globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Filtry KN - test Světa motorů
9.6.2015 v 06:40
Ahoj!
Po dlouhý době jsem doma sáhl po časopisu Svět motorů, kde ráčkující mechanik z pořadu Autosalon testuje vzduchové filtry.
Překvapilo mě, jak si v testu stojí filtry značky KN.
Nejvíce mě zaujala věta, že bavlněný filtr KN se třikrát dříve zanese a propustí 16x více nečistot, než papírový filtr. Podle mě, je tam ten filtr od toho, aby se zanesl a nějak mi nesouhlasí ty jeho počty.
Co si o tom a o filtrech KN myslíte vy?







1 reakcí na tento příspěvek Filtry KN - test Světa motorů

10.6.2015 v 10:06 | Nahoru | #1
U SP se s KN dalo pěkně hrát. Jsou tam dva kulatý filtry. Restriktor (taková plastová válcová drátěnka) byla asi o 1/2 nižší než výška filtru. Dakže i hloubka "zastrčení" měla svůj vliv. Nejlíp se mi osvědčilo z jednoho filtru restriktor vydělat a v druhým jej mít vložen co nejvýš (až po okraj vstupu do filtru). Podle svíček to bylo OK, jelo to dobře a rozumnej konsum paliva. Origo filtry jsou papíráky a z venku mají to jemný pletivo, myslím, že to takhle bývá celkem bežně (já už SP s KN koupil, ale podle mě, žádnej restriktor origa nemají). Řekl bych, že ty drátěnky u KN, měly ještě význam, jako zábrana pro větší předměty, přece jen je tam nápor. sání středem masky a v podstatě je airbox v ose s nosem sání. Takže minimálně mušek, ty fitry byly plný.

Naposledy editováno 10.06.2015 10:07:09

(reakce na) Filtry KN - test Světa motorů

11.6.2015 v 11:46 | Nahoru | #2

..Roko.. píše: U SP se s KN dalo pěkně hrát. Jsou tam dva kulatý filtry. Restriktor (taková plastová válcová drátěnka) byla asi o 1/2 nižší než výška filtru. Dakže i hloubka "zastrčení" měla svůj vliv. Nejlíp se mi osvědčilo z jednoho filtru restriktor vydělat a v druhým jej mít vložen co nejvýš (až po okraj vstupu do filtru). Podle svíček to bylo OK, jelo to dobře a rozumnej konsum paliva. Origo filtry jsou papíráky a z venku mají to jemný pletivo, myslím, že to takhle bývá celkem bežně (já už SP s KN koupil, ale podle mě, žádnej restriktor origa nemají). Řekl bych, že ty drátěnky u KN, měly ještě význam, jako zábrana pro větší předměty, přece jen je tam nápor. sání středem masky a v podstatě je airbox v ose s nosem sání. Takže minimálně mušek, ty fitry byly plný.

takze z te tve puvodni recenze tri motorek s K&N filtrem nam zbyly tri motorky v buhvijakem stavu, ve kterych se vrtal buhvikdo buhvijak a ty ses to pak snazil dat dohromady ... ale moje tvrzeni o funkcnosti nahrady origo filtru K&N filtrem do airboxu urcenym jako prima nahrada pro danou motorku/auto spociva v tom, ze vezmu motorku v origo stavu s origo vyfukama, origo sanim a jenom vymenim papirovou nebo molitanovou vlozku za K&N. Delal jsem to mockrat na vsech moznych motorkach a autech a nestalo se mi, ze by byl jakykoli problem.

Pricemz UZ netvrdim (po Stevove osvete), ze neexistuje motorka nebo auto, kde to fungovat nebude - akorat jsem to zatim nevidel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R JR1981 17 14.6.2023 v 20:47 kokoška.
Ztráta klíče Aprilia rsv 1000 R Aprilia RSV 1000 R DeHi 3 20.5.2023 v 16:11 DeHi
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Tuono 2009 chcípá Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV... Michal.R6 4 12.6.2021 v 13:05 Michal.R6


TOPlist