bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha R1 2000 problem
19.5.2015 v 09:43
zdravim vsetkych.dostala sa mi do ruk na opravu Yamaha R1 s tým že motorka velmi zle startuje.nedrži alebo naopak ma velky volnobeh,zle ide vo vsetkych režimoch.nasledne som vybral karburatory z motorky.rozhodil do srobky,vsetko vycistil,poskladal.vsetko tam bolo v poriadku a bez nejakych vacsich necistot.po montaži motorka nastartovala bez problemov na sytic.urobil som synchro,nastavil otacky,motorka perfektne vrcala na volnobeh,reagovala na plyn.potom som ju zhasol a pri dalsom pokuse nenastartovala.motor toci o život a nechyta.nepomaha,pristreknutie benzinu do karbcov,ani startovaci sprej,ani sytic......po polhodine statia chyti na par otoceni kluky a zase normalny volnobeh.po zhasnuti sa problem opakuje.polhodinove trapenie a motor nechyta.procedura so startovacim sprejom a benmzinom nepomaha.demontaž sviecok,sviecky vsetky hadžu iskru,napriek tomu vymena za druhu sadu.to iste.motor po vychladnuti znova bezproblemu chyta.z odvetrania kluky ide prud stiplaveho bieleho dymu,vymena noveho oleja s podozrenim na benzin v oleji.problem so startom pretrvava.niekolkokrat opatovna demontaž a rozborka karbcov,kontrola privery,kontrola TPS snimaca,vymena sviecok.stale rovnake.studena na brnk.tepla nechyti vobec alebo len s plnym plynom aj to tak po minute tocenia.rovnake priznaky s vzduchovym filtrom aj bez neho.za jazdy velmi tažky rozbeh,motor sa do 3000 otacok priserne dusi jazda trhava,cez spojku vybehnu otacky na 3000 a motorka ide na plny vykon perfekne.taha ako splasena.neskor drži volnobeh.ale ked sa vypne.najbližsiu polhodinu su akekolvek sposoby o nahodenie motora zbytocne.motorka ma origo vsetky trysky,membrany su v pohode,palivove cerpadlo funkcne.3 sady sviecok a stale rovnake.z odvetrania ide dost neprijemny a silny prud vyparov a pri zapojeni hadice do airboxu to motoru zjavne skodi.neviem si už rady,ci je ten motor taky vybehany a bez kompresie že dava z odvetrania taky tlak vzduchu,a nevie si nasat zmes na start....ale zase studena chyti na brnk na sytic.nenapada vas nieco.dakujem
Předchozí
1 2
Následující

Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 10:58 | Nahoru | #1
Merils kompresi?

Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 11:04 | Nahoru | #2
to este nie.pretože mlady pan sa na každy ukon pýta kolko to bude stat a ci je chyba v tom.ako to mam vediet kým to neskontrolujem.mam to v plane samozrejme.ak do toho bude chciet ist on

Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 12:01 | Nahoru | #3
Tak pak napis jak to dopadlo

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 12:53 | Nahoru | #4
teraz som bol po sadu na meranie kompresie.takže hned po praci sa na to vrhnem za studena aj za tepla .to by ma važne zaujimalo kde je pes zakopany.pretože majitel to už s týmito priznakmi kupil.takže od neho mam hovno informacie

(reakce na) Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 13:18 | Nahoru | #5
Bílý dým? Těsnění pod hlavou a jde voda do spalovacího prostoru.

Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 13:37 | Nahoru | #6
kdysi jsem se setkal s podobnym problemem kdy majitel odstranoval zapecene krouzky tetrachlorem motor si delal co chtel chytal nechytal jel nejel ale hlavne coudil husty bily dym ze za autem nebylo videt a vsechny kolem palily oci ....

Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 13:43 | Nahoru | #7
ten dym z odvetrania neni z vody.vody je stale rovnako.neubuda,nevyhadzuje ju,tie plyny nesmrdia chladivom.ma farbu približne ako cigaretovy dym.a ked s tým vrcim polhodinu v garaži s odpojenou hadicou z airboxu tak je v garaži ako v nafajcenom pajzli hmla,z vyfuku nejde dym absolutne žiadny

Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 14:25 | Nahoru | #8
Nechci tě strašit, ale vypadá to na popraskané vložky válců ..u těchto ročníků častá vada.

Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 14:27 | Nahoru | #9
mna strasit nebudes.motorka neni moja.ja potrebujem len odhalit zavadu.to je casto vacsi problem ako samotne odstranenie

Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 15:09 | Nahoru | #10
To sem se bál říct vložky či propaleny pust

Yamaha R1 2000 problem

19.5.2015 v 19:54 | Nahoru | #11
No ja svoju skusenost. Kupili sme v zime R1 1999 ako okruhovku. Bol velmi velky problem ju nasrartovat az sme ju nastartovali cez startovacie kable z auta. Bolo tam prerabane nastavovanie sytica na riadidlach a bolo to tak dost divoko. Nikdy som nevedel ci je sytic uplne zavrety alebo otvoreny. Moto aj ked uz bezala tak zas do tych 3tis poskakovala nechcela ist. Potom isla paradne. Raz som sa nas al a ten bazmek na ovladanie sytica rozobral a skusil som lanko vytiahnit uplne len tak a nastartovat. No problem motor hned chytol. Tak isto som potom lanko uplne zatlacil a moto funguje normalne aj do troch tis. Mozno to nema nic s tvojim problemom ale len moja skusenost

Yamaha R1 2000 problem

20.5.2015 v 09:21 | Nahoru | #12
takže vcera som meral kompresiu motora za studena:tlaky vysli v poradi 1-4 valec:Bar 9,9,10,9.nasledne za tepla:Bar 8,7,7,9.v manuale je napisanestandard 14,5 Bar,minimum 13,5 Bar.takže ten motor nema ani polovicnu kompresiu.takže tu mame dovod preco to teple nestartuje ani boha.ptazka teraz znie ci su poskodene vložky valcov alebo len nikto nikdy nenastavoval ventily a su stale pootvorene

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 2000 problem

20.5.2015 v 11:35 | Nahoru | #13
Pozriet ventily pre teba nie je az taky problem, nie? Uz ked si sa s tym az tolko natrapil... Mam pocit, ze to nebude len ventilmi, ale kludne bude dofajcena hlava pripadne vlozky. Kazdopadne chalan je asi rad, ako ju vyhodne kupil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha R1 2000 problem

20.5.2015 v 11:59 | Nahoru | #14
Na popraskané vložky trpěky R6, ne R1, pokud vím.

Ale ty tlaky jsou hodně zvláštní. Za studena vyšší než za tepla? Bývá to naopak. Nejsou malé ventilové vůle? A nezapomněl jsi při měření držet plyn naplno? Dost lidem se to stává a pak jim vyjdou divná čísla.

(reakce na) Yamaha R1 2000 problem

20.5.2015 v 12:57 | Nahoru | #15
1100Virago> ta masina prave studena chyti na cvrk.ale ako sa ohreje už zle drži vonobeh a ked zhasne ani za boha nejde natocit.preto som meral tlaky aj za studena aj za tepla.a rozdiel je evidentny.mam za to že u tepleho motora ma byt tlak vyssi,ale je aspon teoreticky možne že su tam tak male ventilove vole že to nedoviera a za tepla sa tie vcentily este natolko roztiahnu že je vola este mensia.bol som prave po kameru a skusim ju cez dieru po sviecke strcit dnu.snad tam na valcoch nieco uvidim.,ak nie.nasleduje rozborka vika a premeranie.nechce sa mi zatial hned zhadzovat hlavu.preto nazriem dnu,a nasleduje kontrola ventilov.stale je to menej prace ako hned vyberat hlavu.a nie,nezabudol som mat plne otvoreny plyn

Naposledy editováno 20.05.2015 12:58:32

Yamaha R1 2000 problem

20.5.2015 v 12:59 | Nahoru | #16
na vložky trpeli aj R1 aj R6

Yamaha R1 2000 problem

20.5.2015 v 18:08 | Nahoru | #17
Myslim že se klidně mohlo stát že někdo seštoloval vůle a moc se mu to zrovna nepovedlo

Yamaha R1 2000 problem

20.5.2015 v 20:26 | Nahoru | #18
Jak psal pacik1, trpěla na to i stará R1. Po 60 -70 tis vložky KO. Klasické příznaky: dým z přepadu kliky, špatné starty a spodek. V otáčkách to jelo normálně. . Ideálně sehnat hezký vršek motoru a přeskládat.

P.S Kdyby to byly náaaaaahodou ty ventily, bude to docela výhra

Naposledy editováno 20.05.2015 20:28:57

Yamaha R1 2000 problem

21.5.2015 v 07:55 | Nahoru | #19
takže mame tu zaver..rozhodil som to a vsetky 4 vložky su prasknute.takže pan majitel sa može s motorom rozlucit.takže žiadne prekvapenie sa nekonalo.iba realita vacsiny týchto motorov

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 2000 problem

23.6.2015 v 08:59 | Nahoru | #20
takže zhruba po mesiaci je problem snad vyrieseny.motor som rozhodil a nasiel firmu ktora zvladla odvrtat vložky a nalisovat nove ocelove/liatinove/ a spravit vybrus.ostatok motora bol ok,vratane kružkov.....vcera som ten motor natocil a vyzera to byt vsetko ok.teraz dame tomu jemny zabeh par km a uvidi sa.ale motorka teraz startuje studena aj tepla na cvrnknutie.praca tej firmy vysla na 200 eur-odvrtanie,vyroba novych vložiek,nalisovanie a vybrus

(reakce na) Yamaha R1 2000 problem

23.6.2015 v 13:14 | Nahoru | #21
pacik1> tak to je spicka!

(reakce na) Yamaha R1 2000 problem

23.6.2015 v 17:23 | Nahoru | #22

pacik1 píše: takže zhruba po mesiaci je problem snad vyrieseny.motor som rozhodil a nasiel firmu ktora zvladla odvrtat vložky a nalisovat nove ocelove/liatinove/ a spravit vybrus.ostatok motora bol ok,vratane kružkov.....vcera som ten motor natocil a vyzera to byt vsetko ok.teraz dame tomu jemny zabeh par km a uvidi sa.ale motorka teraz startuje studena aj tepla na cvrnknutie.praca tej firmy vysla na 200 eur-odvrtanie,vyroba novych vložiek,nalisovanie a vybrus



akej firme si to dal robit?

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 2000 problem

24.6.2015 v 10:11 | Nahoru | #23
robila to jedna firma v Lučenci.ked tak,pohladam na nu cislo

(reakce na) Yamaha R1 2000 problem

28.6.2015 v 11:24 | Nahoru | #24
pacik1> budem ti povdacny za tuto info.... zrejme budem riesit to iste uz mam cez 64000 km a zacal mi grcat olej z airboxu na cizmu

Yamaha R1 2000 problem

29.6.2015 v 10:40 | Nahoru | #25
aj tu už bol airbox plny oleja.a hlavne z odvetrania motora do airboxu to hodne ale hooodneee tlakovalo.my sme skusali cokolvek ale až meranie kompresie nam ukazalo že ten motor nema ani polovicne tlaky.to cislo zoženiem.ma ho totiž majitel.ten si to tam bol zaniest aj zobrat.ja som mu len motor rozobral,zložil a oživil.zistim,napisem

Yamaha R1 2000 problem

27.8.2015 v 20:38 | Nahoru | #26
Vypozoroval jsem horsi starty za tepla a na volnobeh trochu cadi z odvetravani do airboxu, takze se pomalu zacinam divat po reseni. najeto 50tis
Holatko z mor. krumlova spocital cenu za vsechny valce na 12500,-
Ma jeste nekdo zkusenosti s prevlozkovanim??

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 2000 problem

4.9.2015 v 00:06 | Nahoru | #27
ahoj všem potrebuju poradit mam r1 r.v 98 a vždy po startu mi otačkomer vyleti na 8000 a zas padne dolu za tepla už ukazuje normalně dik

(reakce na) Yamaha R1 2000 problem

5.9.2015 v 06:52 | Nahoru | #28
pithbull> to bude nejaka chyba, co ti ukazuje diagnostika pomoci otackomeru

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha R1 2000 problem

6.9.2015 v 20:22 | Nahoru | #29
dneska jsem zjistil že mi to prebiji nad 18v takze asi regulator to by mohla byt ta chyba ale nevim kde zjistit chybove kody dle otačkoměru

(reakce na) Yamaha R1 2000 problem

6.9.2015 v 21:39 | Nahoru | #30
pithbull> tusim, ze je na to nejakej manual.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist