováno 02.08.2018 07:27:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 07:39 | Nahoru | #2
zmulin> spíš jde o to, že jiní to umí udělat a Ducati to hold neumí. Chápu, že tohle spektrum se neřeší u lehny. Ale třeba u MTS mě to dost zklamalo. Má to 1260 ccm, variabilní časování ventilů, elektronický plyn, plno elektroniky. Ale nefunguje to do tech 4000to, což je u velké cestovní motorky průser. Podvozek, brzdy fungovalo dobře, ale ten motor je katastrofa na průběh výkonu a krouťáku. ( a to neberu v potaz tu spotřebu oleje 0,5-1l /1000km)

Její konkurent KTM nemá žádné variabilní časování ventilů a ten motor je schopný pracovat už od 2000 pokud jde člověk rozumně na plyn. To u MTS vůbec nešlo...

Ale chápu, že se na Ducati nesmí říct nic špatného, protože to někteří berou moc osobně. Přiznejme si, že by v tomhle měla Ducati zapracovat a začít ty motoru pořádně odladit. Nebo je to snad italská lenost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.8.2018 v 08:52 | Nahoru | #3

zmulin píše: Díky požadavkům na minimální,nebo žádný vibrace škubání a já nevim co ještě,maj za chvilku elektromotorky cestu otevřenou.2V se točení vysoko,4V jedou už od spolu...To už je tady jak u aut.Benziny i diesely makaj vlastně ve stejnejch otáčkách a rozdíl je už jenom v barvě tankovací pistole a zvuku motoru...
Já nevim,nejsem žádnej megastřelec a u Amazonky sem byl rád,když sem smazal poserproužek i vepredu,ale když sem se svez na novým Monsteru,Multistradě,tak sem byl nadsenej jak to funguje a to sem byl zvyklej,ze můj 3V dole neskube.Asi že mi stačí ,ze to jede jako čert,krásně to brzdí a zatáčí a je to pocitově lehoučký pod prdelí..

E:jo a po městě se dá jet normálně kolem 2,5 3tis a nic neskube.Jenom to prostě netáhne a nemůžu chtít žádnou velkou akceleraci..V nižších otáčkách chtěj jezdit stejně jen vrazi motorů a ty co chtěj CBF1000...



To jsem asi jezdil na jiným Monsteru. Tenhle rozhodne kolem 3tis nefungoval, skubal, protestoval.
K tomu elektro a benzin vs nafta, to je uplne jina debata o emisich a narizeni, ktere vyrobci musi plnit. Z toho to všechno plyne, proste neni a do budoucna nebude mozny honit vykon otackama, protože to znamená vic paliva a vic emisi. Takze se bude vic preplnovat, ochuzovat smes a vic chladit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist