globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:06 | Nahoru | #235921

assassin píše: vzdyt benzin ma to same a kupodivu jeste choulostivejsi .... tohle teda podle me neni alternativa.

vse co jsi vypsal ma benzin taky ... jeste teda jsi asi zapomnel na katalyzatory a lambdy... tech ma benzinka obvykle vic. jo a taky problemy se zakarbonovanym sanim... a variabilnim casovanim


Zlatý motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:07 | Nahoru | #235922
assassin> pak jedine elektro

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:07 | Nahoru | #235923

Ozzy_ píše: Ale kecko, transita custom sem mel od novyho. 330 tisic, za 9 let. Nejlevnejsi nafta co sem kdy kde sehnal, a za celou tu dobu se akorat ted ke konci resilo vstrikovani nafty do vejfuku. Vyndalo se to, vycistilo vrtakem, zavrelo sroublem, a zase namontovalo. Origo vstriky, vsechny cidla, dpf, egr, atd.

Ale jezdim s tim spis dalky, ohreju to nez tomu dam napit, dochlazuju turbo, a menim olej kazdejch 15 tisic.Proste se k tomu snazim chovat tak, aby to slouzilo a nic nechtelo, a ono jo.



Jj, děláš to dobře Jsem chtěl akorát napsat, levný oleje co mají vysoký obsah popela při spalování, kterej mění po 30tkm taky DPF a motoru neprospívá. Ty normy oleje nejsou u nafty jen tak, prostě nestačí jen 5W-30 LL. Třeba u Fordu s rozvody řemenem v oleji ti jiný olej ten řemen naleptává, ten se drolí a ucpává sací koš ve vaně a je vymalováno, buď řemen praskne, nebo zadřeš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:07 | Nahoru | #235924
Ozzy_> do 350tis nemelo moje volvo taky zadne zasadni problemy, v podstate jen spotrebak a jednou trabl s EPB. ze neco najede 3kila neni uplne zazrak, kdyz se tu pise jak kazda ovce nebo alfa natoci v pohode milion

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:08 | Nahoru | #235925

Stev píše: to auto obelhava samo sebe. Ale zajimavy je, ze problemy se zacly retezit az po repasi vstriku, jestli se dobre pamatuju.


vstriky se menily kvuli te spotrebe... po x vecech predtim... zacalo to kdyz se mi skubl remen po tom co umrela volnobezka starteru...

30.4. to jde zpet k Marrovi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:10 | Nahoru | #235926

P_B píše: assassin> pak jedine elektro



..coz neni uplne super kdyz jezdim cesty kolem 400km ... pres 800km tydne...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:13 | Nahoru | #235927
assassin> chapu

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:16 | Nahoru | #235928
mam v konfiguratoru turneo custom.. ale jako obyc dodavka za skoro 1.5M mi prijde dost ulet... zvlast kdyz v mem oboru je to ted v prdeli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:18 | Nahoru | #235929

assassin píše: ja uz moc neverim, ze neco opravim ... kdyz se podivam na to jak se mi dari s volvem dnes dalsi kolo u odborniku a prej co se tyka zivych dat, vstriku, dpf atd vse ok ...



Skutečný množství nafty co vstřik dá se takhle nedá poznat. Ale ty už máš myslím měněný nebo repasovaný, že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:23 | Nahoru | #235930

assassin píše: vzdyt benzin ma to same a kupodivu jeste choulostivejsi .... tohle teda podle me neni alternativa.

vse co jsi vypsal ma benzin taky ... jeste teda jsi asi zapomnel na katalyzatory a lambdy... tech ma benzinka obvykle vic. jo a taky problemy se zakarbonovanym sanim... a variabilnim casovanim

jj, ale náklady na opravu jsou o dost nižší, pal. filtr se skoro nemusí měnit, vstřiky taky o nich pomalu nevíš, zatím jsem teda u přímovstřiku nemusel nikdy měnit. Svíčky stojej proti naftě smích, teda pokud jich tam není 24ks Akorát ty lambdy a kat se kolikrát taky poserou, jenže zase jsme u lidských faktorů, nekvalitní benzín, lidí místo 98+ tankujou 95 pochybný kvality, jezdí s tím jak s hnojem a nedají tomu ani poznat druhou půlku otáčkoměru a pak mají hnůj v sání. Kdyby lidí jezdili normálně, dodržovali co tam podle výrobců mají lít a servisovali dle výrobcem určených intervalů ( olej u nafty i benzínu 30tkm zkrátit na 15tkm max.) tak nebudou mít tolik problémů, většina chyb je mezi sedačkou a volantem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:23 | Nahoru | #235931
PetrL3> jj repas. volnobeh bez korekci... typek rikal, ze podle dat jako nove. dalsi krok je poslat je znova na test jinam. a nebo nove... DPF podle live data taky OK, ale muzu taky dat novej... no a dvouhmota, sice nemlati, ale v aute jsou znat vibrace i na volnobeh, pri jizde to nakonec asi bude poloosou...

takze DPF 60
vstriky asi 35
dvouhmota udajne 40
poloosa?
drzaky motoru?

jeste znova protocim ten novej podvozek co mi dojebali a pak pujdu pro nove

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:25 | Nahoru | #235932
dewwil> tak mam v okoli nekolik bmw sestivalcu s primym vstrikem a na nekterych se menily jen v zaruce vstriky i 4x - po zaruce taky...
ja sam je menil v jednom 335i - 8k kazdy...
vysokotlaka pumpa 15k... a takhle to tam leti...

lambdy a katy jsou na tech bawech vsehno 4x a stoji to balik... mam origo bmw diag, takze kodovani vstriku sem tam delam pro zname... takze ne. benzinak neni zadna vyhra.

navic je tam ta super kratochvile piskovani zakarbonovaneho sani jako predepsany servis po X kilometrech

Naposledy editováno 20.04.2024 21:28:37

Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:30 | Nahoru | #235933
ono to nejak dopadne, stejne za chvili budu bez prace a na pracak to dam i sockou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:32 | Nahoru | #235934
assassin> vzhledem k tomu čím to u tebe začalo mě napadá jedna věc. Nedávno jsem sledoval diagnostický případ ale projevy byly jiný, motor neměl sílu nicméně začalo to stejně nebo podobně. Alternátor se zadřel a křupnul řemen a od té doby to začali potíže. Napřed se zjistilo, že tímhletím se vyosilo ze své správný pozice uložení toho alternátoru na to bych se možná zaměřil. Je to jen fyzická kontrola geometrie, ale okem si toho člověk nevšimne.

Celkem se na tom autě udělala hlava, dvakrát rozvody, jednou vstřiky, 2x čerpadlo. Po posledním seřízení čerpadla byl problém trvale odstraněn. Dohromady majitel nejezdil tři roky.

Každou věc samozřejmě dělá někdo jiný, dohromady na tom dělali tři různí odborníci. Jeden z nich byl odněkud z Prahy 4 a specializuje se na čerpadla a ten prý říkal Od začátku že to vypadá na čerpadlo a že se musí vyřešit to ale majitel po všech těch investicích nevěřil takže do toho nešel. A ten poslední co to zkoušel opravit už vlastně jen potvrdil že bylo potřeba znovu a pořádně udělat ( to čerpadlo.)

Ten čerpadlář navíc trval na tom že ty nově udělaný rozvody musí ven a že tam dá znovu nový že to je úplný základ i kdyby mu někdo stokrát přísahal že jsou nový a kvalitní.

Naposledy editováno 20.04.2024 21:35:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:33 | Nahoru | #235935

assassin píše: mam v konfiguratoru turneo custom.. ale jako obyc dodavka za skoro 1.5M mi prijde dost ulet... zvlast kdyz v mem oboru je to ted v prdeli...

Tam je oser měnit žhavky, celej předek dolů, sací potrubí se škrtící klapkou dolů a pak zahlídneš žhavičky a modlit se, aby šly povolit poté vše přetěsnit, poskládat zpět... Krásná práce cca na 4-5 hod. , když jde vše dobře Ale každý auto má něco na hovno... Dodávky ale víc, málo místa v mot. prostoru na opravy motorů...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:35 | Nahoru | #235936
PetrL3> samo , je to remen co zene jen tyhle picoviny, servo, altik, klimu... do rozvodaku to nastesti neskocilo...

na budiku mam spotrebu za posledni nadrz 8.9l a podle tankovani 14 ... kdyby tolik energie zmizelo v altiku nebo remenu tak se roztece... navic auto jede pocitove normalne... mysleno vykon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:37 | Nahoru | #235937
assassin> jasný, já bych znovu šel po čerpadle, vstřiky. Vůbec dvouhmota ani dpf...

Naposledy editováno 20.04.2024 21:37:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:37 | Nahoru | #235938

dewwil píše: Tam je oser měnit žhavky, celej předek dolů, sací potrubí se škrtící klapkou dolů a pak zahlídneš žhavičky a modlit se, aby šly povolit poté vše přetěsnit, poskládat zpět... Krásná práce cca na 4-5 hod. , když jde vše dobře Ale každý auto má něco na hovno... Dodávky ale víc, málo místa v mot. prostoru na opravy motorů...



tak tohle mi prijde docela v poho...
memu sefovi nedavno delali rozvody na 520d a tam sel ven motor, viko ventilu z plastu obsahuje tisic udelatek, meni se to komplet... legracka za 100+

druhy znamy zanovni F150, rozvody 90+tis... prej se sundava kastle? nevim... motor z fordu GT

u noveho bych tohle snad nemusel resit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:41 | Nahoru | #235939

assassin píše: Ozzy_> do 350tis nemelo moje volvo taky zadne zasadni problemy, v podstate jen spotrebak a jednou trabl s EPB. ze neco najede 3kila neni uplne zazrak, kdyz se tu pise jak kazda ovce nebo alfa natoci v pohode milion



Uvidime dal, trandaka ma kamarad ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:41 | Nahoru | #235940

PetrL3 píše: assassin> jasný, já bych znovu šel po čerpadle, vstřiky. Vůbec dvouhmota ani dpf...



spojitost s cerpadlem me nedochazi.. tlak meren, senzor zkousen jiny. bez problemu. vstriky asi nakonec novy zkusim, ale vymenil jsem v podstate vse co mi tady lide radili... dalsi kolecko s tim menit to znova... no nevim uvidime az se z toho financne proberu... jestli do te doby nesezenu neco jineho... pak to hodim do srotu i s novymi dily

jinak tohle je common rail, tam casovani neresi cerpadlo... to proste jen hrne tlak do railu, takze na nem neni moc co nastavovat. rozvody ted kontroluje stryc. je docela vyhlasenej cerpadlar... auto je ted u nej a ja s tim dnes jezdil s jeho "diagnostikem"...

Naposledy editováno 20.04.2024 21:45:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:42 | Nahoru | #235941

assassin píše: mam v konfiguratoru turneo custom.. ale jako obyc dodavka za skoro 1.5M mi prijde dost ulet... zvlast kdyz v mem oboru je to ted v prdeli...



Nestaci ti "plechovka" ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:47 | Nahoru | #235942

assassin píše: spojitost s cerpadlem me nedochazi.. tlak meren, senzor zkousen jiny. bez problemu. vstriky asi nakonec novy zkusim, ale vymenil jsem v podstate vse co mi tady lide radili... dalsi kolecko s tim menit to znova... no nevim uvidime az se z toho financne proberu... jestli do te doby nesezenu neco jineho... pak to hodim do srotu i s novymi dily

jinak tohle je common rail, tam casovani neresi cerpadlo... to proste jen hrne tlak do railu, takze na nem neni moc co nastavovat. rozvody ted kontroluje stryc. je docela vyhlasenej cerpadlar... auto je ted u nej a ja s tim dnes jezdil s jeho "diagnostikem"...



To máš vlastně pravdu s tím čerpadlem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:48 | Nahoru | #235943
Ozzy_> cetl jsi to o tech 800km tydne ? ve 4 rano vyrazim, v 9 uz sedim za kompem, to same zpet, jen obracene... uz jsem to jel i oktavkou a to jsem po jizde tak si jit lehnout, ne jeste 8hod klikat... volvo je v tomhle trosku jina liga.

o kolik je plechovka levnejsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:51 | Nahoru | #235944

assassin píše: na budiku mam spotrebu za posledni nadrz 8.9l a podle tankovani 14


Co tu spotrebu pocita, kdyz ji to pocita blbe? Na co to ma vliv, kdyz mizi vic nafty, nez asi auto mysli? A kde ta nafta mizi?

Odpoved na tyhle otazky k problemu nenavede?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 21:55 | Nahoru | #235945
Koudy01> podle me to pocita spotrebu z doby otevreni vstriku. zbytek hadanek jsem nedokazal vyresit ani ja ani nekolik dalsich vyhlasenych mechaniku. osciloskopy, diagnostiky... desetitisice ve vymenenych dilech, senzorech a desitkach hodin prace...

jo jsem zabejcenej, protoze kdyz uz se pro neco rozhodnu, nerad to vzdavam... ale uz mi dochazi napady...

Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 22:00 | Nahoru | #235946
Strakon: koukam Sumava dnes docela "cerna"

Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 22:04 | Nahoru | #235947
Mně je jenom divný, proč nikdo nedokáže určit, proč tam jde tolik nafty. Vic, než počítá jednotka. Ty vstřiky jsou buď netěsný, nebo mají vadu v elektronice, která se neprojeví zpětnou vazbou a dávají moc. Ještě by tam mohli bejt nějakou záhadou jiný vstřiky, co tam nepatří nebo nejsou správně zanesený do ECU.

Každopádně všechno ukazuje na dodávku paliva.
14 vs 9 l/100.... To ukazuje na vstřiky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 22:04 | Nahoru | #235948
assassin> Ja bych si myslel, ze kdyz palubni pocitadlo ukazujeno tolik jinaci spotrebu, tak je tam neco spatne s tim mnozstvim nafty a nebo ta nafta tece jinak, nez si auto mysli - nepretrzita regenerace, vadnej vstrik...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 22:06 | Nahoru | #235949
Koudy01> o regeneraci 1) ECU ví, 2) to by se poznalo na první dobrou i z ostatních dat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.4.2024 v 22:08 | Nahoru | #235950

Koudy01 píše: assassin> Ja bych si myslel, ze kdyz palubni pocitadlo ukazujeno tolik jinaci spotrebu, tak je tam neco spatne s tim mnozstvim nafty a nebo ta nafta tece jinak, nez si auto mysli - nepretrzita regenerace, vadnej vstrik...



jenze tohle vsechno vidis na datech nebo osciloskopem (teploty atd) ... pri regeneraci to tam hrne naftu, to spotreba vyskoci, tzn kdyby to regenerovalo trvale, nejspis by to i ukazovalo silenou spotrebu na budiku...

az mi skonci projekt tak tam asi nadratuju externi datalogger a pokusim se na to prijit sam. ted na to nemam chut a ani cas... teda jestli do te doby nezesilim

dneska podle dat DPF jako nove kdyz jsem typkovi rikal, ze mam podezreni na praskly dpf, tak rikal, ze by tam musela byt dirka uplne presne vypocitana aby to sedelo na volnobeh i ve full zatezi... ze prej az to vyndam a bude tam at ji zmerim, ze takhle bude opravovat DPFka

ono ve finale se to bude hodit, uz ted maji automechanici vyssi hodinovku nez ja a beztak umi hovno rekvalifikace

Naposledy editováno 20.04.2024 22:14:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist