kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1) myslim si, ze primarne chce jezdit na trati a ne enduro a podvozek te 150 bude nejspis lepsi ve vyssi rcyhlosti a na skocich
2) vstrikovani (jestli ho ta 150ma, doufam ze jo)
Naposledy editováno 05.02.2024 16:37:56
assassin píše: nerad bych se dostal do sporu s patardakovyma zkusenostma, ale dokazu si predstavit i to, ze je ta 150 pro ILU lepsi volba -
1) myslim si, zeprimarne chce jezdit na trati a ne enduro a podvozek te 150 bude nejspis lepsi ve vyssi rcyhlosti a na skocich
2) vstrikovani (jestli ho ta 150ma, doufam ze jo)
To není o "sporu" a ani to není o pár písmenkách na fóru, ale spíš na pořádnou, osobní debatu, kde máš pocit, že jsi "silný v kramflecích" a mohl bys poradit... o to víc mě mrzela, moje vánoční choroba a neúčast na Brněnské akci...
Do teď jsem slyšel/četl "enduro", ale pokud je z toho primárně trať, pak vůbec nechápu, proč ne SX125 je ještě o kus lehčí a mj. levnější než EXC, hlavně nemá tu extrémní spleť drátu (což je dnes jeden z kritických bodů KTM), nemá bachratou enduro nádrž, která vadí i mě, natož krátkonohé ženě (a i tu malou, stejně u úsporné stříkačky nedokážeš vyjet, ani v RO), má přepákování, kde citlivost by zase žena mohla víc ocenit, má výrazně lehčí AIR vidlici, kde v rámci nutného přeladění, koupí jen patřičně měkčí zad. pružinu... a ta 6ka v převodovce, ti mírně chybí, jen v tom RO při nějakém hřebenovém přesunu.....
Ty nové SX TBi 300/250/125 jsou neskutečně hodné až, pocitově líné a kluci to běžně kupují na enduraření a řeší jen 18ku z.kolo....
Naposledy editováno 05.02.2024 20:06:09