globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!
20.5.2015 v 15:52
Čaute lidi,

Menší problém s Cagivou Mitem Evo 125 (2T) R.V.2003

Takže pod mé pazoury se mi dostalo MITO s tím, že nejede ale problém…

SVÍČKA JISKRU HÁZÍ, BENZÍN POD SVÍČKOU JE ale NECHYTNE!

mám napojenou další baterií z auta přes startovací kabely, abych zvýšil startovací proud, svíčka je nová, karburátor několikrát čištěn, nastaven odtrh svíčky, stříkání éteru do sání, dávat pod svíčku ještě beznín, ladění předstihu zapalování, výměna zapalovací cívky za jinou, při startování jsem zacpával i vstup k difuzoru jestli mi to někde nesaje falešnej vzduch. Svíčky jsem měnil za FUNGL novou, starou je to jedno bezezměny, dokonce jsem jí nahříval do žhava, benzín novej, motorku jsem zkoušel i roztlačovat, kontroloval jsem klínek na zapalování a OK.

Otázka… přes to že tam benzín teče, jiskru hází jako svině nejede, měřil jsem kompresy a přijde mi hrozně malá 2,5baru! Do spalovacího prostoru jsem zkusil stříknout i trochu oleje abych to dotěsnil a malinko zvýšil kompresy, ale stejnak nenastartovala. Jediný co od první chvíle dělá je, že občas střelí z vejfuku a při startování jde z vejfuku kouř, jinak ani hovno… Komprese se mi nezdá, ale než se pustím do veětších akcí, rád bych zjistil jestli někdo nemá další nápad.

Historie: motorka byla koupená jako nepojízdá s tím že majitel jel a najednou to párkrát střelilo a stál.

Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 16:01 | Nahoru | #1
Klúč priamo na kluku a skúšať rukou točiť motor a hned bude jasné či tam je kompresia.
Inak tolko čo sa s tým už serieš si mohol mať dávno zhodenú hlavu a videl by si či tam je problém

Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 16:34 | Nahoru | #2
Zadřeno nebo tak něco. Sundej hlavu a hned budeš vědět ;)

1 reakcí na tento příspěvek Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 16:36 | Nahoru | #3
tam musí být alespon 8 atm jinak ti to nechytne. píst a nicasil

Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 16:37 | Nahoru | #4
Čekal jsem ,,zadřeno" ale kurňa když se mi motor točí... :D i na lehce lízlou motorku by to muselo jít nastartovat...

(reakce na) Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 16:38 | Nahoru | #5

ja1 píše: tam musí být alespon 8 atm jinak ti to nechytne. píst a nicasil



Taky jsem si řikal že tam je nějak málo :) i když kdo ví mno :)

1 reakcí na tento příspěvek Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 18:22 | Nahoru | #6
Po vic jak 20 let zkusenostrch s 2T a merenim komprese: Naplno otevreny plyn a zatocit. Pokud je pod 5Bar tak je motor kaput a prakticky nenatocis. Pres 8 leze malokdy i u dobre zajetyho motoru.
Takze jak tu pisou kolegove, sundat palici, prip;i valec a zjistit pricinu.

1 reakcí na tento příspěvek Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 19:32 | Nahoru | #7
Ono to nemusí byť zadreté akože zakusnuté, kludne môže byť podpálený piest, lepšie povedané doslova na nom chýba kus hliníku a kompresia uteká do kanála

Mna by dnes do 2T nedostal nikto, to musí mať človek riadnu rezervu bokom. Ty urob to isté, opraviť a predať dokedy to ide

Naposledy editováno 20.05.2015 19:35:41

(reakce na) Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 20:11 | Nahoru | #8
sered> Tlak je samozřejmě měřen tak jak píšeš PLNEJ PLYN sitič otevřen a měříme... naměřeno 2,5atm Mno asi na to dojde třeba se připekly kroužky a už to není to co by mělo :)

(reakce na) Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 20:15 | Nahoru | #9
Ivan-K> Píst propálenej není, co se otvorem na svíčku týče vypadá to že ne... a že by se kanál propálil na boku? Jak? to je blbost... chápal bych zavírání hranou pístu (měl jsme tu čest) ale přefuk propálenej? to asi né... Ikdyž uvidim, asi na to přijde sundám a budu moudřejší

1 reakcí na tento příspěvek Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

20.5.2015 v 23:59 | Nahoru | #10
Hele Davide jak sem měl tenkrátto CR jak sme spolu byli na dráze tak u něj se mi stalo že se mi ladně přidřel píst z jedný strany a podržel mi pístní kroužky. Komprese ač bych to nečekal nějaká byla (tak je to 2 takt kde to není takový jak u 4taktního motoru) a motorka taky chytnout nechtěla,jak kolegové radí sundat hlavu a nejlíp i stáhnout válec,na Raptoru sem to dělal a času ti to moc nezabere,podle toho všeho co s tim bejt nemůže by to tohle zranění válce bejt mohlo Kdy seš doma že bych se přijel podívat ?

Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

21.5.2015 v 09:32 | Nahoru | #11
Co takhle gufero na klíče nejspíš pod zapalkem

Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

21.5.2015 v 09:33 | Nahoru | #12
Klice

(reakce na) Cagiva MITO benzín, jiskra ALE nejede!

21.5.2015 v 18:14 | Nahoru | #13
Sered > včera mi to nedalo, zavolal jsem kamarádovi a má RS po go vršku najeto 1000km, a kompresiometrem naměřil 6barů
irmscher1000 > To jsem si taky říkal, ale to by mi aspoň nastartovalo když jsem zacpal dlaní karburátor, nebo stříkal ÉTHER
Freedomák> mirďo přijde na sundání hlavy, jinak stavit se můžeš spíš k večeru :) Od pondělí do pátku chodím do práce na 10kty a o víkendu soboty neděle chodím do druhé práce taky na desítky a po nocích opravuju doma motorky a auta... takže čas spíš na večír mno ... rád tě uvidim, a né že mi před barákem zase uděláš čáry z odjezdu :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO mito7 6 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288


TOPlist