paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

6 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2020 v 16:47 | Nahoru | #1

kokonhead píše: DrDNA01> jasne, spis to byl takovej povzdech...:)
Ale urcite je spousta dalsich zajimavych adeptu...



No to právě tak úplně není, no. Zadání je, že to musí být naháč, nebo kafáč a upgrejd z třináct let starýy CBR600F pro prťavou postavu. Takže do 180 kilo suchejch a pokud možno co nejníž sedlo (optimum 78cm a štíhlá motka) a aby to jelo víc dole (myšleno než japonská cestovní šestka) a alespoň jako ta cbr nahoře (takže něco kolem těch 70kW min). Mě z toho vypadly 821 a Streettriple, přičemž ten Triumph jede nádherně nahoře, ale dole je to logicky ještě větší bída, než ta 821. Speed je už zase vysokej, ale zatím nevyzkoušen. Japonský čtyřky v litru jsou těžší a vyšší a šestky zase slabučké dole. R9T je slabý mastodont podobně, jako Guzziny V7 i V11 a V7 je navic neskutečně chcíplá. To je pro čopristy, co chtěj vypadat sportovně. Podobně na tom jsou Triumphy Scrambler a Bonnevile - těžký, vysoký a za motor by se nemusel stydět ani majitel malýho Viraga.. Ještě vyzkoušíme Ducati vzducháče 750 - hlavně teda dizajnovku Cafe Racera, ale nevím, jestli bude stačit těch 55kW, nebo kolik to má a pak už jedině velkej Scrambler Ducati.

...no a pak se pokorně vrátíme k 821stealth vs streettriple R, no...:)

Naposledy editováno 04.08.2020 16:54:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2020 v 16:54 | Nahoru | #2
DrDNA01> tak to jsme asi každej sděli na jiný-stejný 821 Stealth. Navíc mě teda předevčírem v Dmotu tvrdili že ten co stojí venku jak mrcha(divnej přístup)na dešti je už prodanej,Jen jsem chtěl aby si na něj moje paní sedla, protože se chystáme udělat abgrejd z 979 na právě 821Stealth.Já jsem na něm jel a nic z toho co popisuješ jsem nezaznamenal.Pardon s tím výfukem souhlasím na 100%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2020 v 17:00 | Nahoru | #3
DrDNA01> na Triplovi když jsem dal -1 +2 , bylo to znát

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2020 v 17:08 | Nahoru | #4

DrDNA01 píše: No to právě tak úplně není, no. Zadání je, že to musí být naháč, nebo kafáč a upgrejd z třináct let starýy CBR600F pro prťavou postavu. Takže do 180 kilo suchejch a pokud možno co nejníž sedlo (optimum 78cm a štíhlá motka) a aby to jelo víc dole (myšleno než japonská cestovní šestka) a alespoň jako ta cbr nahoře (takže něco kolem těch 70kW min). Mě z toho vypadly 821 a Streettriple, přičemž ten Triumph jede nádherně nahoře, ale dole je to logicky ještě větší bída, než ta 821. Speed je už zase vysokej, ale zatím nevyzkoušen. Japonský čtyřky v litru jsou těžší a vyšší a šestky zase slabučké dole. R9T je slabý mastodont podobně, jako Guzziny V7 i V11 a V7 je navic neskutečně chcíplá. To je pro čopristy, co chtěj vypadat sportovně. Podobně na tom jsou Triumphy Scrambler a Bonnevile - těžký, vysoký a za motor by se nemusel stydět ani majitel malýho Viraga.. Ještě vyzkoušíme Ducati vzducháče 750 - hlavně teda dizajnovku Cafe Racera, ale nevím, jestli bude stačit těch 55kW, nebo kolik to má a pak už jedině velkej Scrambler Ducati.

...no a pak se pokorně vrátíme k 821stealth vs streettriple R, no...:)



Co ta nová 900 od bmw? Duke 790 radši nezmiňuju, to by se jí asi nelíbilo, ale co vitpilen 701? Sice to nemá 70kw, ale ten jednoválec by mohl působit dojmem, že to trochu jede, bude to lehoučký... Nebo případně počkat až udělaj něco s tím motorem ze 790, nebo 890...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2020 v 17:18 | Nahoru | #5

DrDNA01 píše: No to právě tak úplně není, no. Zadání je, že to musí být naháč, nebo kafáč a upgrejd z třináct let starýy CBR600F pro prťavou postavu. Takže do 180 kilo suchejch a pokud možno co nejníž sedlo (optimum 78cm a štíhlá motka) a aby to jelo víc dole (myšleno než japonská cestovní šestka) a alespoň jako ta cbr nahoře (takže něco kolem těch 70kW min). Mě z toho vypadly 821 a Streettriple, přičemž ten Triumph jede nádherně nahoře, ale dole je to logicky ještě větší bída, než ta 821. Speed je už zase vysokej, ale zatím nevyzkoušen. Japonský čtyřky v litru jsou těžší a vyšší a šestky zase slabučké dole. R9T je slabý mastodont podobně, jako Guzziny V7 i V11 a V7 je navic neskutečně chcíplá. To je pro čopristy, co chtěj vypadat sportovně. Podobně na tom jsou Triumphy Scrambler a Bonnevile - těžký, vysoký a za motor by se nemusel stydět ani majitel malýho Viraga.. Ještě vyzkoušíme Ducati vzducháče 750 - hlavně teda dizajnovku Cafe Racera, ale nevím, jestli bude stačit těch 55kW, nebo kolik to má a pak už jedině velkej Scrambler Ducati.

...no a pak se pokorně vrátíme k 821stealth vs streettriple R, no...:)



A kawa z900rs, ci jak se to jmenuje, se nelibi? Sic jsem nezkoumal vysku sedla apod...ani hmotnost...
E: koukam, ze uz tam mate namireno...:)

Naposledy editováno 04.08.2020 17:19:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2020 v 18:12 | Nahoru | #6
DrDNA01> Co Shiver 900?

Naposledy editováno 04.08.2020 18:18:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.8.2020 v 18:29 | Nahoru | #7

DrDNA01 píše: No to právě tak úplně není, no. Zadání je, že to musí být naháč, nebo kafáč a upgrejd z třináct let starýy CBR600F pro prťavou postavu. Takže do 180 kilo suchejch a pokud možno co nejníž sedlo (optimum 78cm a štíhlá motka) a aby to jelo víc dole (myšleno než japonská cestovní šestka) a alespoň jako ta cbr nahoře (takže něco kolem těch 70kW min). Mě z toho vypadly 821 a Streettriple, přičemž ten Triumph jede nádherně nahoře, ale dole je to logicky ještě větší bída, než ta 821. Speed je už zase vysokej, ale zatím nevyzkoušen. Japonský čtyřky v litru jsou těžší a vyšší a šestky zase slabučké dole. R9T je slabý mastodont podobně, jako Guzziny V7 i V11 a V7 je navic neskutečně chcíplá. To je pro čopristy, co chtěj vypadat sportovně. Podobně na tom jsou Triumphy Scrambler a Bonnevile - těžký, vysoký a za motor by se nemusel stydět ani majitel malýho Viraga.. Ještě vyzkoušíme Ducati vzducháče 750 - hlavně teda dizajnovku Cafe Racera, ale nevím, jestli bude stačit těch 55kW, nebo kolik to má a pak už jedině velkej Scrambler Ducati.

...no a pak se pokorně vrátíme k 821stealth vs streettriple R, no...:)



Indian FTR 1200s
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist