globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 20:47 | Nahoru | #1
assassin> Prosím, ta tvoje elektrárna, má i rekupuraci??? mě by fakt zajímal, dojezd/výdrž, při enduraření v lese a nastavení výkonu na cca 35-40PS? Asi mi to dává větší a větší smysl...

Naposledy editováno 05.02.2024 20:58:43

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.2.2024 v 20:51 | Nahoru | #2
PETARDAK> Jj rekuperaci si muzes nastavit, pri sjíždění většího kopce je to dost znat, leti procenta na baterce nahoru. Zatim jen jeden test na trati, Zaruba na tom dal asi 35km. V lese tipuju 2-3 hod max 70km…

Pocital jsem to cca jako ekvivalent 3-4 litru benzinu u spalovaku

Na enduro to myslim moc neni, ale uzivatel pod nickem enduroonroad ma vyladeneho cinana za zlomek ceny a vypada to, ze mu to jede o dost hospodarneji a na enduru by se na tom nejspis najelo o dost vic…. Ale samo varg je na trosku jinejch komponenetech….

Naposledy editováno 05.02.2024 21:11:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist