kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> vazit tvoje upravene gsxr nedava az tak moc smysl, moje TL je o vic jak 10kg lehci nez slavna k5 a to ma papirove suchou hmotnost kolem 190kg tzn o 25kg vyssi nez k5…
Ono to s tim rozbijenim konkurence neni az tak pravda, vetsina okruharu v te dobe stejne jezdila r1 protoze na dromu byla rychlejsi, srovnani s zx10r se nabizi, protoze byla papirove nejsilnejsi, ale na okruh je na ni konstruckne vse spatne…
Za me byla revolucni stejne k1 … k3-k5 uz byly evoluce a zasadne nemenily pravidla hry, k1 ano…
S těma okruhama nevím, jak v té době, ale co sháním díly (cca od 2011), tak v té době převládaly právě GSXR. Takže tipuju, že i předtím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.04.2024 09:39:58