kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Katalog doplnku bude jiste rozsahlej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: DrDNA01> musis utratit dalsich 50 litru za akrapa, filtr a upravu RJ, pak to pojede fajn...
Katalog doplnku bude jiste rozsahlej...
Hele možný to je, že to udělá tak velký rozdíl. Jen si to takto nikde člověk neosahá, tak je to trošku jak víra ve stvoření. Navíc si pak člověk v klidu už nezajede ani do Alp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale urcite je spousta dalsich zajimavych adeptu...
6 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: DrDNA01> jasne, spis to byl takovej povzdech...:)
Ale urcite je spousta dalsich zajimavych adeptu...
No to právě tak úplně není, no. Zadání je, že to musí být naháč, nebo kafáč a upgrejd z třináct let starýy CBR600F pro prťavou postavu. Takže do 180 kilo suchejch a pokud možno co nejníž sedlo (optimum 78cm a štíhlá motka) a aby to jelo víc dole (myšleno než japonská cestovní šestka) a alespoň jako ta cbr nahoře (takže něco kolem těch 70kW min). Mě z toho vypadly 821 a Streettriple, přičemž ten Triumph jede nádherně nahoře, ale dole je to logicky ještě větší bída, než ta 821. Speed je už zase vysokej, ale zatím nevyzkoušen. Japonský čtyřky v litru jsou těžší a vyšší a šestky zase slabučké dole. R9T je slabý mastodont podobně, jako Guzziny V7 i V11 a V7 je navic neskutečně chcíplá. To je pro čopristy, co chtěj vypadat sportovně. Podobně na tom jsou Triumphy Scrambler a Bonnevile - těžký, vysoký a za motor by se nemusel stydět ani majitel malýho Viraga.. Ještě vyzkoušíme Ducati vzducháče 750 - hlavně teda dizajnovku Cafe Racera, ale nevím, jestli bude stačit těch 55kW, nebo kolik to má a pak už jedině velkej Scrambler Ducati.
...no a pak se pokorně vrátíme k 821stealth vs streettriple R, no...:)
Naposledy editováno 04.08.2020 16:54:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Chapu, kdyby tu na bmw prskali majitele Japonců, ale s tim, ze tu vetsina ma nejakej postarší italskej strep - ja uz jen kavicku
A proč by na BMW měli prskat zrovna majitelé Japonců ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: DrDNA01> tak to jsme asi každej sděli na jiný-stejný 821 Stealth. Navíc mě teda předevčírem v Dmotu tvrdili že ten co stojí venku jak mrcha(divnej přístup)na dešti je už prodanej,Jen jsem chtěl aby si na něj moje paní sedla, protože se chystáme udělat abgrejd z 979 na právě 821Stealth.Já jsem na něm jel a nic z toho co popisuješ jsem nezaznamenal.Pardon s tím výfukem souhlasím na 100%
Hele, mě to taky překvapilo, proto jsem to vyklopil sem. Samozřejmě jsem ty stinný stránky malinko akcentoval v duchu dramatizace, ale v principu to bylo, jak píšu. Jo a máš pravdu, ten náma testovanej Stealth se prodal (info z webu o testovanejch motkach). Jinak asi záleží z čeho přesedáš. Já to srovnání mám nejblíž své S4 a tomu testovanýmu Streetriplovi (viz výše).
Edit: To mi chceš tvrdit, že sis nevšimnul té rezonance všeho kolem pěti tisíc?
Edit 2: A zkuste toho Streettripla a uvidíš na co narážím u toho mačkání spojky a dávkovatelnosti brzdy..
Naposledy editováno 04.08.2020 17:00:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: DrDNA01> na Triplovi když jsem dal -1 +2 , bylo to znát
Jo, to by mohlo fungovat. Nahoře bude i tak dost otáček.
Edit: píšu rychleji, než myslím - jakože díky velkýmu rozsahu otáček to nebude nepřijemné zkrácení kvaltů
Naposledy editováno 04.08.2020 17:06:24
DrDNA01 píše: No to právě tak úplně není, no. Zadání je, že to musí být naháč, nebo kafáč a upgrejd z třináct let starýy CBR600F pro prťavou postavu. Takže do 180 kilo suchejch a pokud možno co nejníž sedlo (optimum 78cm a štíhlá motka) a aby to jelo víc dole (myšleno než japonská cestovní šestka) a alespoň jako ta cbr nahoře (takže něco kolem těch 70kW min). Mě z toho vypadly 821 a Streettriple, přičemž ten Triumph jede nádherně nahoře, ale dole je to logicky ještě větší bída, než ta 821. Speed je už zase vysokej, ale zatím nevyzkoušen. Japonský čtyřky v litru jsou těžší a vyšší a šestky zase slabučké dole. R9T je slabý mastodont podobně, jako Guzziny V7 i V11 a V7 je navic neskutečně chcíplá. To je pro čopristy, co chtěj vypadat sportovně. Podobně na tom jsou Triumphy Scrambler a Bonnevile - těžký, vysoký a za motor by se nemusel stydět ani majitel malýho Viraga.. Ještě vyzkoušíme Ducati vzducháče 750 - hlavně teda dizajnovku Cafe Racera, ale nevím, jestli bude stačit těch 55kW, nebo kolik to má a pak už jedině velkej Scrambler Ducati.
...no a pak se pokorně vrátíme k 821stealth vs streettriple R, no...:)
Co ta nová 900 od bmw? Duke 790 radši nezmiňuju, to by se jí asi nelíbilo, ale co vitpilen 701? Sice to nemá 70kw, ale ten jednoválec by mohl působit dojmem, že to trochu jede, bude to lehoučký... Nebo případně počkat až udělaj něco s tím motorem ze 790, nebo 890...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdy se to ma vubec prodavat nebo uz je??
Na tom by se mohlo jezdit dobre......
Nebo stredni Duke??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: zdaaar poserove tak co noveho tady koupil nekdo neco, rozbil nekdo neco, Tifac uz miluje BMW nejake novinky ze sveta duchcatistu co jsem tady nebyl
Nic nového.
jen dnes slavím první narozky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: řešíme stejný problém- aby dosahla na zem
Naposledy editováno 04.08.2020 17:16:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: DrDNA01> a co pockat na to nove male Tuono 660?
Kdy se to ma vubec prodavat nebo uz je??
Na tom by se mohlo jezdit dobre......
Nebo stredni Duke??
Vcera jsem to googlil. Musim zavolat, ale zatim to asi nikde nebude k vyzkouseni.
Johny83: Duke je vysoky, Vipilen asi neprojde dizajnove - znas to, s zenskejme je to obcas tezky.. , za hondaneocafe jsem taky loboval - alespon vyzkouset. Takze se asi taky bude testovat. A do Kawy mame namireno. Jen teda papirove je Zed tezka mrcha (+20kg proti Ducati) ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: DrDNA01> no jel jsem na jiné motorce né té z Dmoto tak možná proto
E: řešíme stejný problém- aby dosahla na zem
jj to je furt "je to vysoký", "je to těžký", "je to ošklivý", že jo?....
...ale bez toho by to byla nuda..
Naposledy editováno 04.08.2020 17:19:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: No to právě tak úplně není, no. Zadání je, že to musí být naháč, nebo kafáč a upgrejd z třináct let starýy CBR600F pro prťavou postavu. Takže do 180 kilo suchejch a pokud možno co nejníž sedlo (optimum 78cm a štíhlá motka) a aby to jelo víc dole (myšleno než japonská cestovní šestka) a alespoň jako ta cbr nahoře (takže něco kolem těch 70kW min). Mě z toho vypadly 821 a Streettriple, přičemž ten Triumph jede nádherně nahoře, ale dole je to logicky ještě větší bída, než ta 821. Speed je už zase vysokej, ale zatím nevyzkoušen. Japonský čtyřky v litru jsou těžší a vyšší a šestky zase slabučké dole. R9T je slabý mastodont podobně, jako Guzziny V7 i V11 a V7 je navic neskutečně chcíplá. To je pro čopristy, co chtěj vypadat sportovně. Podobně na tom jsou Triumphy Scrambler a Bonnevile - těžký, vysoký a za motor by se nemusel stydět ani majitel malýho Viraga.. Ještě vyzkoušíme Ducati vzducháče 750 - hlavně teda dizajnovku Cafe Racera, ale nevím, jestli bude stačit těch 55kW, nebo kolik to má a pak už jedině velkej Scrambler Ducati.
...no a pak se pokorně vrátíme k 821stealth vs streettriple R, no...:)
A kawa z900rs, ci jak se to jmenuje, se nelibi? Sic jsem nezkoumal vysku sedla apod...ani hmotnost...
E: koukam, ze uz tam mate namireno...:)
Naposledy editováno 04.08.2020 17:19:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: A kawa z900rs, ci jak se to jmenuje, se nelibi? Sic jsem nezkoumal vysku sedla apod...ani hmotnost...
E: koukam, ze uz tam mate namireno...:)
..viz muj predchozi koment.. +20 kilo a to je tretina vahy pilotky...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: jj to je furt "je to vysoký", "je to těžký", "je to ošklivý", že jo?....
...ale bez toho by to byla nuda..
má hezoučkou 797 ,ale není to na bezpečné předjíždění to ono.Říkám já. Tak jsem si říkal že 821 už bude gút no.
Ještě bych ji doporučil Scramblera 1100 ale prej se nelíbí
Diavel je těžkej................................
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše:
má hezoučkou 797 ,ale není to na bezpečné předjíždění to ono.Říkám já. Tak jsem si říkal že 821 už bude gút no.
Ještě bych ji doporučil Scramblera 1100 ale prej se nelíbí
Diavel je těžkej................................
Soucítím s Tebou Jinak jo, kdyz se 821 roztoci na osm, devet tisic, tak jsem najednou nevedel, co s tim v zatackach. Takze na predjizdeni urcite Jen u toho Triumphu mi prisel ten nastup tak nejak plynulejsi bez toho otravnyho stredootackovyho intermezza.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše:
má hezoučkou 797 ,ale není to na bezpečné předjíždění to ono.Říkám já. Tak jsem si říkal že 821 už bude gút no.
Ještě bych ji doporučil Scramblera 1100 ale prej se nelíbí
Diavel je těžkej................................