globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 10:56 | Nahoru | #16801

Tomas_ píše: Čau borci ..... měl bych dotaz.
Motor testastretta II . a nájezd km. Pokud se dělá servis jak má (olej, řemeny, půlkroužky) tak nájezd km by nemusel hrát nějakou významnou roli k daší životnost motoru - nebo ano?
příklad : servisovaný motor ( ) s nájezdem 50.000km má ještě jakou životnost?

Díky za normální reakce - zkušenosti.



Najede ještě 34 000 km, víc ani ťuk.

Ten motor dá, pokud bude vše klapat 150 tis. bez problému. Ale nikdo ti nezaručí, že něco neodejde..
Vyloženě konstrukční vady nemá, ale věštit z koule fakt neumím..

5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 11:31 | Nahoru | #16802
Né,že bych Vás chtěl nasrat ,ale kdo uhodne vítěze



(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 11:33 | Nahoru | #16803

Tomas_ píše: Čau borci ..... měl bych dotaz.
Motor testastretta II . a nájezd km. Pokud se dělá servis jak má (olej, řemeny, půlkroužky) tak nájezd km by nemusel hrát nějakou významnou roli k daší životnost motoru - nebo ano?
příklad : servisovaný motor ( ) s nájezdem 50.000km má ještě jakou životnost?

Díky za normální reakce - zkušenosti.


To ti asi nikdo takhle od pasu neřekne, kolik ten motor vydrží. (teda kromě Petta ) 150tis.? Víc ne? Proč? Nebo je to moc? Proč?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 11:35 | Nahoru | #16804
Jasek> Sázím na TL.

Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 11:36 | Nahoru | #16805
Já slyšel od jednoho Ducati "only" mechanika, že to prostě takovej nájezd jako třeba japonec není schopný dat, že jsou lidi blázni.
Sám nevím, co si o tom mám myslet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 11:37 | Nahoru | #16806
Jasek> Jestli se jelo k tý kostičce, tipuju Ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 11:46 | Nahoru | #16807

Jindřej píše: Frennky> Taky jsem normálně dával míň ale ten cesťák dělá zázraky
Navíc jezdím většinou na jih a než se z Prahy někam dojebeš, máš za sebou 60 km.



A ze by jsi napsal az pojedeš na jih, to nee

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 11:48 | Nahoru | #16808
Jasek> TL To je tvoje žena?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:12 | Nahoru | #16809

Jindřej píše: Jasek> Jestli se jelo k tý kostičce, tipuju Ducati


Na Ducati ulil start, to je jasně vidět, né?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:14 | Nahoru | #16810

Tomas_ píše: Čau borci ..... měl bych dotaz.
Motor testastretta II . a nájezd km. Pokud se dělá servis jak má (olej, řemeny, půlkroužky) tak nájezd km by nemusel hrát nějakou významnou roli k daší životnost motoru - nebo ano?
příklad : servisovaný motor ( ) s nájezdem 50.000km má ještě jakou životnost?

Díky za normální reakce - zkušenosti.



to je supr otázka... "Pane Lorenc? ... dá to ten motor ?"
Já mám na TS I. 62tkm. ...olej to nežere, nic v tom neklepe... ale já jsem si tedy olejový intervaly zkrátil ... myslím, že kilo stopro...

a s tím, že italskej dvouvál nemůže dát to co "Japonci"...s tím souhlas... ale myslím, že to není ani tak proveniencí, jako spíš tím dvouválem. Je to prostě moc hmoty co se točí a pulsuje moc rychle... Zdvihy to musí mít větší než čtyřválec a točí se to jen o 20% pomaleji( a energie roste s druhou mocninou délky odsazení čepu kliky - v rotaci)...jenže je na tom navěšenejch cca. 2x víc gramů na pístu, ojnici a čepu. ... zákonitě to musí bejt víc namáhaný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:15 | Nahoru | #16811
Jasek> jééééé....ne že bych ti to nepřál....s Mrůčou...ale zrovna tohle je hrozně o jezdcích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:33 | Nahoru | #16812
t_freedom> Tohle není Mrůča, né? Nemá suchou spojku, titanový výfuky, pořádný chladiče atd.

Naposledy editováno 10.05.2016 12:47:22

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:35 | Nahoru | #16813
Jasek> žlutej určitě ulil start,takže žádám opakování ceremoniálu

e: a hlavně machruje na 848...

Naposledy editováno 10.05.2016 12:36:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:35 | Nahoru | #16814
strakon> Vidím to na Jaškovu drahou polovičku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:37 | Nahoru | #16815
Jindřej> I já, podle prdele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:43 | Nahoru | #16816
t_freedom> tady je je Mrůča z loňska



(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:46 | Nahoru | #16817

strakon píše: Jindřej> I já, podle prdele


Taky jsem si v první chvíli říkal, že to s tím hubnutím vzal z gruntu a nechal si už uříznout i ty koule

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:47 | Nahoru | #16818
dakarista> Já jezdím na jih skoro pokaždý. Ale většinou max. po Týn. Jen minulou neděli jsem byl na Kvildě.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 12:47 | Nahoru | #16819
strakon> To má dlouhou kyvku a píchlou gumu,ne?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 13:29 | Nahoru | #16820

t_freedom píše: to je supr otázka... "Pane Lorenc? ... dá to ten motor ?"
Já mám na TS I. 62tkm. ...olej to nežere, nic v tom neklepe... ale já jsem si tedy olejový intervaly zkrátil ... myslím, že kilo stopro...

a s tím, že italskej dvouvál nemůže dát to co "Japonci"...s tím souhlas... ale myslím, že to není ani tak proveniencí, jako spíš tím dvouválem. Je to prostě moc hmoty co se točí a pulsuje moc rychle... Zdvihy to musí mít větší než čtyřválec a točí se to jen o 20% pomaleji( a energie roste s druhou mocninou délky odsazení čepu kliky - v rotaci)...jenže je na tom navěšenejch cca. 2x víc gramů na pístu, ojnici a čepu. ... zákonitě to musí bejt víc namáhaný.



japonský v2 jsou taky držáky, včetně vtr sp která má litrovej výkon skoro na dnešní úrovni. Jak jsou na tom s výdrží ducati tý doby ale netuším, tuším že ty motory byly poddimenzovaný až od 1098.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 13:58 | Nahoru | #16821
Na testastrete II. sa maju po istych kilometroch vymenit loziska na kluke.. odporuca sa to tak okolo 25-30 tis km.. lubi to klaknut ked sa to neurobi..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 14:11 | Nahoru | #16822
JA-NE> nejedná se o výdrž, ale o kvalitu ...na mojí odešlo ložisko taky - koupili prostě špatnou śérii.
916-996 měly vadu na tvrdochromech vahadel...
998 SS bez problému... motory 998 (2006 a vejš) už měly tyhle problémy s ložiskama na klice (mimochodem SKF z UK v mým případě)

Můj motor má na ložiskách kliky přes 50tkm...

Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 14:32 | Nahoru | #16823
mam info ze to na napr 1098 moze byt problem..a nebude to chybna seria..proste su tam bomby a je potrebne to vyment..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 15:39 | Nahoru | #16824
volové jasně,že to je žena(MOJE)a panáček to schytal 3*za sebou,prostě se nechal vyhecovat culíkem,ale nesl to sportovně Jinak o jezdci je toho spousta,ale on měl lepší starty a schytával to normálně na motor,z toho byl trošku špatnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 15:59 | Nahoru | #16825
Jasek> no jestli to bylo 848 vs. tele1000 ...tak asi i oprávněně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 16:11 | Nahoru | #16826
t_freedom> to neřeš to Tvý SS900 by tam taky dostalo na motor od šestek,doba je zlá a je třeba se radovat z maličkostí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 16:53 | Nahoru | #16827
Jasek> můj hadrapáááán ?... vzduchem chlazenej dvouvál motor konstrukčně ze 70' ...to by se asi nebylo čemu divit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 17:10 | Nahoru | #16828
Jasek> Podle časů na 1/4 míle by to nebylo až tak jednoznačné. SS r.v.1993 má 11,6 a šestky r.v.2015 11,1.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 17:38 | Nahoru | #16829
Hoši. ..zase jsem slavný. ... doporučuji podívat se na stranky ducat-czech.cz...na Ducati den v Mostě

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.5.2016 v 18:27 | Nahoru | #16830
t_freedom> No jo, je tam nějaký týpek v martenskách na monstru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist