kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kolik si tak orientacne rikaji firmy za zmereni vykonu bez ladeni? Ja jen kdyz se pujdu zeptat tady v Hodonine do DNXshopu, kde ladi Srsnovi Haryka...
Celkem by me zajimalo, kolik ma ten muj veteran poniku, po 22letech a 75tis km...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> kdyz jsme u tech brzd...
Kolik si tak orientacne rikaji firmy za zmereni vykonu bez ladeni? Ja jen kdyz se pujdu zeptat tady v Hodonine do DNXshopu, kde ladi Srsnovi Haryka...
Celkem by me zajimalo, kolik ma ten muj veteran poniku, po 22letech a 75tis km...
Chtěl jsem se zeptat na to samý. Zajímalo by mě, jak je na tom agáta Zvlášť když mi přijde, že třeba s1000r proti ní vůbec nejede (a papírově má asi o 30kW víc).
Problem je, ze to cislo v zasade moc nerika, zalezi strasne moc na tom jak sofistikovana je brzda a jak moc se obsluze chce namerit presnou hodnotu. Brzdy s retarderem meri vykon na kole hodne presne a lze podle statickeho mereni dokalibrovat i dynamicke. Ale nasledne mereni ztrat a jejich prepocet na kliku uz je vec kde dochazi k nejvetsim nepresnostem.
Pokud nemas k dispozici mereni z doby kdy ta motorka byla nova ze stejne brzdy tak nezjistis vubec nic. S trochou stesti ti nameri 95-100koni na zadnim kole a jaka bude tva uvaha? Ze motorka za ta leta ztratila spoustu vykonu nebo je v dobre kondici?
Jinak v dnesni dobe lze orientacni mereni udelat docela slusne s nejakym lepsim laptimerem - muzu treba pujcit AIM - najdes si prazdnou rovnou silnici a das si par runu jako na sprintech a ta vec uz docela presne spocita vykon ze zrychleni. Zvazit realnou hmotnost lze celkem presne i na osobni vaze, kazde kolo zvlast -> soucet plus hmotnost pilota s vybavenim… takhle by myslim mohl fizzer porovnat i ty vykony bawa a agaty…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> kdyz jsme u tech brzd...
Kolik si tak orientacne rikaji firmy za zmereni vykonu bez ladeni? Ja jen kdyz se pujdu zeptat tady v Hodonine do DNXshopu, kde ladi Srsnovi Haryka...
Celkem by me zajimalo, kolik ma ten muj veteran poniku, po 22letech a 75tis km...
Asi bych šel spíš k Pepošovi do Břeclavi. Ten by měl patřit k tomu lepšímu ohledně brzdeni a ladění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> kdyz jsme u tech brzd...
Kolik si tak orientacne rikaji firmy za zmereni vykonu bez ladeni? Ja jen kdyz se pujdu zeptat tady v Hodonine do DNXshopu, kde ladi Srsnovi Haryka...
Celkem by me zajimalo, kolik ma ten muj veteran poniku, po 22letech a 75tis km...
800,- skoro zadarmo