paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 25kw ve velkém o malém TP - dovoz
8.4.2015 v 19:17
Čaute chlapi,
chci se zeptat na jednu věc.
Koupil jsem Horneta, který má v malém a velkém TP zapsán POUZE výkon 25kw - nikde žádná zmínka o škrcení nebo něco takového. Zápis je v obout TP a moto skutečně je škrcené, jedná se ale o dovoz a tak nevím, zda je to přepsáno a škrceno až u nás ale to by asi byla zmínka o původním výkonu a škrcení, ne?
Řeším to, protože mám pouze A2 sk. Každopádně je hornet škrcený přesně podle papírů, můžu tohle řídit s A2? Četl jsem tu snad všechno na tohle téma ale nenašel jsem jak je to když je moto opravdu škrcené a 25kw je ve velkém TP v hlavní kolonce kde je výkon, to znamená žádných 70kw a podobně POUZE 25.
Budu rád za každou radu!!

1 reakcí na tento příspěvek 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 20:40 | Nahoru | #1
parts depot je sice ok ale kromě rozboru motoru mi nic nenabídne nechápu proč se neohřeje co_ura jedna

(reakce na) 25kw ve velkém o malém TP - dovoz

8.4.2015 v 21:06 | Nahoru | #2
PaPel> Právě za jízdy chladič nabírá vzduch a chladí kapalinu, která skrz něj cirkuluje. V téhle zimě se to prostě chladí dobře. Studená kapalina chladí motor, takže by rozhodně neměla vařit. Počkej v létě. Při popojíždění městem ti bude větrák hučet pořád, protože chladič sám to náporem vzduchu nebude stíhat. Nech ji upocenou po projížďce chvíli stát nastartovanou a za chvilku by měl spustit (funguje i v dnešních teplotách).

Pokud se ti nebude točit větrák i v teplejším počasí, tak už je třeba to řešit. Mě se třeba nějakým způsobem dostal kus klacku mezi chladič a větrák. Vůbec netuším jak. Pak může bejt v prdeli čidlo (vlevo na chladiči, taková přípojka, ze který jde kabel), nebo termostat (hadice z chladiče končí kolenem, za kolenem je termostat). Čidlo se nechá proměřit, jestli dává a termostat by holt musel ven do horký vody a sledovat, jestli otevře. Ale to jsou fakt krajní meze, takže zatím zachovej paniku.

Hlavní je teplota oleje, protože ten má při provozní teplotě ideální vlastnosti, proto se to má ohřívat. Stačí nechat studenou motorku chvíli brblat, jít se třeba dooblíknout, vytlačit ji ven a pak pro jistotu prvních pár kiláků (2-3) jet trochu s klidem. Někdo jezdí opatrně už hned po studeným startu, což je prý ideální způsob zahřívání, ale rozhodně ne tam vrazit jedna a hned plnej kotel. Jestli jsi takovej ten sledovač všeho, tak si kup víčko s teploměrem, ať máš co sledovat.

Naposledy editováno 08.04.2015 21:09:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rady Honda CB 600F Hornet hanac 3 Včera v 17:45 Fueltank
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet Cula2 2 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal


TOPlist