Chci rozměry cca 2 x 1 metr, nebržděný, sklopný, s odnímatelným čelem a s co největším počtem kotvících bodů. V hobbymarketech se dají takové vozíky sehnat něco přes desítku, většinou mají nosnost něco málo přes 600 kg.
Máte někdo zkušenost s těmahle levnejma vozíkama? Stačí to na takový to domácí žvýkání? Kde případně jsou slabá místa? Viděl jsem že si lze třeba přiobjednat za pár tisícovek zesílení nápravy a tím i zvýšení nosnosti a snad i blbuvzdornosti. Má to smysl?
Za každou radu k tématu děkuji. Nesmysly mimo věc mažu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
Už si to přesně nepamatuju ale je potřeba udělat profi výkresy, na zakladě těch ti technici na úřadě bud povolí nebo zamítnou stavbu, pak s hotovym vozíkem na stk a pak zas na úřad pro čísla, všude chcou prachy a né málo
Takže sem radši sehnal rozpadlý vozík domácí výroby vyroben někdy před 30ti lety kde v tp není o nápravě ani zmínka takže sem si vyrobil za pár korun i tu.
Everts72 píše: Carcharot> Dost sem to před stavbou svého vozíku zjištoval a teoreticky to pořád jde, jen je to komplikovanější. Náprava musí být originál takže si na minimalně 4 litrech, plus práce, materiál, ale hlavně pak to papírování a si na ceně těch agadosů.
Už si to přesně nepamatuju ale je potřeba udělat profi výkresy, na zakladě těch ti technici na úřadě bud povolí nebo zamítnou stavbu, pak s hotovym vozíkem na stk a pak zas na úřad pro čísla, všude chcou prachy a né málo
Takže sem radši sehnal rozpadlý vozík domácí výroby vyroben někdy před 30ti lety kde v tp není o nápravě ani zmínka takže sem si vyrobil za pár korun i tu.
Takže pokud bych se do toho chtěl pustit, musím koupit buď vrak a předělat nebo koupit nápravu a od někoho plány. Hmm... Zámečnická problém není s železem si obstojně rozumím, ale asi se to fakt v případě klasiky nevyplatí... No budu číhat v záloze, třeba nějakej použitelnej objevím. Jinak dík za radu