kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Stejne tak jsme se tu kdysi hadali s alexem co jezdil na haybuse, ktery mel dle grafu z brzdy po instalaci powercommanderu a akrapu/filtru vetsi vykon nez haybusa x1 - specialni model od yoshimury …
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kolik si tak orientacne rikaji firmy za zmereni vykonu bez ladeni? Ja jen kdyz se pujdu zeptat tady v Hodonine do DNXshopu, kde ladi Srsnovi Haryka...
Celkem by me zajimalo, kolik ma ten muj veteran poniku, po 22letech a 75tis km...
assassin píše: Jeste k tem brzdam a casopisum… sveho casu tu stavel okruhovku z gsxr k7 motohouse… byla to serie clanku a na konci byl stroj kteremu po naladeni na brzde vyslo hodne pres 200koni… byly tam co se uprav na motoru tyka vyfuky RP bez katu, ignitech jednotka a asi filtr (ten uz si nepamatuju) - zhruba stejnej vykon mel v te dobe u murkina odbrzdenej cihakuv gsxr superbike kde byl v motoru nasypanej majlant
Stejne tak jsme se tu kdysi hadali s alexem co jezdil na haybuse, ktery mel dle grafu z brzdy po instalaci powercommanderu a akrapu/filtru vetsi vykon nez haybusa x1 - specialni model od yoshimury …
Tak tady těm pohádkám, že výfuky, PC a filtr udělají 30 a víc koní, nemůže nikdo rozumnej věřit. Ale bylo třeba známý, že některý brzdy ukazují hodně optimistické údaje (DK,...).