paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 09:58 | Nahoru | #1

assassin píše: BlackSabbath> tak v 2011 uz asi na k5 uz moc rychlejch lidi nejelo ne? Ja to nikal zvlast nesleduju takze nez, ze by to byl fakt tak je to spis dojem , ale to bys asi spis musel projizdet startovni listiny … a to me moc nebavi.


Já to beru prostě obecně díly, kdy i po těch letech byly nejvíc na prodej díly na tyhle motorky (okruhářský fóra v UK a USA, v ČR se nic pořádnýho v 99% případů sehnat nedalo). A právě jsem se divil, jak dlouho byla K5 v kurzu. Časem samozřejmě proto, že to bylo hodně muziky za relativně dobrou cenu. A protože jich bylo hodně, velkej výběr, moře OEM náhradních i tuning dílů. A bylo jich tolik nejspíš proto, že je dřív používalo dost lidí...Že bych tam viděl stejný množství dílů třeba na zmiňovanou R1 si teda nepamatuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.4.2024 v 10:17 | Nahoru | #2
BlackSabbath> hezka teorie, ale muzu uvarit podobnou s tim, ze Suzuki na to aby byla konkurenceschopná potřebovala mraky aftermarket dílu, zatímco r1 zajela to same v sérii (delam si prdel, ale je to skoro fakt, tam se dal jinej zadni tlumic a stacilo)
Nebo dalsi teorie, ze GSXR krupnul ram nebo umrel motor a proto se to prodává na dily. Konkurenční motorky jezdi, tak se prodávají jako celek

Ono na TL je základna tuning dílu vetsi nez u ostatnich stroju, fanouškovská základna “ladicu” je velka. A neni tom tim, ze by jich bylo vic nebo byly lepsi… proste se to nejak sešlo, ze fanoušci Suzuki jsou spis “laidici” nez “jezdici” - moje osobni zkušenost je takova, ze az do opravdu vysokého levelu na te technice temer nezalezi. Na OEM zajede 90procent pilotů to same nebo dokonce lepe nez na nasypanem stroji. Drahy komponenty posunou az opravdu rychle piloty.

Ja jsem samo v kontextu okruhovych pilotů ultramrdal, ale u me mezi seriovym motardem a nasypanou motorkou nebude rozdíl ani jedna vteřina…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist