globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 15:18 | Nahoru | #226501

PETARDAK píše: Pohybuju se v tom fak dlouhu a úplně nevím, kde se na Pánově, dá trénovat "enduro"... ale věřím, že 150ku si Ila na trati oblíbila a suverénně vodí.... ale až vjede do lesa, do "endura", tak bude velká, těžká, vysoká a neobratná.... FREE250 už jsem naordinoval dvoum cérkám, co s náma dnes už jezdí RO k plné spokojenosti, ba nadšení...
to máš děkovačku předem, za tu kytku



On si neda pokoj..:)



PS: My stejne budem primarne jezdit po tratich. Ila nema koule na to rozbijeni si drzky s pejskarema, chatarema, jezedakama a jinejma netolerantnima existencema. Navic je to primarne nastroj na zlepsovani skillu, na sport. A za posledni. Ja vim, ze na to se svou nezkusenosti s endurem nemam pravo, ale jsem presvedcenej, ze lidi si akorat neprizpusobi podvozek. Kdyz ma clovek na EXC podvozek na 30% sagu a kolo nekde v drazce, nebo mezi sutry, tak stejne dosahnout neni problem. A kdyz ma kolo na sutru nebo v ostrym svahu, tak zase nema smysl vubec uvazovat, ze by si clovek slapl spodni nohou na cemkoliv. No proste reknu to na plnou hubu, myslim si ze tim knucenim po doslapu si lidi tak akorak kurvi techniku (skill) a rozdrbavaj schopnosti motorky. A typicky je to pro zensky. Pak celou cestu tapou na Flinstouna.

Edit: Jeste to doplnim. Nejde o to, jakymkoliv zpusobem pretapat les v Rumunsku, ale naucit se jezdit. Pak je normalne fungujici motorka lepsi, nez brichoplaz upraveny pro lepsi sebevedomi ridicky.

Naposledy editováno 05.02.2024 15:26:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 15:19 | Nahoru | #226502
PETARDAK> ti ma donest kytku snad rumika

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 15:20 | Nahoru | #226503

P_B píše: PETARDAK> ti ma donest kytku snad rumika



Pouziju Ivosova slova (dokonce i s interpunkci):

PIČU!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 15:25 | Nahoru | #226504
PETARDAK> ... no ještě teda tak trochu zvažuju XTrainer (ale není tak krásnej, no ). O Freeride jsem původně taky uvažovala, ale měla ho (teď už) kámoška na Pánově v prosinci (350 4T) a když viděla moje fotky z lednového Pánova na 2T, hrozně jí to zajímalo a teď si tu 150tku novou koupila. No a psala, že se nejdřív lekla, že to nejede oproti Freečku, ale že se jí to drží líp nohama, líp se jí na tom sedí, řídítka jdou snadněji otáčet. Cituji: "Freeride byl oproti tomu drobnej, úzkej, dlouhej, ale tuhej, jsem ráda, že je pryč"... OK, tak Free je zpátky ve hře, no... Jsem dívka bez názoru, opiješ mě rohlíkem a bylo mi trochu líp, když jsem měla pocit, že nic lepšího než 150tka není, ale i tak Ti upřímně děkuju . P.S. ale na té nové 150 jsi stejně nejel, což?!

Edit: ... včera jsme se o tom došlápnutí na zem bavili... Jako do města bych to nechtěla, ale teď jsme byli na Hrušáku a protože z pita i Surdy tak nějak dosáhnu, tak jsem v bahně a drážkách dávala nohy dolů tam, kde 100% vím, že bych to projela na vysoké KTM s nohama na stupačkách, protože by mi nohy spuštěný dolů byly ku ničemu a projela bych to asi líp. Takže zase je tu střet dvou světů - na trati to neva, ale v lese by byla nižší motorka asi lepší.

Edit 2: dalo by se na Freečku někde projet?

Naposledy editováno 05.02.2024 15:43:07

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 15:52 | Nahoru | #226505
ILA> Free 350 je ludra-nepodarek... Bavím se jedině o 250/2T a o moto ne jen nižší, ale lehčí, obratnější a s lepším průběhem.
Havárka bude ptát se Kukliků, tam ti s vidinou prodeje, poradí jedině 150... A i xtrainer, ti budu věcně rozmlouvat...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 15:54 | Nahoru | #226506
ILA> tréning na free 250 by asi zorganizovat šel.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 16:02 | Nahoru | #226507

oioi01 píše: Mi pripomelo, ze bych mohl taky konecne po dvou letech vymenit olej v Tunakovi, co ma najeto tak 3000km....

A ja tam hrnu taky celou dobu motul 5100 a nikdy zadny problem... Motor uz ma pres 70tis...


To mně připomíná - kdyby někdo chtěl zánovní Motul 300V 10W40, cca 3,6 L, barva krásně žlutozelená, najeto asi 500 km, stáří 6 let, nádherně voní...Mohu dodat po vypuštění...

Naposledy editováno 05.02.2024 16:06:05

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 16:37 | Nahoru | #226508
nerad bych se dostal do sporu s patardakovyma zkusenostma, ale dokazu si predstavit i to, ze je ta 150 pro ILU lepsi volba -
1) myslim si, ze primarne chce jezdit na trati a ne enduro a podvozek te 150 bude nejspis lepsi ve vyssi rcyhlosti a na skocich
2) vstrikovani (jestli ho ta 150ma, doufam ze jo)

Naposledy editováno 05.02.2024 16:37:56

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 18:17 | Nahoru | #226509
Assassin: moje rec. Jo, 150 je TBI. A uz generace pred tim mela TPI. Jako je mi jasny, ze ten karbovej freeride musel svym projevem, ovladatelnosti a vzrustem pred deseti lety pusobit, jako kosmicka lod pro zacatecniky a vekem pokrocile, ale shanet se v roce 24 po karburatoru, to uz hranici se sebeposkozovanim. Navic to budu zas servisovat ja a toho neustalyho rozebirani karburatoru mam plny zuby s pitama. Vecne to kucka, protoze si to cuclo prach nebo trosku vody. Clovek to rozebere, profouka, chytne to na drc, jede jak z praku a za pul dne zase. Zacne kuckat a jede to jen na plnej. Zlata strikacka.

Edit: Jsem koukal po inzeratech a stejne ty 250 nejsou. Bazos je plny tech 350..

Naposledy editováno 05.02.2024 18:27:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 18:47 | Nahoru | #226510

DrDNA01 píše: Assassin: moje rec. Jo, 150 je TBI. A uz generace pred tim mela TPI. Jako je mi jasny, ze ten karbovej freeride musel svym projevem, ovladatelnosti a vzrustem pred deseti lety pusobit, jako kosmicka lod pro zacatecniky a vekem pokrocile, ale shanet se v roce 24 po karburatoru, to uz hranici se sebeposkozovanim. Navic to budu zas servisovat ja a toho neustalyho rozebirani karburatoru mam plny zuby s pitama. Vecne to kucka, protoze si to cuclo prach nebo trosku vody. Clovek to rozebere, profouka, chytne to na drc, jede jak z praku a za pul dne zase. Zacne kuckat a jede to jen na plnej. Zlata strikacka.

Edit: Jsem koukal po inzeratech a stejne ty 250 nejsou. Bazos je plny tech 350..



Takže jasnej kompromis a tedy Beta Xtrainer

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 19:09 | Nahoru | #226511

assassin píše: nerad bych se dostal do sporu s patardakovyma zkusenostma, ale dokazu si predstavit i to, ze je ta 150 pro ILU lepsi volba -
1) myslim si, zeprimarne chce jezdit na trati a ne enduro a podvozek te 150 bude nejspis lepsi ve vyssi rcyhlosti a na skocich
2) vstrikovani (jestli ho ta 150ma, doufam ze jo)



To není o "sporu" a ani to není o pár písmenkách na fóru, ale spíš na pořádnou, osobní debatu, kde máš pocit, že jsi "silný v kramflecích" a mohl bys poradit... o to víc mě mrzela, moje vánoční choroba a neúčast na Brněnské akci...
Do teď jsem slyšel/četl "enduro", ale pokud je z toho primárně trať, pak vůbec nechápu, proč ne SX125 je ještě o kus lehčí a mj. levnější než EXC, hlavně nemá tu extrémní spleť drátu (což je dnes jeden z kritických bodů KTM), nemá bachratou enduro nádrž, která vadí i mě, natož krátkonohé ženě (a i tu malou, stejně u úsporné stříkačky nedokážeš vyjet, ani v RO), má přepákování, kde citlivost by zase žena mohla víc ocenit, má výrazně lehčí AIR vidlici, kde v rámci nutného přeladění, koupí jen patřičně měkčí zad. pružinu... a ta 6ka v převodovce, ti mírně chybí, jen v tom RO při nějakém hřebenovém přesunu.....

Ty nové SX TBi 300/250/125 jsou neskutečně hodné až, pocitově líné a kluci to běžně kupují na enduraření a řeší jen 18ku z.kolo....

Naposledy editováno 05.02.2024 20:06:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 19:15 | Nahoru | #226512

Palomoto píše: Takže jasnej kompromis a tedy Beta Xtrainer

Tu pičov.nu od bety fakt néééé, mj. je to karbec, kterej teda DrDNA. vadí a mimo mrak detailů a zpracování, to má opravdu tragickou vidlici... to podvozek u FREE 2T je naprosto profi

Naposledy editováno 05.02.2024 19:41:42

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 20:16 | Nahoru | #226513

PETARDAK píše: Tu pičov.nu od bety fakt néééé, mj. je to karbec, kterej teda DrDNA. vadí a mimo mrak detailů a zpracování, to má opravdu tragickou vidlici... to podvozek u FREE 2T je naprosto profi


Tak jsem tady chtěl po delší době protlačit Italský stroj a zase nic
Já na tom nejel, ale ten Xtrainer se dost chválil.
A co poslední Freeridy 250 4T ?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 20:25 | Nahoru | #226514
Piču, kupte si CR 500, to vás potahá za drápy, vytřídí se zrno od plev a přestanete vymejšlet píčoviny

Naposledy editováno 05.02.2024 20:26:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 20:41 | Nahoru | #226515

strakon píše: Piču, kupte si CR 500, to vás potahá za drápy, vytřídí se zrno od plev a přestanete vymejšlet píčoviny



To si myslim, ze mi to jede o dost vic…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 20:47 | Nahoru | #226516
assassin> Prosím, ta tvoje elektrárna, má i rekupuraci??? mě by fakt zajímal, dojezd/výdrž, při enduraření v lese a nastavení výkonu na cca 35-40PS? Asi mi to dává větší a větší smysl...

Naposledy editováno 05.02.2024 20:58:43

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 20:51 | Nahoru | #226517
PETARDAK> Jj rekuperaci si muzes nastavit, pri sjíždění většího kopce je to dost znat, leti procenta na baterce nahoru. Zatim jen jeden test na trati, Zaruba na tom dal asi 35km. V lese tipuju 2-3 hod max 70km…

Pocital jsem to cca jako ekvivalent 3-4 litru benzinu u spalovaku

Na enduro to myslim moc neni, ale uzivatel pod nickem enduroonroad ma vyladeneho cinana za zlomek ceny a vypada to, ze mu to jede o dost hospodarneji a na enduru by se na tom nejspis najelo o dost vic…. Ale samo varg je na trosku jinejch komponenetech….

Naposledy editováno 05.02.2024 21:11:57

Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 21:45 | Nahoru | #226518
Mě drapáci popisovali xtrainera jako víc enduro,nez ta smudlinka (jejich slovy),i na tom jeden starší typek odjel slusnej flek tenkrát,ale jestli jde i o velikost,tak bude lepší KTM,bo je drobnější přeci .

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 22:02 | Nahoru | #226519
Tohle lepidlo je učiněný zázrak. Jakoby to svařuje. To černý vytlačený není lepidlo, ale plast. Zkušel jsem to teď zlomit a nejde to.




Naposledy editováno 05.02.2024 22:02:45

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 22:17 | Nahoru | #226520
Koudy01> pekna prace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 22:19 | Nahoru | #226521
Koudy01> nějaký Hornbach ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 22:29 | Nahoru | #226522

Palomoto píše: Koudy01> nějaký Hornbach ?


Tam to budou mit asi taky. Ja to kupoval v Sokolnicich u Holuba. UHU na tvrde plasty. Normalne od nich pouzivam jiny lepidla na modelareni a vsechny lepi naprosto spickove. Za par korun.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 22:29 | Nahoru | #226523
Koudy01> prebrousit,zaretusovat a burecek doma

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 22:41 | Nahoru | #226524
Kubák> Sem to uz objednal. Teda assa to uz asi objednal ale to se neztrati.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 22:50 | Nahoru | #226525

Koudy01 píše: Kubák> Sem to uz objednal. Teda assa to uz asi objednal ale to se neztrati.


A můžeš na polňacky

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 22:56 | Nahoru | #226526
Koudy01> takze s lepenici na cviciste a s vonafkou na bojiste To pude

Milovníci Italských krásek

6.2.2024 v 05:57 | Nahoru | #226527

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.2.2024 v 06:58 | Nahoru | #226528
Pomalu nám to začíná...(slintací smajl)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.2.2024 v 07:14 | Nahoru | #226529
BlackSabbath> to je nějak nehezky přesamolepkovaný, víc už jich asi nenašli, žádná hitparáda tedy

Naposledy editováno 06.02.2024 07:16:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.2.2024 v 07:24 | Nahoru | #226530
BlackSabbath> To je motorka,nebo lednička v klubovně ? Super grafika
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist