paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:45 | Nahoru | #1
Určitě to má dost poladěný, jelo mu to na rovinkách šíleně. Ještě s 821 jsem neměl ale vůbec nárok, přeletěl kolem mě, jak kdybych stál, na brzdách jsem ho měl a v zatáčkách byl pomalejší, ale přišly rovinky a mával jsem mu..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.10.2015 v 14:51 | Nahoru | #2

Petta píše: Určitě to má dost poladěný, jelo mu to na rovinkách šíleně. Ještě s 821 jsem neměl ale vůbec nárok, přeletěl kolem mě, jak kdybych stál, na brzdách jsem ho měl a v zatáčkách byl pomalejší, ale přišly rovinky a mával jsem mu..



No tak 821 je výkonem krapet jinde, i kdyby poladěno neměl a i ten štítek kolem světla může ve vyšších rychlostech u S4R dost pomoct. A jestli měl o 20 kg míň než Freedom, tak kila navíc a hlavně aerodynamický odpor můžou dělat ten zásadní rozdíl a na motoru to taková darda být nemusí.

Mimochodem by mě strašně zajímalo srovnání stejný motorky s kapotou a bez ní. Nemáte někdo test kde by třeba zajeli kolo s kapotou, odstrojili a dali ho znova. Nebo vliv na maximálku?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist