paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kufry/topcase/tankvak pro FJR ?
9.7.2007 v 08:46
Dobre dopoledne preji,

- mam FJR 2002 a bohuzel jsem koupil bez kufru :(. Chci se zeptat na Vase zkusenosti s neoriginalnimi/origo kufry, mate nekdo Givi, Kappu ap. ? Jak se to chova pri vyssich rychlostech ? Jak druhy drzak, zamykani, cena, kde koupit, ocenim vsechny rady/tipy :) ?

- jde nekde za 'rozumnejsi' cenu sehnat origo kufry ne 14tis/jeden ? Nepotrebuji nove :), btw. jak je to se zamky, meli by se dodavat k FJR nebo jsou s kuframa/daji se koupit ke kufrum ?

- pouzivate topcase ? Jak velky/nejky tip ?
-ma smysl tankvak kdyz mate kufry ? Chtel bych se vycestovat a toto uz batuzek nepojme :))


Predem diky za Vase napady, nazory, postrehy a pripominky, hledal jsem ve foru & na netu a moc toho na toto tema neni, vsichni maji origo :))

Diky, Zenz@

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry/topcase/tankvak pro FJR ?

20.7.2007 v 08:31 | Nahoru | #1
Ahoj, možná bych viděl řešení. Mám doma navíc origo kufr pravý lehce poškozený lak víka a nyní řeším další pojistnou událost a z ní bude navíc origo levý kufr (motorka shozena z bočního stojanu - z povinného zákonného pojištění viníka). Kufry jsou bez zámků ty jsou součástí dodávky nového motocyklu - 3 kusy. Rychlostní omezení s kufry v praxi žádné, co snese motorka a řidič, snesou kufry také. Pokud je zájem napiš, domluvíme se.
romanFJR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufry/topcase/tankvak pro FJR ?

20.7.2007 v 10:34 | Nahoru | #2
Otázka je taky kam chceš jezdit,ve dvou či sám?Já mám doma jak org. kufry tak Givi.zatím co origo kufry leží v garáži zabalené a vyjel jsem s nima akorát když byla motorka nová, tak na Givi nadám dopustit.Prostě já všechny věci do těch malých org. kufrů nenaskládám.Na výletech spím pod stanem a většinou si vezu všechny věci potřebné ke kempování.
Boční mám E 41litrů s otvíracíma bočníma víkama,i když kufr zavřu na silu a otevřu pak toto boční vičko tak pak mám přehled kde je v kufru ještě volné místo a docela i pak tam narvu hodně věcí, čímž se v podstatě uměle zvětšuje obsah kufru,navíc toto víko se dá otevřít i když je kufr na motorce a niž by vám něco vypadlo tak jako když otevřete kufr celý.Nevýhoda je pouze cena ale vzhledem k tomu co mi poskytuje za výhody tak asi jiný bych kufr dnes nebral.Top case mám E 52 maxia se zahrádkou na kterou dávám ještě 50ti litrovou mrtvou tetu.Měl jsem doma i Givi V46 který má modernější tvar ale objem rozhodl.
Nosič kufrů používám Wingrack.Výhoda je v tom že je to dost robustní nosič co něco uveze(váha mích 3 kufrů je i 60kg) a v případě prodeje motorky tento nosič sundáš dokoupíš jen novou montážní sadu za 800kč na svou novou motorku a pokračuješ dál včetně kufrů které taky nemusíš prodávat,protože budou pasovat ne ten wingrack.Navíc opticky vypadá líp jak trubkáč ale to je věc názoru.
Jízdní vlastnosti se nijak nemění. Jedu stejně jak s kuframa tak bez nich,akorát ve městě jsem trochu širší a blbě se pak dělají myšky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 FJRPEPA 20 6.5.2024 v 21:29 Pedl
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 Fitipaldi33 10 2.4.2024 v 20:58 Iceman111
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 Wolf33 20 26.3.2024 v 18:02 Wolf33
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 Wolf33 35 25.3.2024 v 13:30 assassin
Ostrov Brač [1, 2] Yamaha FJR 1300 tryk 43 18.2.2024 v 10:27 Šroubovák


TOPlist