globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 09:35 | Nahoru | #1

assassin píše: BlackSabbath> vazit tvoje upravene gsxr nedava az tak moc smysl, moje TL je o vic jak 10kg lehci nez slavna k5 a to ma papirove suchou hmotnost kolem 190kg tzn o 25kg vyssi nez k5…

Ono to s tim rozbijenim konkurence neni az tak pravda, vetsina okruharu v te dobe stejne jezdila r1 protoze na dromu byla rychlejsi, srovnani s zx10r se nabizi, protoze byla papirove nejsilnejsi, ale na okruh je na ni konstruckne vse spatne…

Za me byla revolucni stejne k1 … k3-k5 uz byly evoluce a zasadne nemenily pravidla hry, k1 ano…


S těma okruhama nevím, jak v té době, ale co sháním díly (cca od 2011), tak v té době převládaly právě GSXR. Takže tipuju, že i předtím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 09:39 | Nahoru | #2
BlackSabbath> tak v 2011 uz asi na k5 uz moc rychlejch lidi nejelo ne? Ja to nikal zvlast nesleduju takze nez, ze by to byl fakt tak je to spis dojem , ale to bys asi spis musel projizdet startovni listiny … a to me moc nebavi.

Naposledy editováno 26.04.2024 09:39:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist