žádám o radu.. U ER5 mi špatně klesaj otáčky. Prostě po puštění plynu to má tak ke 3 tisícům a na předepsaných 1200ot. to padne za nějakých 5-10 sekund. Při jízde a řazení na jiný stupeň otáčky nepadnou při puštění plynu..čím to může být?? Lanovod ok.. před týdnem to jelo normálně,pak asi při 160km/h to začlo jít na jeden válec(výměna svíce a dobrý),ale ty otáčky jsou nahoře jak jsem popisoval.. Předem dík za rady,vaše zkušenosti na co se mám zaměřit. Nerad bych to rozštěloval-hlavně to,na co nemusim sahat.. Jarda
1 reakcí na tento příspěvek neklesají otáčky motoru
Som rád že to ide. Staré mašiny sú super v tomto, že ľahko odhalíš príčinu vo väčšine prípadov.
Čo sa týka synchronizácie, postup je jednoduchý a najmä pri dvojvalci.
Spravíš si hadičku tvaru U, naplníš kvapalinou:
a oba konce pripneš na určené otvory na sacích hrdlách.
šteluješ dokiaľ nie sú hladiny vyrovnané. Má to pár záludností - potrebuješ dosť dlhé to prívodné vedenie (~2m min by som dal), aby si minimalizoval šancu, že motor pri veľmi zlom rozladení natiahne kvapalinu do seba. A takisto asi neni odveci vymyslieť nejaký spôsob priškrtenia, aby ti to nepulzovalo ako divé.
ja keď som to robil, som použil iný systém -
Tu sa ti nestane, že motor natiahne kvapalinu. Proste keď je veľmi rozladený, tak vytiahne z jednej fľašky kvapalinu do druhej a nemá šancu ju nasať, lebo hladina nedočiahne na saciu hadičku. Pri tomto spôsobe nastavuješ dovtedy, kým kvapalina medzi fľaškami preteká. Keď prestane tiecť, je to v rovnováhe. Celkom logicky
Samozrejme, nastavovať to treba aj za voľnobehu, ale takisto aj skontrolovať pri vyšších otáčkach, či podtlak nelieta.
Ja som to raz robil doma. Jedno poobedie som vyrábal ten synchronizátor pre 4valec, pomocou zaváraninových téglov.
A nastavoval som to ďalšie poobedie a aj tak som si nebol istý či je to dobre.
Použil som najskôr mot. olej, vodu som sa bál použiť. A keď olej držal hladinu, vylial som a použil petrolej. Zas to začalo pretekať. A znova som jemne doladil. Úplne na 100% sa to nedalo, ten petrolej je naozaj ľahká kvapalina a akákoľvek nerovnováha je vysoko vysoko nad povolenou toleranciou 20mmHg. S ortuťovým stĺpcom sa to nedá porovnať samozrejme.
Noale došiel som k poznatku, že odvtedy synchro len v servise. Naozaj, ak ti nechýba ten pocit, že si si dačo spravil sám, tak odporúčam ísť do servisu. Tam to chlap spraví za 10min. A ak vie čo robí, tak ti z toho odčíta, aj či ti ventily tesnia dobre.
Ja osobne sa so synchronizáciou nebudem srať sám už nikdy.
Dlho to trvá, nie som si istý sám sebou, nemám skúsenosti a v servise to mám za chvíľku a môžem kľudne spať.
Naposledy editováno 13.04.2015 10:06:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |