kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Petta píše: Určitě to má dost poladěný, jelo mu to na rovinkách šíleně. Ještě s 821 jsem neměl ale vůbec nárok, přeletěl kolem mě, jak kdybych stál, na brzdách jsem ho měl a v zatáčkách byl pomalejší, ale přišly rovinky a mával jsem mu..
No tak 821 je výkonem krapet jinde, i kdyby poladěno neměl a i ten štítek kolem světla může ve vyšších rychlostech u S4R dost pomoct. A jestli měl o 20 kg míň než Freedom, tak kila navíc a hlavně aerodynamický odpor můžou dělat ten zásadní rozdíl a na motoru to taková darda být nemusí.
Mimochodem by mě strašně zajímalo srovnání stejný motorky s kapotou a bez ní. Nemáte někdo test kde by třeba zajeli kolo s kapotou, odstrojili a dali ho znova. Nebo vliv na maximálku?