kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: BlackSabbath> teď ty tvoje papírové hodnoty ještě pevézt do provozu Abys to stihl, než zakážou spalováky
No,zatím to vypadá,ze až zakazou spalovaky,tak ti to bude jedno,pac ti už nebudeš mít kuli věku papíry
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Stejne tak jsme se tu kdysi hadali s alexem co jezdil na haybuse, ktery mel dle grafu z brzdy po instalaci powercommanderu a akrapu/filtru vetsi vykon nez haybusa x1 - specialni model od yoshimury …
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> jenze ta fotka nejspis z brzdy neni, podle me nesedi ty krivky spolu… jestli najdu troxhu casu tak to zkontroluju. Blbe je, ze nemaji ani spravne popsane osy grafu, uz to je pro me jasnej ukazatel technicke hodnoty toho obrazku.
Gsxr 1000 byla ve sve dobe etalon a proti tomu tvrzeni nic nemam, ale dnes jsou motorky jinde … a ani to neni tak, ze gsxr byla lehci nez dnesni motorky, jen se proste driv udavaly ty hmotnosti vice optimisticky (vic se lhalo)
Pohotovostni hmotnost kolem 200kg stejne jako mela ta gsxr maji dnes i stroje jako rsv4 a panigale v4 nebo s1000rr… prestoze suchou, tabulkovou maji o cca 10kg vyssi nez gsxr. Jen rikam, ze stavet velky soudy na cislech z letaku/casaku neni moc moudry…
Tak jasný, že to není přímo graf z dyna, ale minimálně graficky upravený časopisem. Klidně najdu doma svoje grafy z brzdy z doby, kdy jsem neměl úpravy.
Já nezpochybňuju, že dnes už sporty nejsou dál. To by bylo trochu smutný, kdyby to tak za 19 let nebylo. Ale je pravda, že to pár let dost stagnovalo. Rozruch udělalo S1000RR, ale ostatní tak nějak zaspali tenkrát. Schválně někdy zajedu třeba k bývalýmu zdejšímu návštěníkovi na hovnováhu a uvidíme, jak moc kecali.
Letáky vůbec neberu. Jen tady byla fiskuze, že K5 tenkrát rozbila konkurenci, tak jsem k tomu jen něco našel...
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kolik si tak orientacne rikaji firmy za zmereni vykonu bez ladeni? Ja jen kdyz se pujdu zeptat tady v Hodonine do DNXshopu, kde ladi Srsnovi Haryka...
Celkem by me zajimalo, kolik ma ten muj veteran poniku, po 22letech a 75tis km...
assassin píše: Jeste k tem brzdam a casopisum… sveho casu tu stavel okruhovku z gsxr k7 motohouse… byla to serie clanku a na konci byl stroj kteremu po naladeni na brzde vyslo hodne pres 200koni… byly tam co se uprav na motoru tyka vyfuky RP bez katu, ignitech jednotka a asi filtr (ten uz si nepamatuju) - zhruba stejnej vykon mel v te dobe u murkina odbrzdenej cihakuv gsxr superbike kde byl v motoru nasypanej majlant
Stejne tak jsme se tu kdysi hadali s alexem co jezdil na haybuse, ktery mel dle grafu z brzdy po instalaci powercommanderu a akrapu/filtru vetsi vykon nez haybusa x1 - specialni model od yoshimury …
Tak tady těm pohádkám, že výfuky, PC a filtr udělají 30 a víc koní, nemůže nikdo rozumnej věřit. Ale bylo třeba známý, že některý brzdy ukazují hodně optimistické údaje (DK,...).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> kdyz jsme u tech brzd...
Kolik si tak orientacne rikaji firmy za zmereni vykonu bez ladeni? Ja jen kdyz se pujdu zeptat tady v Hodonine do DNXshopu, kde ladi Srsnovi Haryka...
Celkem by me zajimalo, kolik ma ten muj veteran poniku, po 22letech a 75tis km...
Chtěl jsem se zeptat na to samý. Zajímalo by mě, jak je na tom agáta Zvlášť když mi přijde, že třeba s1000r proti ní vůbec nejede (a papírově má asi o 30kW víc).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Chtěl jsem se zeptat na to samý. Zajímalo by mě, jak je na tom agáta Zvlášť když mi přijde, že třeba s1000r proti ní vůbec nejede (a papírově má asi o 30kW víc).
Geometrie, ucukanej ostrej plyn, absence tlumiče řízení?,...Ono je spíše žádoucí, udělat jednoduše říditelnou, rychle jedoucí motorku, než uskákanou nervózní kozu, plnou charakteru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ono to s tim rozbijenim konkurence neni az tak pravda, vetsina okruharu v te dobe stejne jezdila r1 protoze na dromu byla rychlejsi, srovnani s zx10r se nabizi, protoze byla papirove nejsilnejsi, ale na okruh je na ni konstruckne vse spatne…
Za me byla revolucni stejne k1 … k3-k5 uz byly evoluce a zasadne nemenily pravidla hry, k1 ano…
BlackSabbath píše: Geometrie, ucukanej ostrej plyn, absence tlumiče řízení?,...Ono je spíše žádoucí, udělat jednoduše říditelnou, rychle jedoucí motorku, než uskákanou nervózní kozu, plnou charakteru...
Právě že rychlejší jsem na MV a na řízení mi taky přijde jednodušší, to je na tom to divný
Problem je, ze to cislo v zasade moc nerika, zalezi strasne moc na tom jak sofistikovana je brzda a jak moc se obsluze chce namerit presnou hodnotu. Brzdy s retarderem meri vykon na kole hodne presne a lze podle statickeho mereni dokalibrovat i dynamicke. Ale nasledne mereni ztrat a jejich prepocet na kliku uz je vec kde dochazi k nejvetsim nepresnostem.
Pokud nemas k dispozici mereni z doby kdy ta motorka byla nova ze stejne brzdy tak nezjistis vubec nic. S trochou stesti ti nameri 95-100koni na zadnim kole a jaka bude tva uvaha? Ze motorka za ta leta ztratila spoustu vykonu nebo je v dobre kondici?
Jinak v dnesni dobe lze orientacni mereni udelat docela slusne s nejakym lepsim laptimerem - muzu treba pujcit AIM - najdes si prazdnou rovnou silnici a das si par runu jako na sprintech a ta vec uz docela presne spocita vykon ze zrychleni. Zvazit realnou hmotnost lze celkem presne i na osobni vaze, kazde kolo zvlast -> soucet plus hmotnost pilota s vybavenim… takhle by myslim mohl fizzer porovnat i ty vykony bawa a agaty…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> jenze ta fotka nejspis z brzdy neni, podle me nesedi ty krivky spolu… jestli najdu troxhu casu tak to zkontroluju. Blbe je, ze nemaji ani spravne popsane osy grafu, uz to je pro me jasnej ukazatel technicke hodnoty toho obrazku.
Gsxr 1000 byla ve sve dobe etalon a proti tomu tvrzeni nic nemam, ale dnes jsou motorky jinde … a ani to neni tak, ze gsxr byla lehci nez dnesni motorky, jen se proste driv udavaly ty hmotnosti vice optimisticky (vic se lhalo)
Pohotovostni hmotnost kolem 200kg stejne jako mela ta gsxr maji dnes i stroje jako rsv4 a panigale v4 nebo s1000rr… prestoze suchou, tabulkovou maji o cca 10kg vyssi nez gsxr. Jen rikam, ze stavet velky soudy na cislech z letaku/casaku neni moc moudry…
Podle me krivka kroutaku a vykonu na tom obrazku sedi. To ze zx10 byla o tolik slabsi nevim, v tom se mi hrabat nechce. Ale zpochybnovat to taky nebudu kdyz nevim :)
e: srovnavat s motohouse bleskem ...
Naposledy editováno 26.04.2024 09:32:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> vazit tvoje upravene gsxr nedava az tak moc smysl, moje TL je o vic jak 10kg lehci nez slavna k5 a to ma papirove suchou hmotnost kolem 190kg tzn o 25kg vyssi nez k5…
Ono to s tim rozbijenim konkurence neni az tak pravda, vetsina okruharu v te dobe stejne jezdila r1 protoze na dromu byla rychlejsi, srovnani s zx10r se nabizi, protoze byla papirove nejsilnejsi, ale na okruh je na ni konstruckne vse spatne…
Za me byla revolucni stejne k1 … k3-k5 uz byly evoluce a zasadne nemenily pravidla hry, k1 ano…
S těma okruhama nevím, jak v té době, ale co sháním díly (cca od 2011), tak v té době převládaly právě GSXR. Takže tipuju, že i předtím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.04.2024 09:39:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Když na osobní váhu najedu předním, zvážím, A pak na ni najedu zadním kolem a tyto dvě hodnoty sečtu, tak mám s nějakou normalní přesností váhu celýho stroje?
Lepší je tři váhy, jedna pod přední, druhá pod zadní a třetí pod stojánek Nebo aspoň druhý kolo vypodložit do výšky té váhy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Když na osobní váhu najedu předním, zvážím, A pak na ni najedu zadním kolem a tyto dvě hodnoty sečtu, tak mám s nějakou normalní přesností váhu celýho stroje?
Kdybys to chtel echt presne, tak v pripade stare vysoke vahy pod to druhy kolo dej vytisk Vojna a mir a v pripade tech nizkych modernich vah vytisk Marycky Magdonove..
Naposledy editováno 26.04.2024 10:02:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> tak v 2011 uz asi na k5 uz moc rychlejch lidi nejelo ne? Ja to nikal zvlast nesleduju takze nez, ze by to byl fakt tak je to spis dojem , ale to bys asi spis musel projizdet startovni listiny … a to me moc nebavi.
Já to beru prostě obecně díly, kdy i po těch letech byly nejvíc na prodej díly na tyhle motorky (okruhářský fóra v UK a USA, v ČR se nic pořádnýho v 99% případů sehnat nedalo). A právě jsem se divil, jak dlouho byla K5 v kurzu. Časem samozřejmě proto, že to bylo hodně muziky za relativně dobrou cenu. A protože jich bylo hodně, velkej výběr, moře OEM náhradních i tuning dílů. A bylo jich tolik nejspíš proto, že je dřív používalo dost lidí...Že bych tam viděl stejný množství dílů třeba na zmiňovanou R1 si teda nepamatuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Když na osobní váhu najedu předním, zvážím, A pak na ni najedu zadním kolem a tyto dvě hodnoty sečtu, tak mám s nějakou normalní přesností váhu celýho stroje?
To zase nějak nesedí mně, ale možná mám špatný dojmy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: 10let vyvoje a vy mu to behem dopoledne rozslapete
Špatně čteš mezi řádky psaný text...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Kdybys to chtel exht presne, tak v pripade stare vysoke vahy pod to druhy kolo dej vytisk Vojna a mir a v pripade tech nizkych modernich vah vytisk Marycky Magdonove..
Mám moderní. Možná to ukáže i tuk a věk a když tomu založím profil v appce, tak to můžu odlehčovat a uvidím graf
A nebo mám tuhle. Ale to by mi zas určitě spadlo, kdybych to podkládal do takové výšky. A celou motorku mi to nezváží, bo nemám GSXR 1000 K5
Naposledy editováno 26.04.2024 10:02:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Mám moderní. Možná to ukáže i tuk a věk a když tomu založím profil v appce, tak to můžu odlehčovat a uvidím graf
A nebo mám tuhle. Ale to by mi zas určitě spadlo, kdybych to podkládal do takové výšky. A celou motorku mi to nezváží, bo nemám GSXR 1000 K5
Ta se tam ale nevejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: To zase nějak nesedí mně, ale možná mám špatný dojmy...
Taky si neumím v hlavě srovnat, jak to pozná, že to nemá vážit motor dvakrát
Naposledy editováno 26.04.2024 10:03:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Ta se tam ale nevejde.
Na fošnu, ne?