bmw_r1300gs_cartec





Téma: Výběr přívěsného vozíku
 
28.5.2015 v 12:45
Výhledově potřebuju pořídit přívěs na vožení velké sekačky na trávu a stavebního materiálu kolem rekonstrukce domu. Díval jsem se i na bazarový, páč novej nutně nepotřebuju, ale ceny jetých mi přišly jen o málo nižší než ceny nových, takže asi spíš novej.
Chci rozměry cca 2 x 1 metr, nebržděný, sklopný, s odnímatelným čelem a s co největším počtem kotvících bodů. V hobbymarketech se dají takové vozíky sehnat něco přes desítku, většinou mají nosnost něco málo přes 600 kg.
Máte někdo zkušenost s těmahle levnejma vozíkama? Stačí to na takový to domácí žvýkání? Kde případně jsou slabá místa? Viděl jsem že si lze třeba přiobjednat za pár tisícovek zesílení nápravy a tím i zvýšení nosnosti a snad i blbuvzdornosti. Má to smysl?
Za každou radu k tématu děkuji. Nesmysly mimo věc mažu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku

8.6.2015 v 21:08 | Nahoru | #1
Carcharot> Dost sem to před stavbou svého vozíku zjištoval a teoreticky to pořád jde, jen je to komplikovanější. Náprava musí být originál takže si na minimalně 4 litrech, plus práce, materiál, ale hlavně pak to papírování a si na ceně těch agadosů.

Už si to přesně nepamatuju ale je potřeba udělat profi výkresy, na zakladě těch ti technici na úřadě bud povolí nebo zamítnou stavbu, pak s hotovym vozíkem na stk a pak zas na úřad pro čísla, všude chcou prachy a né málo

Takže sem radši sehnal rozpadlý vozík domácí výroby vyroben někdy před 30ti lety kde v tp není o nápravě ani zmínka takže sem si vyrobil za pár korun i tu.

(reakce na) Výběr přívěsného vozíku

8.6.2015 v 21:31 | Nahoru | #2

Everts72 píše: Carcharot> Dost sem to před stavbou svého vozíku zjištoval a teoreticky to pořád jde, jen je to komplikovanější. Náprava musí být originál takže si na minimalně 4 litrech, plus práce, materiál, ale hlavně pak to papírování a si na ceně těch agadosů.

Už si to přesně nepamatuju ale je potřeba udělat profi výkresy, na zakladě těch ti technici na úřadě bud povolí nebo zamítnou stavbu, pak s hotovym vozíkem na stk a pak zas na úřad pro čísla, všude chcou prachy a né málo

Takže sem radši sehnal rozpadlý vozík domácí výroby vyroben někdy před 30ti lety kde v tp není o nápravě ani zmínka takže sem si vyrobil za pár korun i tu.


Takže pokud bych se do toho chtěl pustit, musím koupit buď vrak a předělat nebo koupit nápravu a od někoho plány. Hmm... Zámečnická problém není s železem si obstojně rozumím, ale asi se to fakt v případě klasiky nevyplatí... No budu číhat v záloze, třeba nějakej použitelnej objevím. Jinak dík za radu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist