globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 09:48 | Nahoru | #6271
No takovouhle vec napul bych si neporidil ani ja a to jsem extra naivni vul

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 09:59 | Nahoru | #6272
Stev> ale to s tím můžeš plácnout sám... a máš taky zbytek sezóny v kelu, ale zároveň pokud jí pořizuješ sám, nebudeš mít pravděpodobně dost financí ani na opravu. Počítám s tím, jasně že ... ale ono se to i ve třech dá dát nějak líp dohromady když se to rozstřelí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 10:02 | Nahoru | #6273

t_freedom píše: Stev> ale to s tím můžeš plácnout sám... a máš taky zbytek sezóny v kelu, ale zároveň pokud jí pořizuješ sám, nebudeš mít pravděpodobně dost financí ani na opravu. Počítám s tím, jasně že ... ale ono se to i ve třech dá dát nějak líp dohromady když se to rozstřelí...



tak jestliže to jezdec č.1 rozbije, a opravu platí jezdec č1+č2+č3, pak je to samozřejmě lepší pro jezdce č.1, vlastně taková kolektivní pojistka (příště to může být č.2 ...). Jen mě nenapadlo že by do tohodle někdo reálně šel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 10:03 | Nahoru | #6274
Stev> přesně.

jinak s kotoučema se pak Libore ozvi. kombošku jsem zatím žádnou nenašel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 10:09 | Nahoru | #6275
Stev> ne...tak to nemyslím...
jasněže oprava jde za viníkem... ale na druhou stranu si myslím mezi přáteli jde třeba "jakoby" vypůjčit a poplatit to třeba ve dvou třech splátkách ...
pokud jsi v tom sám... dáš za kružítko 80-90tCZK...pak s ním plácneš ...a máš hovno a ani prachy na opravu.
Pokud to koupěj dva...můžou si navzájem pomoc... nebo prostě v nejhorším vyplatíš zbývajícího a nula od nuly...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 10:19 | Nahoru | #6276

t_freedom píše: pokud jsi v tom sám... dáš za kružítko 80-90tCZK...pak s ním plácneš ...a máš hovno a ani prachy na opravu.
Pokud to koupěj dva...můžou si navzájem pomoc... nebo prostě v nejhorším vyplatíš zbývajícího a nula od nuly...



v nejhorším tedy dopadneš jako bys to koupil sám, akorát s tím rizikem že druhej bude naštvanej, a to i když na nejhorší nedojde.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 10:25 | Nahoru | #6277
Základním předpokladem ale je, aby to nebyli tři známí, ale tři skuteční kamarádi... Pak by se to možná dalo bez zbytečných následných ublíženeckých nálad a rozepří absolvovat !

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 10:30 | Nahoru | #6278
Hele ja ted pujcil motorku kamaradovi do rumunska ... Neznicil ji moc a ta motorka je na to delana .. A dokonce jsem pocital i s horsima nasledkama... Vse si sam opravi ... A uplne nadsenej z toho nejsem...

Prijde mi kruzitkovani jako blby hobby pokud nekdo resi par desitek tisic...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 10:48 | Nahoru | #6279

Frennky píše: Základním předpokladem ale je, aby to nebyli tři známí, ale tři skuteční kamarádi... Pak by se to možná dalo bez zbytečných následných ublíženeckých nálad a rozepří absolvovat !



tak nějak jsem to myslel... a předem maj bejt dohodnutý pravidla...
tak, když ne...tak tak...a když ne...vyplácíš...

může to třeba rok dva fungovat... pokud se to někomu začne nelíbit, dá se vyplatit a vystoupit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 11:00 | Nahoru | #6280
t_freedom> Jestli tam budete mít nějakýho krumpáče, kterej s tím flákne každou chvíli, tak ten za chvilku nebude moc oblíben

Naposledy editováno 06.10.2015 11:02:08

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 11:08 | Nahoru | #6281
Tak do kolektivní motorky na okruh bych nešel. Ideální způsob jak se připravit o kamarády, vím z vlastní zkušenosti i z okolí. Jeden se pak dostane do situací, které by ho nenapadly ani v nejdivočejších snech a z kamarádů se klubou pěkný svině. Ideálně pokud se ještě nechají ovlivnit svou drahou polovičkou.

A neříkejte, že vám se to nestane, že vy jste opravdoví desmobráškový kamarádi. To si na začátku myslí všichni!

Budete pak řešit, že ten kdo to zahodil to neopravil dobře, dlouho mu ta oprava trvá, ojel gumy a nedal nový, přetočil motor. A ten benefit, že se o pořizovací náklady dělíte ve třech asi až takový terno v porovnání s negativy není.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 11:11 | Nahoru | #6282

t_freedom píše: tak nějak jsem to myslel... a předem maj bejt dohodnutý pravidla...
tak, když ne...tak tak...a když ne...vyplácíš...

může to třeba rok dva fungovat... pokud se to někomu začne nelíbit, dá se vyplatit a vystoupit...



jo, s předem domluvenejma pravidlama to nějak fungovat může, ale zas dám do placu jeden modelovej příklad:

jezdec č.1 má zaplacenej den 14.8. za 4000 kč
jezdec č.2 má zaplacenej den 15.8. za 4000 kč

jezdec č.1 motorku 14.8. rozbije a do 15.8. nestihne zprovoznit

Bude jezdec č.1 ochoten kompenzovat 4000 kč za zaplacenej den když se zaplacenej den pro č.2 nepodaří udat?

On to může být i víkend, a beru že většinou se to s nějakou slevou přeprodá ...

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 11:13 | Nahoru | #6283
prostě je tam toho moc, mně osobně by to za ušetřenejch 30-50 tis nestálo, je to samozřejmě čistě můj osobní názor.

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 11:21 | Nahoru | #6284
Já bych si teda radši koupil starou okruhovku za 30tis, ale svoji. Než okruhovku za 90tis a ve třech...
Myslím že starou CBRku i tak tady málo kdo dostane na limit

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 11:26 | Nahoru | #6285
Podílnictví je tenký led.

Mám s tím i zkušenost. Perfektně to fungovat nebude nikdy.

V ideálním případě to bude fungovat obstojně.

Menší či větší hořkost na patře je ale nejpravděpodobnější varianta.

Edit: Např. ona ta motorka musí totiž u někoho stát. A už ten bude mít nepopiratelnou výhodu v tom, že bude mít motku vždy k dispozici. Atd., atd.

Naposledy editováno 06.10.2015 11:27:08

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 11:32 | Nahoru | #6286
Jakekoliv spoluvlastnictvi dopravniho prostredku je blbost pokud to neni nastroj na vydelavani penez

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 11:53 | Nahoru | #6287

zmulin píše: Petta> Já bych neměl zas tak velkej problém ani s tou švédskou zlatou (i když ta starozlatá je asi fakt hezčí),ale spíš aby to nebyly jiný odstíny.Monster v trikoloře je jako pěknej a je jich málo,ale že má rám,vidle i kola každý v jinym odstínu mi na tom kapánek vadí.
Možná bych ale šetřil na kružítko a Brutalku nechal bejt...nebo spíš vidli do černý..



Ne, ne jiný jsou pouze vidle Ohlins zlatá, rám a kola maj golden race - tzn. stejný

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 11:54 | Nahoru | #6288
t_freedom> a neresil si kotouce v zime? To prenytovani nepomohlo nebo uz jsou sjety?

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 12:00 | Nahoru | #6289
Libore a proc nejezdis na okruh s esseskem?
Ty toho moc na okruhu nenajezdis, je to drzak jednoduchej motor a hlavne to musi byt uplne jinej zazitek na tom drtit zatacky.
Ty prachy na okruhovku bych vrazil do ty masiny, treba i lepsich komponentu a hura tam.
Na ducati dnu na slovakiaringu tam kluci litali na 888 a nemohl jsem se na to vynadivat.
Meli tedy lamino, ale v zavodnich barvach, kazdej svoje, ale nemyslim, ze by jim meco chybelo.
Ten zvuk, ten pocit, kdyz projeli kolem..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 13:48 | Nahoru | #6290
Lazyfucker> ...ok, písni mi možnosti do PM ...co bys dokázal ...origo, náhrady atd. Díky

Jura> ano, přenýtovali jsme, vyměnil jsem desky, teď utahnul krk řízení...je to o 90% lepší...ale cejtím to furt...sice velmi lehce...ale je to tam...červík hlodá...jezdit se na tom dá i na okruhu...ale lepšit se to asi nebude.

Petta > to víš že jsem nad tím přemýšlel ...ale je to opravdu slaboučký a je to škoda takhle rajtovat. Je mi babičky líto... je z toho na dromu dobrej pocit ale drtíš jí tam furt naplno...a já jí chci zachovat příštím generacím ... a vím, že tak jak je, žere olej přes kruhy. Přemýšlím, jestli to budu řešit tuhle zimu nebo ne ... nevím jestli zkusit jen nový kruhy(pokud ovalita válce nebude velká) ...nebo se to nakonec bude muset dělat komplet a to v tom zahučím za dvacku... takže takhle v tomhle stavu jí trápit na dromu je trestuhodný ... zatím určitě ne...
Každopádně mám mašinu na nějakej sranda CUP veteránů, do budoucna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 13:55 | Nahoru | #6291
t_freedom> Kotouče nech na konec,až bude krk.Ten by moh stačit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:00 | Nahoru | #6292
zmulin> no on je přitaženej... dělal jsem to na 5x... protože matice na horních brejlích je poměrně tuhá a 30Nm s ní neotočíš... takže jsme šli cestou čtvrt otáčky - řídítka...zahýbat...popojet a znovu. Teď je to pevný... ale myslím že po 60tkm to má nárok na nový uložení...
Jasněže kotouče se svou nákladností půjdou až na konec...ale i tak ...mají 60tkm ... za rok dva mě stejně čekaj...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:09 | Nahoru | #6293
t_freedom> jako ten motor to vydrží, pokud bude cajk, což by nejdřív fakt chtělo. je to jedna z nejhezčích Ducati vůbec. narval bych tam 1100 z HM nebo Monstera a pak bys to trápení asi neřešil.. na stk poznaj hovno, když to namašlíš správně a pak by byla dokonalá. možná je to lepší varianta, než dávat dohromady, tedy zatím, ten starý motor. koupíš motor, správnou jednotku, svody, výfuky a bude z toho taková raketa na výjezdech, že nebudeš chtít nic jiného.
rovinky budou pořád do 200 kmh, ale výjezdy budou stát za to..
pokud ten motor tam vůbec jde??

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:09 | Nahoru | #6294

Frennky píše: Základním předpokladem ale je, aby to nebyli tři známí, ale tři skuteční kamarádi... Pak by se to možná dalo bez zbytečných následných ublíženeckých nálad a rozepří absolvovat !



Už můj děda říkával že jen prdel může být na dvě půlky.

Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:18 | Nahoru | #6295
Teda řeknu vám zlatá 848ka nebo Hypík ! Mejt toho naháče od mušek a veškerý havěti co tam zepředu za ten víkend nalítali je teda lahůdka . Teď jsem to po třech hodinách dodělal...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:21 | Nahoru | #6296
Tak oprava, byly to 851:




















na tomto stroji tam kluk lítal neskutečně rychle..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:28 | Nahoru | #6297
Petta> přesně na tomhle bílým monsteru mě dělal kluk v Mostě ...ale jak uměním jízdy tak na motor ...musel to mít v nějakým hustým kitu, protože na rovině mi ujel od výjezdu na konec tak o 50m... a to jsem tahal jako blázen...točil až do devítiapůl... prostě co jsem mohl...

Na mou obhajobu, byl min. o 20kg lehčí...takovej střízlík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:36 | Nahoru | #6298
t_freedom> anebo tam nasypáno nemá a měl prostě o kus lepší výjezd... co ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:40 | Nahoru | #6299
Attim> má ...z výjezdu jsme byli nastejno... možná o pár metrů...ale na tý rovině mu to neskutečně jelo... já se držel i za ním...ale prostě neudržel...a jak jsem vypadl z pytle...tak "adieu" ...

Ptal jsem se ho pak a říkal, že přesně neví, ale že tam má mapu od někoho z 998my... a všechno pozvotvíraný

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:45 | Nahoru | #6300
Určitě to má dost poladěný, jelo mu to na rovinkách šíleně. Ještě s 821 jsem neměl ale vůbec nárok, přeletěl kolem mě, jak kdybych stál, na brzdách jsem ho měl a v zatáčkách byl pomalejší, ale přišly rovinky a mával jsem mu..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist