kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Assassin: moje rec. Jo, 150 je TBI. A uz generace pred tim mela TPI. Jako je mi jasny, ze ten karbovej freeride musel svym projevem, ovladatelnosti a vzrustem pred deseti lety pusobit, jako kosmicka lod pro zacatecniky a vekem pokrocile, ale shanet se v roce 24 po karburatoru, to uz hranici se sebeposkozovanim. Navic to budu zas servisovat ja a toho neustalyho rozebirani karburatoru mam plny zuby s pitama. Vecne to kucka, protoze si to cuclo prach nebo trosku vody. Clovek to rozebere, profouka, chytne to na drc, jede jak z praku a za pul dne zase. Zacne kuckat a jede to jen na plnej. Zlata strikacka.
Edit: Jsem koukal po inzeratech a stejne ty 250 nejsou. Bazos je plny tech 350..
Takže jasnej kompromis a tedy Beta Xtrainer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Takže jasnej kompromis a tedy Beta Xtrainer
Tu pičov.nu od bety fakt néééé, mj. je to karbec, kterej teda DrDNA. vadí a mimo mrak detailů a zpracování, to má opravdu tragickou vidlici... to podvozek u FREE 2T je naprosto profiNaposledy editováno 05.02.2024 19:41:42