kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: No to právě tak úplně není, no. Zadání je, že to musí být naháč, nebo kafáč a upgrejd z třináct let starýy CBR600F pro prťavou postavu. Takže do 180 kilo suchejch a pokud možno co nejníž sedlo (optimum 78cm a štíhlá motka) a aby to jelo víc dole (myšleno než japonská cestovní šestka) a alespoň jako ta cbr nahoře (takže něco kolem těch 70kW min). Mě z toho vypadly 821 a Streettriple, přičemž ten Triumph jede nádherně nahoře, ale dole je to logicky ještě větší bída, než ta 821. Speed je už zase vysokej, ale zatím nevyzkoušen. Japonský čtyřky v litru jsou těžší a vyšší a šestky zase slabučké dole. R9T je slabý mastodont podobně, jako Guzziny V7 i V11 a V7 je navic neskutečně chcíplá. To je pro čopristy, co chtěj vypadat sportovně. Podobně na tom jsou Triumphy Scrambler a Bonnevile - těžký, vysoký a za motor by se nemusel stydět ani majitel malýho Viraga.. Ještě vyzkoušíme Ducati vzducháče 750 - hlavně teda dizajnovku Cafe Racera, ale nevím, jestli bude stačit těch 55kW, nebo kolik to má a pak už jedině velkej Scrambler Ducati.
...no a pak se pokorně vrátíme k 821stealth vs streettriple R, no...:)
A kawa z900rs, ci jak se to jmenuje, se nelibi? Sic jsem nezkoumal vysku sedla apod...ani hmotnost...
E: koukam, ze uz tam mate namireno...:)
Naposledy editováno 04.08.2020 17:19:30