bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: neklesají otáčky motoru
28.3.2015 v 09:17
Ahoj bajkeřii-servisáci.
žádám o radu.. U ER5 mi špatně klesaj otáčky. Prostě po puštění plynu to má tak ke 3 tisícům a na předepsaných 1200ot. to padne za nějakých 5-10 sekund. Při jízde a řazení na jiný stupeň otáčky nepadnou při puštění plynu..čím to může být?? Lanovod ok.. před týdnem to jelo normálně,pak asi při 160km/h to začlo jít na jeden válec(výměna svíce a dobrý),ale ty otáčky jsou nahoře jak jsem popisoval.. Předem dík za rady,vaše zkušenosti na co se mám zaměřit. Nerad bych to rozštěloval-hlavně to,na co nemusim sahat.. Jarda
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

28.3.2015 v 09:32 | Nahoru | #1
CHUDA SMES.

(reakce na) neklesají otáčky motoru

28.3.2015 v 11:06 | Nahoru | #2
gugo> to znamená zalepený vzduchový filtr?

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

28.3.2015 v 11:24 | Nahoru | #3
Skôr naopak. Zalepený filter = málo vzduchu = bohatá zmes.
Pozri netesnosti v saní, príruby, vákuové hadičky a podobne.
To má karburátory? Ak áno, tak by som skontroloval aj tie. Rozobrať, vyčistiť, ak to nebolo robené. Pozrieť membrány. Synchronizáciu. Možno jedna klapka ostáva otvorená viac a takto sa to divoko správa. Voľnobeh je aký? Pravidelný, pekný?
A do výfuku to nestriela?

Naposledy editováno 28.03.2015 11:25:20

(reakce na) neklesají otáčky motoru

28.3.2015 v 11:40 | Nahoru | #4
kilix> volnoběh celkem dobrý 1200 ot/min -ručička se sice klepe ,ale jen tak 50ot.toleranci.. má to 2 karburátory.. do výfuku to nestřílí.. na membrány v karbeci se koukat nechhi-to prý může vylítnout a je problém to dát spět.. dělá to i když to nastartuji-tak otáčky vyletí na 3tis. a za 5-10 sekund padnout na těch 1200. nebo když zaplynuji. na příruby jsem včera koukal-nic neviděl. hadičky jsem nezkoušel. na synchronizaci měřák nemám. divný,že se to stal při jízdě-chtěl jsem jí po 50 km projíždce -kde jsem jel spíš po silničkách vesnicema pomalu ještě protáhnout a ve 160 kilometr od domova se to stalo.

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

28.3.2015 v 11:49 | Nahoru | #5
Hoj, nezasekava se ti jehla v karbci? Můžeš tam mít naleptanej bordel, kterej ji brzdí.

neklesají otáčky motoru

28.3.2015 v 12:15 | Nahoru | #6
presne preto som mu písal, že rozobrať a vyčistiť, možno je tam dáky bordel, ktorý bráni správnej funkcií šupátka.
jarden nedáva mi logiku prečo práve by sa malo čosi stať, keď ideš rýchlo, ale ktovie. A kedy naposledy mali tie karbce nejakú údržbu?
Možno ozaj ti len nejaká podtlaková hadička pustila. Je to staršia moto, hadičky môžu byť vekom dopraskané, treba to popozerať postupne všetko a vylučovacou metódou na to prídeš
EDIT: keď ti do výfuku nestrieľa, zrejme so zmesou nebude nič (aj keď to je ťažko od oka povedať)
Zameral by som sa na to sanie, podtlak, falošný vzduch a tak.
Podobné príznaky môže byť aj ak ti ostáva visieť sytič - stačí aj kúsok. Pozri aj lanká a chod sytičového mechanizmu.

Naposledy editováno 28.03.2015 12:17:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neklesají otáčky motoru

28.3.2015 v 13:04 | Nahoru | #7
StrejdaMortymer> Ahoj, právě jsem ty karbce -hladinu zkouknul a v levém se jehlový ventil asi seká(má minimální hladinu-zkoušeno hadičkou přez odkalovací odtok-necelých 10mm).. měl jsem to rozebraný včera a fungovalo to-tak ty hadičky na podlak také zkouknu když už bude nádrž dole. dám pak vědět, zatim dík.. tu motorku jsem koupil v prosinci-najezdil jsem na ní letos tak 200km-je možné že něco spukřeleho je.. než jsem jí koupil tak prý celý rok 2014 stála. ale karbce jsem čistil už po koupi. zajímavý,že před týdnem jsem na ní ujel 130km v kuse a jela jak brus. no a ve středu tento týden se mi stalo toto. no nic,ať tu jen nepíšu-jdu na to..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neklesají otáčky motoru

28.3.2015 v 15:05 | Nahoru | #8
jarden> Hele hadičkama to podle mě nebude. Měl jsem jeden z prvních kusů ER5 co se dělalo a na to kolik let měla a kolik prasaren zažila, tak byl většinou problém v karbcích, protože je za ty leta nikdo pořádně nevyčistil ultrazvukem.
Mohla se ti stát podobná situace jako mě. U dna nádrže se mi hromadil bordel (rez, prach apod špína) z běžnyho tankování a časem se to hadičkou podtlakem nasalo do karbců, kde se ten bordel začal obalovat kolem jehly a trochu ji i přicpával (to by vysvětlovalo proč ti chcipl jeden válec). Karbce se hodily do ultrazvukovy lázně a bylo všechno zase v pohodě (ono to nestačí jen nějak vymyt vodou za čas, ten ultrazvuk dostane bordel odevšud).
Hadičky z nádrže sem čistil tak, že se vzala velka injekční stříkačka, misto jehly se tam hodila hadička a stříkal jsem skrz ně pod velkym tlakem, aby se ten bordel vyčistil všechen ven.
Jinak je to celkem blbuvzdorná motorka, stačí udělat nějak tenhle zakladni servis a zlobit už nebude

(reakce na) neklesají otáčky motoru

29.3.2015 v 19:33 | Nahoru | #9
StrejdaMortymer> asi máte pravdu ikdyž na obou hadičkách mám filtříky-ty se zdaj čisté, rozebral jsem karbece a byly tam takové krystalky-rosol z benzínu. no ale problém je i ten,že nemůžu vyladit jehlový ventil-jako by se sekal. jednou má hladinu nízkou-pomalu na dně-po druhé že to málem už teče difuzérem. připadá mi,že se vážně seká-po několikátém vypuštění a napuštění karbece je ta hladina jiná. pravý se zdá dobrý-stejný. motorku jsem složil,ale neprojel-dnes tu stále prší-tak nevim.. ale chce to ještě rozebrat a vyfytat.. k ultrazvuku přístup nikde nemám. to se koupe i s membránama?



1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

30.3.2015 v 10:56 | Nahoru | #10
kúpe sa to odstrojené, bez membrán a gumičiek. kúpe sa to v nejakom kúpeli, ktorý by mohol byť agresívny na gumu, radšej neriskovať poškodenie membrán.
A keď sa ti seká ihlový ventil, vidíš, našiel si príčinu. Ihlový ventil má naspodku taký malý čudlík, ten by mal tiež pekne pružiť. Niekedy to stačí vystriekať čističom na karbce, ale niekedy pomôže len výmena.
Plavák na tej oske má voľný a plynulý chod?

(reakce na) neklesají otáčky motoru

31.3.2015 v 10:02 | Nahoru | #11
kilix> ahoj. objednávám pro jistotu jehly karburátoru nové našel jsem je tady docela levné-není to velká položka,tak raděj neriskuji-ať je klid a na moto spoleh.. http://www.motocomp...1885&send=Odesla .. až přijdou dám je tam.. plovák na osičce je dost volný! zdá se ,že se neseká. proč-vymačkává se také? jestli ty otáčky jsou tím, zatím netuším.. počasí zaťim taky nepřeje..

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

31.3.2015 v 11:14 | Nahoru | #12
niekedy sa stane, že tá oska nie je rovná, alebo je zaplieskaná bordelom a plavák teda nemôže chodiť plynulo. Ak je plavák voľný, tak tak to má byť.

EDIT: a keď si to mal rozobraté, tak si to dúfam všetko aj prečistil nejakým čističom, áno?
trysky von, vyfúkať, vyčistiť plavákovú komoru, všetky možné kanáliky prefúknuť, prestreknúť čističom na karbce a tak. Samozrejme, najskôr odstrojiť, nestriekať tam agresívny čistič, kým nemáš vonku všetky gumené časti.
Mne ten čistič na karbce rozožral aj plastové ochranné okuliare a gumené rukavice čo som mal na rukách

Naposledy editováno 31.03.2015 11:18:08

(reakce na) neklesají otáčky motoru

31.3.2015 v 23:23 | Nahoru | #13
kilix> čistič nemám(doporučíš nějaký)-dobrá rada-že to žere plast a pryž. nebo máš zkušenosti vlitím do nádrže nějaká aditiva? čistil jsem to jen vyfoukánim. trysky venku byli. rozebírat to ještě budu-čekám na ty jehly.

neklesají otáčky motoru

1.4.2015 v 07:35 | Nahoru | #14
ja som mal tento, je to riadne veľká fľaša, myslím že na vyčistenie 2 karbcov zostane aj na 2 použitia.
Ale nikde som to neobjednával, zbehol som do prvej auto-moto-techny v dedine a mali to.


ale vravím, je to riadne agresívne, podľa smradu zrejme niečo na báze acetónu.
tie aditíva sú možno fajn, ale na karb motorke, ktorá nemala karbce čistené neznámo ako dlho, je to skôr iba placebo. A čistí to akurát svedomie majiteľa a jeho peňaženku :)

neklesají otáčky motoru

1.4.2015 v 12:38 | Nahoru | #15
mrknul bych i na svíčky. Přesně takhle se mi chovala XJ600. Svíčky opálený, zakarbonovaný prostě fuj. Jelo to celkem dobře, ale pomalu klesaly otáčky k volnoběhu. 4xNGK a jede jak mladice :D

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

11.4.2015 v 23:14 | Nahoru | #16
Zdar, mam podobny problem ... nedavno probehla v ramci udrzby na me GS500 vymena podlozek u ventilovych vuli a cistka karburatoru. Motorka se slozila a ejhle otacky po zahrati klesnou na 3000 a pak to dolu neleze a, nebo kdyz uz leze, tak jak z chlupate deky. Mechanik mi poradil kouknout na membrany karburatoru (dve pod plastovymi vicky zvrchu karburatoru). No kouk jsem a vypadaji dobre. Svicky pekne, hadice vypadaji nepriskrcene a jehly tam sly pekne tak to vypada ze to nedrhne. Plyn(lanko) se vraci pekne. Jedine co mne jeste je trapi je spojkova packa ta ma vuli jak pul prasete, ale ze by to na to melo vliv se mi moc verit nechce. Myslite ze to bude to same co jerdena na ER5 nebo neco jineho? Nejake napady co jeste zchecknout? Diky

PS: Prikladam video pro predstavu (vyfuk si obcas prdne takze mne napada jeste falesny vzduch kdesi)


Membrana sedi hezky a po vyndani a prozkoumani okem vypada slusne (jedine ze by to mohla delat i nejaka mikroskopicka direcka)




1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

12.4.2015 v 09:44 | Nahoru | #17
napíšem príspevok ako hovado a potom mi zahlási že nie som prihlásený
No, tak znova:
veď vidíš sám, že otáčky ti klesnú, keď dáš kúsok sytiča a ešte to aj bafká do výfuku.
Pri rozborke karburátorov sa stalo čosi, čo ochudobnilo zmes. Predpokladám že na jemnom sytiči to ide OK a aj voľnobeh je normálny nízky.
Keď boli kkarby vonku, robila sa potom následne aj synchronizácia?
Nepokrútilo sa skrutkou bohatosti voľnobežnej zmesi?
Pozrel by som aj či neostávajú plaváky visieť. Sú háklivé na rovnosť a čistotu osky okolo ktorej sa otáčajú. Niekedy ako diagnostika pomôže aj jemne poklepať opakom skrutkovača po plavákovej komore zvonka - tým klepnutím sa plavák uvoľní a na chvíľu to pomôže. Ako diagnostika poruchy stačí.
A samozrejme falošný vzduch skontroluj či neťahá niekde.
Noa spojka na to nemá samozrejme žiadny vplyv.
Ktovie ako dopadol Jarden s tým čistením, už sa neozval, dúfam že to prežil

(reakce na) neklesají otáčky motoru

13.4.2015 v 08:33 | Nahoru | #18
kilix> ahoj-přežil . karbce jsem tim přípravkem nečistil- po pravdě sem měl obavy to úplně odstrojit od plastu abych to složil. vyčistil jsem jen stlačeným vzduchem a co šlo vypláchl benzínem. Poštou mi přišli-nové jehly pod plovák(staré se mi zdáli vymačkané-maj pogumovanou špičku),nový jsem dal i vzduchový filtr a svíčky NGK DR9EA.. Jak radil Kilix kouknul a prostříkal jak táhla tak mechanismus sytiče v karbeci a je pravda,že levý pístek u sytiče se moc ochotně do karbece nevracel !!.. Po smontování motorka (né moc ochotně) naskočila-ale to i proto,že s tim rozebíránim byl volnoběh asi rozhozený na 3 tisících-možná jsem to zved i já jak mi šla na jeden válec.?. po zahřátí a stažení volnoběhu na 1200 ot motorka chytá normálně. Maximálku jsem nezkoušel,ale jede na dva válce-otáčky klesají ochotně na volnoběh. Ujel jsem s ni asi 60 km- víc jak 140km/h jet nezkoušel a dobrý!!
Takže čím konkrétně že chodila na jeden válec(pravda jedna svíčka byla špatná-ale proč odešla-asi víc faktorů okolo přívodu paliva dohromady) a neklesala na otáčkách to bylo netušim. Abych to schrnul -výměna svíček,vzduch.filtru,jehel plováku(aby byla správná a držela hladina v plovákové komoře),vyčištění šoupátek sytiče(aby se obě ochotně do karbce vraceli),sítek v nádrži(ty byli čisté)- A JEDE DOBŘE!!! Ještě bych potřeboval možná jen pro můj pocit zkouknout synchronizaci karburátorů-nic na to nemám a asi se do toho sám nepustim-nemám budíky,ale někdo někde popisoval jak se to dělá s hadičkama a kapalinou-moc sem to z toho ale nepobral. Třeba někdo víte??
Všem zůčasněním co se připojili k mé diskuzi moc děkuji . Ať vám to frčí a hlavně opatrně!!

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

13.4.2015 v 10:00 | Nahoru | #19
No, veď ak ti ostával sytič, tak ti sviečka preto odišla. Príliš bohatá zmes sviečku spoľahlivo zničí.
Som rád že to ide. Staré mašiny sú super v tomto, že ľahko odhalíš príčinu vo väčšine prípadov.
Čo sa týka synchronizácie, postup je jednoduchý a najmä pri dvojvalci.
Spravíš si hadičku tvaru U, naplníš kvapalinou:


a oba konce pripneš na určené otvory na sacích hrdlách.
šteluješ dokiaľ nie sú hladiny vyrovnané. Má to pár záludností - potrebuješ dosť dlhé to prívodné vedenie (~2m min by som dal), aby si minimalizoval šancu, že motor pri veľmi zlom rozladení natiahne kvapalinu do seba. A takisto asi neni odveci vymyslieť nejaký spôsob priškrtenia, aby ti to nepulzovalo ako divé.
ja keď som to robil, som použil iný systém -


Tu sa ti nestane, že motor natiahne kvapalinu. Proste keď je veľmi rozladený, tak vytiahne z jednej fľašky kvapalinu do druhej a nemá šancu ju nasať, lebo hladina nedočiahne na saciu hadičku. Pri tomto spôsobe nastavuješ dovtedy, kým kvapalina medzi fľaškami preteká. Keď prestane tiecť, je to v rovnováhe. Celkom logicky
Samozrejme, nastavovať to treba aj za voľnobehu, ale takisto aj skontrolovať pri vyšších otáčkach, či podtlak nelieta.
Ja som to raz robil doma. Jedno poobedie som vyrábal ten synchronizátor pre 4valec, pomocou zaváraninových téglov.
A nastavoval som to ďalšie poobedie a aj tak som si nebol istý či je to dobre.
Použil som najskôr mot. olej, vodu som sa bál použiť. A keď olej držal hladinu, vylial som a použil petrolej. Zas to začalo pretekať. A znova som jemne doladil. Úplne na 100% sa to nedalo, ten petrolej je naozaj ľahká kvapalina a akákoľvek nerovnováha je vysoko vysoko nad povolenou toleranciou 20mmHg. S ortuťovým stĺpcom sa to nedá porovnať samozrejme.

Noale došiel som k poznatku, že odvtedy synchro len v servise. Naozaj, ak ti nechýba ten pocit, že si si dačo spravil sám, tak odporúčam ísť do servisu. Tam to chlap spraví za 10min. A ak vie čo robí, tak ti z toho odčíta, aj či ti ventily tesnia dobre.
Ja osobne sa so synchronizáciou nebudem srať sám už nikdy.
Dlho to trvá, nie som si istý sám sebou, nemám skúsenosti a v servise to mám za chvíľku a môžem kľudne spať.

Naposledy editováno 13.04.2015 10:06:27

(reakce na) neklesají otáčky motoru

13.4.2015 v 14:50 | Nahoru | #20
adosq> Lanko sytiče nebo plynu, podle mě jsou někde překřížený a tahaj se navzájem.

(reakce na) neklesají otáčky motoru

14.4.2015 v 23:03 | Nahoru | #21
kilix> Kilix díky za rozsáhlou radu s hadičkama. Asi se budu řídit radou na konci a dám jim to seřídit do servisu-jen nějaký poblíž najít. ať také mohu klidně spát.

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

23.4.2015 v 21:04 | Nahoru | #22
lanka se vraceji pekne de to i videt, no koupil jsem nahradni karburator(je to ale asi novejsi rocnik ale vetsina je stejna), vymenil ty latexove gumy zvrchu a plastova vicka a nic nepomohlo, tak mne napadlo vymenit jeste jehly (jednu puvodni jsem mel priohlou a rovnal jsem ji). No vymenil jsem jehly za ty z novejsiho (jsou ratsi a prijdou mi tlustsi) a nechtelo to moc jet... jako jelo ale prdelo jak prase :D . Zitra to poskladam ten karbec novejsi/nahradni jak mi prisel a hodim ho misto toho mojeho(jen se bojim lanko plynu mi nejde vyndat :-/ ). Kazdopadne jedna vec mne napada jeste... jedno Tcko z ktereho jde hadice nemam zapojene, vysi... predpokladam, ze je to pro vzduch . Nasel jsem tenhle obrazek... borec ma oznacene to spodni tecko to je tusim palivo(rezerva nebo tak neco) ale to vrchni T mi vrta hlavou ... nevite jestli je to treba nekam zapojovat nekam/kam? diky





1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

23.4.2015 v 22:38 | Nahoru | #23
Vrchné T je prepad.
Spodné T je prívod paliva.
Ach, prečo ty do toho šprtáš, netuším
Nemôžeš len tak medzi sebou vymieňať karbce. Ešte sám povieš ze si menil ihly, aj keď sa ti tá nová zdá iného tvaru než tá pôvodná. A narovnával si ohnutú ihlu. A čakáš že to pôjde normálne? Toto neni pneumatický buchar, ale jemná mechanika, kde záleží na každej desatine milimetra
Nemôžeš to len tak lážo-plážo prehadzovať, keď nevieš čo robíš.
Najskôr si takto skurvíš celý motor.

(reakce na) neklesají otáčky motoru

25.4.2015 v 06:53 | Nahoru | #24

kilix píše: Vrchné T je prepad.
Spodné T je prívod paliva.
Ach, prečo ty do toho šprtáš, netuším
Nemôžeš len tak medzi sebou vymieňať karbce. Ešte sám povieš ze si menil ihly, aj keď sa ti tá nová zdá iného tvaru než tá pôvodná. A narovnával si ohnutú ihlu. A čakáš že to pôjde normálne? Toto neni pneumatický buchar, ale jemná mechanika, kde záleží na každej desatine milimetra
Nemôžeš to len tak lážo-plážo prehadzovať, keď nevieš čo robíš.
Najskôr si takto skurvíš celý motor.





kilix má pravdu !! Měl si nejdřív vyzkoušet to nejjednodušší(lanka,vracející se sytič),pak třeba to co já. Psal jsem to i jako zkušenost (možnou radu)pro další!! od té doby motorka frčí bez problémů-zrovna včera jsem jezdil. jo a jestli si vyšrouboval to hlavní pouzdro u jehly-tak u něj když ho vyndaváš musíš počítat otáčky-není úplně utažený,ale seštelovaný z fabriky na jehlu.. píší to v manuálech-můžeš si ho tu stáhnout a ten anglický(rozsáhlejší) googlem přeložit.. Jestli se ti nezdála jehla-měl si obědnat jen tu a stejnou.

(reakce na) neklesají otáčky motoru

25.4.2015 v 07:17 | Nahoru | #25
adosq>




to pouzdro jehly je na obr. popsáno jako I. jestli si je měl při čištění venku a nepočítal při vyšroubování otáčky-mohl si to rozhodit i tím. jestli na fotce je tvuj karbec,tak koukám ,že venku pouzdro bylo. zkus je alespoň povolit o otáčku(až dvě) a přinejmenčim hloubkoměrem je dát stejně u obou karbců. pak písni jaký to mělo vliv.. Možná se Ti při vyšroubování zdálo,že nejsou zarvaný???? To je rada,když už si to takto komplet rozkuchal!!!

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

25.4.2015 v 22:14 | Nahoru | #26
jarden, to prvý krát počujem že púzdro ihly je na nejakých otáčkach nastavené.
nemýliš si to s položkou (A) na obrázku? teda skrutka voľnobežnej zmesi?
možno je to špecialita vášho karburátora, ja to tak určite nemám.
ale nech je to akokoľvek u adosq-a nepomôže nejaké jemné ladenie o jednu otáčku nastavovacím šroubom, určite nie.
ten má zmes rozhodenú nakomplet.

(reakce na) neklesají otáčky motoru

26.4.2015 v 12:51 | Nahoru | #27
kilix> četl jsem to tak v anglickém manuálu pro kaw.er5. Jsou u toho obrázky-když to přeložíš v googlu tak ty obrázky se v překladu nezobrazí,ale můžeš podle stránky kouknout na anglickou příručku. píšou to na 2-13.. str.53..

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

27.4.2015 v 21:40 | Nahoru | #28
zdar, tak lanko sitice a plynu bylo prvni co sem zkousel. no tak jsem udelal to, ze sem svuj karbec uplne vyhodil ven a hodil tam ten koupeny tak jak prisel. Nakopnu a hle dela to furt. dobre neco muze byt zaprasene, vyndam znova cele a procistim... pouzdra jsem nevytahoval jen trysky zkontroloval membrany nahore a jehlu... vsechno pekne jeste striknoutcisticem na karburatory a je to. nastartuju... chvilu docela dobre (kolem 3000 se pad otacek po ubrani trosku pozastavil ale kleslo pekne na volnobeh) a po 5 minutach jizdy zas hura drzime se vesele vysokych otacek. Plynove lanko-menene, karburator-meneny, nervy- na vymenu :D .takze vsechno znova sytic kontrola, lanko plynu kontrola a hle na radu jednoho mechanika jsem vzal sprej(cistic brzd) a strikal po karburatorech. Rikal ze by to melo bohatosti smesi nabrat takze by to melo pridat a nebo kdyz bude az moc smesi to udusit, bude-li tam byt neco spatne(falesny vzduch). Strikam na karbec (levy z pohledu ridice co je bliz k sitici) a nic, dobre strikam na karbec(co je bliz k plynu z pohledu ridice) a hle otacky klesny... tak jeste jednou a hle chciplo to. Takze priblizne misto bych snad uz mohl vedet. Strikal jsem to smerem nahoru jak jsou plastova vicka pod kteryma je ta latexova membrana a plast v kterem sedi jehla s pruzinou. Takze jedine z eby mohlo zatect nejak pod vicko nebo tak neco mozna :/, ale jinak mne nenapada uz fakt nic co jeste by to mohlo byt ... nechce se mi verit ze stejnou chybu budou delat oba karburatory. Posledni vec co mne napada... zapojeni hadicek. To provadim na obou karburatorech stejne

mam to takhle:...




1. Hadica z vika ventilu do airboxu
2.Hadice z karburatoru do kohoutku
3.Plynove lanko
4.Lanko sytice
5.Prepad
6.Privod paliva
7.Z nadrze (kratsi cudl) do kohoutku
8.Z nadrze (delsi cudl) do kohoutku

Napada vas zapojit jeste neco? jel jsem podle tohodle schematu






Diky

(reakce na) neklesají otáčky motoru

29.4.2015 v 23:56 | Nahoru | #29
adosq> rád bych Ti byl užitečný ale fakt nevim. věřim,že seš na prášky..co hladina u pravého karbce v plovákové komoře. nebo nemáš poškozenou gumovou spojovačku-koukni i na tu co je spojená k válci-né jen tu k airboxu.. podle spreje vypadá,že ti to někde přisává..

1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru

7.5.2015 v 18:20 | Nahoru | #30
takze otacky jdou dolu dumal jsme porad co to muz ebyt noa napadla mne jedna vec, tak jsem pretesnil motorovym silikonem tu gumovou prirubu co je mezi karbcem a hlavou a hle uz jdou otacky dolu tak snad pomoze
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist