kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tomas_ píše: Čau borci ..... měl bych dotaz.
Motor testastretta II . a nájezd km. Pokud se dělá servis jak má (olej, řemeny, půlkroužky) tak nájezd km by nemusel hrát nějakou významnou roli k daší životnost motoru - nebo ano?
příklad : servisovaný motor ( ) s nájezdem 50.000km má ještě jakou životnost?
Díky za normální reakce - zkušenosti.
to je supr otázka... "Pane Lorenc? ... dá to ten motor ?"
Já mám na TS I. 62tkm. ...olej to nežere, nic v tom neklepe... ale já jsem si tedy olejový intervaly zkrátil ... myslím, že kilo stopro...
a s tím, že italskej dvouvál nemůže dát to co "Japonci"...s tím souhlas... ale myslím, že to není ani tak proveniencí, jako spíš tím dvouválem. Je to prostě moc hmoty co se točí a pulsuje moc rychle... Zdvihy to musí mít větší než čtyřválec a točí se to jen o 20% pomaleji( a energie roste s druhou mocninou délky odsazení čepu kliky - v rotaci)...jenže je na tom navěšenejch cca. 2x víc gramů na pístu, ojnici a čepu. ... zákonitě to musí bejt víc namáhaný.
t_freedom píše: to je supr otázka... "Pane Lorenc? ... dá to ten motor ?"
Já mám na TS I. 62tkm. ...olej to nežere, nic v tom neklepe... ale já jsem si tedy olejový intervaly zkrátil ... myslím, že kilo stopro...
a s tím, že italskej dvouvál nemůže dát to co "Japonci"...s tím souhlas... ale myslím, že to není ani tak proveniencí, jako spíš tím dvouválem. Je to prostě moc hmoty co se točí a pulsuje moc rychle... Zdvihy to musí mít větší než čtyřválec a točí se to jen o 20% pomaleji( a energie roste s druhou mocninou délky odsazení čepu kliky - v rotaci)...jenže je na tom navěšenejch cca. 2x víc gramů na pístu, ojnici a čepu. ... zákonitě to musí bejt víc namáhaný.
japonský v2 jsou taky držáky, včetně vtr sp která má litrovej výkon skoro na dnešní úrovni. Jak jsou na tom s výdrží ducati tý doby ale netuším, tuším že ty motory byly poddimenzovaný až od 1098.