globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 25kw ve velkém o malém TP - dovoz
8.4.2015 v 19:17
Čaute chlapi,
chci se zeptat na jednu věc.
Koupil jsem Horneta, který má v malém a velkém TP zapsán POUZE výkon 25kw - nikde žádná zmínka o škrcení nebo něco takového. Zápis je v obout TP a moto skutečně je škrcené, jedná se ale o dovoz a tak nevím, zda je to přepsáno a škrceno až u nás ale to by asi byla zmínka o původním výkonu a škrcení, ne?
Řeším to, protože mám pouze A2 sk. Každopádně je hornet škrcený přesně podle papírů, můžu tohle řídit s A2? Četl jsem tu snad všechno na tohle téma ale nenašel jsem jak je to když je moto opravdu škrcené a 25kw je ve velkém TP v hlavní kolonce kde je výkon, to znamená žádných 70kw a podobně POUZE 25.
Budu rád za každou radu!!

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:27 | Nahoru | #1
nebo si mám nechat dát nějakou škrtící sadu 35kw a fouknout to do TP? I když mam v TP 25kw?

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:28 | Nahoru | #2
Tak to jsi asi úplně všechno neprošel, jelikož to v tom odkazu najdeš

Když není v TP uveden původní výkon, tak by to s A2 neměl být problém

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:28 | Nahoru | #3
pokud je to dovoz, pak v původním byl napsán výkon 25 kw a jen se to opsalo. Víc netřeba

1 reakcí na tento příspěvek 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:28 | Nahoru | #4
proč bys nemohl řídit motocykl s 25kw?? můžeš řídit do 35 kw.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:30 | Nahoru | #5

ja1 píše: proč bys nemohl řídit motocykl s 25kw?? můžeš řídit do 35 kw.



Většina motorek má ve velkym TP uvedeno z jakýho výkonu byla seškrcena a u těchto motorek už to odporuje novému zákonu, protože drtivá většina 25kW mašin byla seškrcená z více než 50kW - to už s ŘP sk. A2 řídit nesmí

E: doplnění

Naposledy editováno 08.04.2015 19:31:31

1 reakcí na tento příspěvek 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:35 | Nahoru | #6
Jasně, chápu jak je to nově u A2, v TP opravdu není ani zmínka o původním výkonu proto se ptám zdejších zkušených uživatelů, protože jezdím už nějaký pátek a Horneta jsem koupil teď a rád bych pojezdil bez problémů, proto ty otázky. Nevěděl jsem právě, když tam není zmínka o původním výkonu zda těch 25kw řídit můžu, protože jak někdo píše, 35kw sice řídit můžu vlastně i 25 ale ne z moto která původně měla víc než 2x tolik o to mi jde.

(reakce na) 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:38 | Nahoru | #7
PaPel> ono to jsou všechno stejně spíš jen spekulace a každej na to nahlíží trochu jinak - v současnosti se za "obecně uznávané" bere to, co jsem psal Pokud je v TP 25kW a není tam údaj o škrcení ani původním výkonu, tak by s tím neměl být problém - kor když to seškrcené skutečně máš Zákon Ti přece neukládá takovou věc zjišťovat - v papírech máš potřebnej výkon - můžeš jezdit

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:40 | Nahoru | #8
Tedy pokud je ve TP POUZE 25kw s A2 sk lze řidit a nemít problémy? Děkuju.
Jinak ohledně škrcení, když to má ve velkým TP 25 a je to dovoz jakým způsobem to bude asi škrceno? Jedná se o cb600f typ PC34 s karburátory, mělo by to být asi jen škrcené nějakou restrikcí, je to tak? Pochybuju že u tak staré vrány s karbeci bude něco řešit ŘJ, nebo se pletu? budu rád za každou radu, jedná se mi v další řadě o to, že si za nedlouho hodlám udělat A neomezené a tak bych rád horneta otevřel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:43 | Nahoru | #9

sharkis píše: Většina motorek má ve velkym TP uvedeno z jakýho výkonu byla seškrcena a u těchto motorek už to odporuje novému zákonu, protože drtivá většina 25kW mašin byla seškrcená z více než 50kW - to už s ŘP sk. A2 řídit nesmí

E: doplnění


já umím číst.. píše že má 25 kw . seškrcená nebyla.

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:43 | Nahoru | #10
Jasně, já právě myslel když se pořád mění znění zákonů novel atd jestli je nějaká odborná definice nebo přímo číslo sbírky něco čím se člověk může bránit, když se prostě policii nebo někomu kdo si to může dovolit bude do mě poštět že na to nemám papíry tak bych chtěl být krytý.
Děkuju mnohokrát za rady každému kdo přispěl do mlýna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:46 | Nahoru | #11

ja1 píše: já umím číst.. píše že má 25 kw . seškrcená nebyla.



Pochopil jsem to tak, že to myslíš obecně No a obecně to takhle jednoduše prostě říct nelze V jeho případě je to samozřejmě ok

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 19:46 | Nahoru | #12
Jinak jednalo se mi taky o to spojení s dovozem, víte jak to je kdo tahá pořád z venku mašinky nebo auta má už známé na úřadě a jestli nedošlo k tomu ,,ty Franto hoď mi tam 25kw ať se to líp prodá" Franta to sice zapíše ale jak já k tomu příjdu trochu mě zasuklidňuje že to škrcený opravdu je. do druhé půli otáčkoměru se tomu nechce, max rychlost cca 150km/h což přeedpokládám hornet zvládne jistě víc

(reakce na) 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 20:09 | Nahoru | #13

sharkis píše: Pochopil jsem to tak, že to myslíš obecně No a obecně to takhle jednoduše prostě říct nelze V jeho případě je to samozřejmě ok


vím ,četl jsem 2x. podruhé s brýlemi

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 20:11 | Nahoru | #14
Dobrá chlapi, díky za rady. Teď jen vyřešit, proč mi budík teploty ukazuje pouze po první čárku i když je motor včetně vody zahřátý a je to nevíte, jestli má hornet 2001 nějaké čidlo teploty kapaliny?

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 20:22 | Nahoru | #15
když nevím tak kouknu na parts depot a neotravuji

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 20:27 | Nahoru | #16
je zahřatý asi jen na prvni čárku... běžná teplota je okolo 100 stupnů a ve 104 spíná ventilátor. jestli nesepnul,nemel teplotu

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 20:39 | Nahoru | #17
No ale co když nemůžu podle budíku te provozní teploty dosáhnout ani za jízdy?? Tedy podle budíku, chladič je horký, ventilárot zatím nesepnul.

1 reakcí na tento příspěvek 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 20:40 | Nahoru | #18
parts depot je sice ok ale kromě rozboru motoru mi nic nenabídne nechápu proč se neohřeje co_ura jedna

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 20:55 | Nahoru | #19
začal bych tím že změřím teplotu motoru teploměrem. bojler nebo udírna bývá tímto opatřena

(reakce na) 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 21:06 | Nahoru | #20
PaPel> Právě za jízdy chladič nabírá vzduch a chladí kapalinu, která skrz něj cirkuluje. V téhle zimě se to prostě chladí dobře. Studená kapalina chladí motor, takže by rozhodně neměla vařit. Počkej v létě. Při popojíždění městem ti bude větrák hučet pořád, protože chladič sám to náporem vzduchu nebude stíhat. Nech ji upocenou po projížďce chvíli stát nastartovanou a za chvilku by měl spustit (funguje i v dnešních teplotách).

Pokud se ti nebude točit větrák i v teplejším počasí, tak už je třeba to řešit. Mě se třeba nějakým způsobem dostal kus klacku mezi chladič a větrák. Vůbec netuším jak. Pak může bejt v prdeli čidlo (vlevo na chladiči, taková přípojka, ze který jde kabel), nebo termostat (hadice z chladiče končí kolenem, za kolenem je termostat). Čidlo se nechá proměřit, jestli dává a termostat by holt musel ven do horký vody a sledovat, jestli otevře. Ale to jsou fakt krajní meze, takže zatím zachovej paniku.

Hlavní je teplota oleje, protože ten má při provozní teplotě ideální vlastnosti, proto se to má ohřívat. Stačí nechat studenou motorku chvíli brblat, jít se třeba dooblíknout, vytlačit ji ven a pak pro jistotu prvních pár kiláků (2-3) jet trochu s klidem. Někdo jezdí opatrně už hned po studeným startu, což je prý ideální způsob zahřívání, ale rozhodně ne tam vrazit jedna a hned plnej kotel. Jestli jsi takovej ten sledovač všeho, tak si kup víčko s teploměrem, ať máš co sledovat.

Naposledy editováno 08.04.2015 21:09:32

1 reakcí na tento příspěvek 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 23:30 | Nahoru | #21
Zrušil bych tyhle omezený řidičáky a je po starostech.....

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

9.4.2015 v 07:36 | Nahoru | #22
bych zrušil řidičáky obecně

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

9.4.2015 v 12:53 | Nahoru | #23
Uplně v klidu to můžeš řídit, já mám Kawu která má taky 25KW v TP a ve velkém ani malém TP není napsáno nic o škrcení

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

9.4.2015 v 14:59 | Nahoru | #24
Mám to taky tak, pro jistotu mám v telefonu fotku velkého TP, nikdy nevíš nebo si udělat kopii .. ale není problém

25kw ve velkém o malém TP - dovoz

9.4.2015 v 17:39 | Nahoru | #25
Super, díky za informace, jen se zeptám ještě na maličkost, kde kupujete díly na moto? Já jsem kdysi kupoval na motokrosové motorky ale už si nepamatuju ani kde na netu. Například oleje, filtry, termostat v případě potřeby nebo čidlo asi origo co?

(reakce na) 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

12.4.2015 v 10:26 | Nahoru | #26

dave-lister píše: Zrušil bych tyhle omezený řidičáky a je po starostech.....


Přesně tak... Pokud má člověk rozum, tak se na tom nezabije a akorát to ztěžuje výběr motorky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist