Po dlouhý době jsem doma sáhl po časopisu Svět motorů, kde ráčkující mechanik z pořadu Autosalon testuje vzduchové filtry.
Překvapilo mě, jak si v testu stojí filtry značky KN.
Nejvíce mě zaujala věta, že bavlněný filtr KN se třikrát dříve zanese a propustí 16x více nečistot, než papírový filtr. Podle mě, je tam ten filtr od toho, aby se zanesl a nějak mi nesouhlasí ty jeho počty.
Co si o tom a o filtrech KN myslíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtry KN - test Světa motorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtry KN - test Světa motorů
Stev píše: assassin> u VTR se dokonce rozeznává různý chování KN a BMC, ale to už by mi Medved nevěřil vůbec
ale bez uz do prdele ... ja od zacatku veku pisu to, co mam vyzkouseno a overeno na vlastni usi, oci, ruce, ... netvrdim, ze neexistuji exoticke vehikly, ktere se chovaji jinak - akorat mne se proste do ruky dostaly jenom takove vehikly, ktere se chovaly podle predpokladu.Az budes mit v ruce dukaz, ze s bavlnenym filtrem do airboxu, ktery bude primou nahradou pro dany stroj to pobezi hur nez s origo filtrem, rad se podivam. Zatim jsem nic takoveho nevidel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtry KN - test Světa motorů
A to že netvrdíš že neexistují exotické vehikly ..., to jsem právě od tebe ještě nečetl, jinak bych si toho vůbec nevšímal.
2 reakcí na tento příspěvek Filtry KN - test Světa motorů
to mi hlava nebere, chápu to tak že pro nejlepší účinnost je filtr potřeba trochu zasrat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtry KN - test Světa motorů
novej píše: Jinak třeba na DNA filtru je v manuálu taková zvláštní věta " pro závodní použití oFFroad, poušť, písek je filtr před závoděním nejdříve 1 - 2 hodiny projet"
to mi hlava nebere, chápu to tak že pro nejlepší účinnost je filtr potřeba trochu zasrat?
to jsem jeste nevidel... ja mam u motorky v navodu, ze pri zavodeni v prasnem prostredi se ma na filtr jeste navlict naka sprcka...
novej píše: Jinak třeba na DNA filtru je v manuálu taková zvláštní věta " pro závodní použití oFFroad, poušť, písek je filtr před závoděním nejdříve 1 - 2 hodiny projet"
to mi hlava nebere, chápu to tak že pro nejlepší účinnost je filtr potřeba trochu zasrat?
Nejni to třeba kvůli zavadnutí tý impregnace, když je na filtru čerstvě nastříkaná?
Něco málo v angličtině.
Naposledy editováno 09.06.2015 15:23:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtry KN - test Světa motorů
assassin píše: samozrejme, ze moudra kolem filtru neplati obecne, treba zrovna v te VTR jsem se hrabal docela dost kdyz jsem ladil tu stevovu (podle sirokopasmove lambdy - necucal jsem si cisla z prstu) a tam ma zamena origo filtru za propustnej obrovkskej vliv ikdyz je to v origo airboxu (do te doby jsem tvrdil ze jak je to v airboxu je to stejny)
treba u TL zas neni ve filtrech zadnej rozdil - pokud je airbox origo. je proste moc restriktivni - nejaky zmeny se daj poznat az kdyz se airbox rozreze....
Jako majitel exotickeho vehiklu VTR potvrzuji, ze po montáži propustného filtru do original airboxu se s tím bez dalších úprav prakticky nedalo jet. Motorka špatně držela volnoběh a objevila se díra v nízkých otáčkách.
2 reakcí na tento příspěvek Filtry KN - test Světa motorů
Stev píše: Medved> čistě prakticky je to tvrzení proti tvrzení ale důkaz chceš ty, navíc mám svědka Chystám se na to, snad Murkin bude svolnej k jednomu běhu navíc.
A to že netvrdíš že neexistují exotické vehikly ..., to jsem právě od tebe ještě nečetl, jinak bych si toho vůbec nevšímal.
..Roko.. píše: Hornet 600 r.v.2004 karbík s KN od 8tis nešel vytočit. 954RR s KN díra ve výkonu, jako prase (potvrdil graf z brzdy), VTR SP1 s KN bez restriktorů, moto sice jela celkem v poho, ale svíce bílé, jak prdel zrzky . Exotickej verk je ten, co stím bez úprav pracuje, že to +/- jede. Spíš je to u většiny lidí tím, že maj jalový ruce a prd poznají. Sice motor trápí chudou směsí, ale pro dobrej pocit, proč ne
1) Na 2004 Hornet 600 K&N origo nahradu do airboxu nedodava, takze netusim, cos tam dal.
2)954RR - nepises jaky rok, ale nedodava se to ani pro jeden, kdy se to vozilo do USA
3)VTR SP-1 "bez restriktoru" myslis bez tech molitanovejch vlozek dovnitr filtru (se kteryma se to prodava a ktery tam maji byt)? Tim by se vysvetlilo, ze to bylo chude ...
Co tam mas dal?
1 reakcí na tento příspěvek Filtry KN - test Světa motorů
954RR (je jedno jestli 02-03) HA-9502
U SP, přesně, jak píšeš
..Roko.. píše: Hornet 600 2004, HA-6098
954RR (je jedno jestli 02-03) HA-9502
U SP, přesně, jak píšeš
ok - pro Horneta a pro 954RR jsou to univerzalni dily pro vic motorek. Verim, ze to nemusi byt idealni. Ale stejne si myslim, ze by si to K&N nedovolili prodavat v USA, pokud by to nemeli vyzkousene. Nemohly ty motorky
To SP1 me zajima - jak to je origo? Taky to ma vyndavaci restriktor v sani? A pri vyndani restriktoru se nemusi nic stelovat? Motor si to prebere sam?
1 reakcí na tento příspěvek Filtry KN - test Světa motorů
Naposledy editováno 10.06.2015 10:07:09
Další věc je dimenzování papíru, který musí propustit vzduch i při 10 000 ot/min. , takže při mých obvyklých 5 000ot. , kterých jedu 95% vyjížďky musí stíhat s prstem v nose.
2 reakcí na tento příspěvek Filtry KN - test Světa motorů
Kouř píše: Ty Američani jsou ale mazaný,žejo. 55 let nás podvádí a vono jim to prochází. Pořád se najde dost troubů (včetně mne),kteří jim věří a rádi vymění origo papírák za namaštěnou bavlnu. To bych blil,velebnosti.
to jo no... jsou to kurvy mazaný a proradný
stejně tak s 11. zářím 2001 - už 14 let krmí celý svět tou jejich pohádkou a teroristech
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtry KN - test Světa motorů
Kouř píše: Ty Američani jsou ale mazaný,žejo. 55 let nás podvádí a vono jim to prochází. Pořád se najde dost troubů (včetně mne),kteří jim věří a rádi vymění origo papírák za namaštěnou bavlnu. To bych blil,velebnosti.
kdyz vidim co mas za stroj v profilu tak te nenapalili jen s tim filtrem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtry KN - test Světa motorů
Naposledy editováno 10.06.2015 20:56:17
Kouř píše: assassin> Zatim to jezdí tak vo co de. Mimochodem,ten držák,cos mi dělal na tlumič řízení,je perfektní.
a vzdyt ja jenom tak prudim :) tak trosku jsem doufal, ze to zkousnes kupodivu mam ted i nejaky znamosti v HD ... v sobotu v noci jsem zachranoval nejdouci elektru directora plzenskyho chapteru ci jak si ti magori rikaj :) a asi bych si dokazal predstavit buella v garazi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R | JR1981 | 17 | 14.6.2023 v 20:47 kokoška. |
Ztráta klíče Aprilia rsv 1000 R Aprilia RSV 1000 R | DeHi | 3 | 20.5.2023 v 16:11 DeHi |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... | Michal.R6 | 4 | 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6 |